نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
نباید نیمار و امباپه را همزمان می‌خریدیم!/ پشیمانی از خرید دو فوق‌ستاره
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لوئیس کمپوس، مدیر ورزشی پاری‌سن‌ژرمن، اعتراف کرد که خرید نیمار و امباپه اشتباه بوده است.

نیمار فصل را به‌عنوان تعیین‌کننده‌ترین بازیکن پاری‌سن‌ژرمن آغاز کرده و تا به اینجای فصل در لیگ ۸ گل به ثمر رسانده و ۷ پاس گل داده، اما دوران حضور او در این باشگاه طبق برنامه پیش نرفته است. کیلیان امباپه به نوبه خود هفت گل در لیگ و سه گل در رقابت‌های اروپایی به ثمر رسانده است. پس از آن، مقایسه بین این دو در دستور کار قرار گرفت و این هفته، نیمار زمانی که در اردوی تیم ملی برزیل بود قبول نکرد که حرفی در مورد هم‌تیمی خود بزند. او گفت: «رابطه من با کیلیان؟ نمی‌دانم.»

با وجود عملکرد عالی هر دو بازیکن در زمین، لوئیس کمپوس، مدیر ورزشی پاری‌سن‌ژرمن اعتراف کرد که باشگاه در جذب نیمار و امباپه اشتباه کرده است.

قهرمان لیگ ۱ پول هنگفتی صرف این دو بازیکن کرد و نیمار در سال ۲۰۱۷ با مبلیغ رکوردشکنانه ۲۲۲ میلیون یورو به پاریس آمد، و به دنبال آن، امباپه ابتدا به صورت قرضی و بعد با قرارداد دائمی ۱۸۰ میلیون یورویی از موناکو به این تیم پیوست. لوئیس کمپوس گفت که ممکن است خرید همزمان هر دو بازیکن تصمیم عاقلانه‌ای نبوده باشد. او ادامه داد: «ما در گذشته اشتباه کردیم که دو بازیکن را در یک پست به خدمت گرفتیم.»

هزینه‌های کلان برای این دو ستاره هنوز به این باشگاه کمک نکرده تا قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود، و نزدیک‌ترین مسیر به قهرمانی برایشان شکست مقابل بایرن مونیخ در فینال ۲۰۲۰ بود. با وجود این، هر دو از نظر آماری موفق بوده‌اند، و نیمار در ۱۵۵ بازی برای تیم کریستف گالتیه ۱۱۱ گل به ثمر رسانده و چهار عنوان قهرمانی لیگ را به دست آورده است. امباپه هم ۱۸۱ گل در ۲۲۶ بازی در پارک‌دوپرنس به ثمر رسانده و تعداد قهرمانی‌هایش هم با نیمار برابر است.

بر اساس گزارش «دیلی مِیل» امباپه از اینکه نیمار در تابستان امسال باشگاه را ترک کند استقبال کرد و دلش نمی‌خواهد این بازیکن ۳۰ ساله در تیم باشد. آنها همچنین می‌افزایند که نیمار از تاثیری که مهاجم ۲۳ ساله فرانسوی در PSG داشته، متحیر شده است. به گفته همین رسانه، این دو بازیکن ماه گذشته نیز در زمین مسابقه با هم درگیر شدند، زیرا امباپه یک پنالتی از دست داد و خواهان فرصتی دوباره بود. نیمار گلزنی کرد و اگرچه ستاره فرانسوی هم در ادامه بازی گل زد، اما از خوشحالی و جشن گلزنی با هم‌تیمی خود امتناع کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سجاد IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    امباپه و نیمار زوج خوبی رو تو پاریسنژرمن تشکیل می دن. به نظر من که خرید دوتاشون اصلنم اشتباه نبوده.
  • ااا IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
    امباپه باید تو نقل و انتقالات زمستانی میرفت رئال مادرید نمیدونم چرا اینکارو نمی کنه پسر الان وقتشه بری رئال مادرید فرصت رو از دست نده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی