شنبه ۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹
۷ |
۴
یورگن لوکادیا زیر ذره‌بین تیم پولدار قطری!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شنیده‌ها حکایت ازآن دارد که یک تیم پولدار قطری، یورگن لوکادیا را زیر نظر گرفته است.

این مهاجم هلندی در ۳ بازی اخیر تیمش برابر صنعت نفت، هوادار و نفت مسجدسلیمان چهار گل به ثمر رسانده تا توانایی‌های فنی خود را نشان دهد و در صدر بهترین گلزنان لیگ قرار بگیرد. هرچند لوکادیا هنوز از لحاظ بدنی در شرایط ایده‌آلی قرار ندارد و به نظر می‌رسد هر چه بیشتر در شرایط مسابقه قرار بگیرد، عملکرد بسیار بهتری را می‌تواند داشته باشد.

جالب آن که یورگن لوکادیا که سابقه بازی در آیندهوون، برایتون و هوفنهایم را در کارنامه‌اش دارد و فصل گذشته برای بوخوم در بوندس‌لیگا بازی می‌کرد، در چهار بازی ۳۱۱ دقیقه در ترکیب سرخپوشان پایتخت به میدان رفته و ۴ گل به ثمر رسانده است.

تجربه نشان می‌دهد قطری‌ها و اصولا کشورهای عربی توجه خاصی به آقای گل‌های لیگ برتر ایران نشان می‌دهند. در سال‌های گذشته مهدی طارمی، شیخ دیاباته و ... به واسطه کسب همین عنوان به لیگ ستارگان قطر رفتند برکسی پوشیده نیست اگر لوکادیا همین روند خوبش را ادامه دهد قطعا کار مدیران پرسپولیس برای نگه داشتن این ستاره سخت خواهد شد. به طور حتم تیم‌های متمول داخلی و تیم‌های پولدار قطری و اماراتی به سراغ این بازیکن خواهند آمد و به لحاظ مالی پرسپولیس نمی‌تواند با این تیم‌ها رقابت کند.

البته او تا پایان فصل جاری با پرسپولیس قرارداد دارد. نه یحیی گل محمدی و نه باشگاه پرسپولیس به جدایی او پیش از اتمام قراردادش رضایت نخواهند داد اما برای فصل آینده او یک بازیکن آزاد خواهد بود. در پایان لیگ بیست و دوم باشگاه پرسپولیس برای نگه داشتن ستاره هلندی خود، باید دوباره با او پای میز مذاکره بنشینند و این بازیکن را راضی به ماندن کند. اگر لوکادیا بتوان عنوان آقای گلی را به دست بیاورد دیگر پرسپولیس باید قید تمدید قرارداد این مهاجم حرفه ای و هلندی را بزند.

شنیدیم تیم پولدار و مطرح قطری هم این موضوع را می‌داند و بر همین اساس بسیار بعید است پیش از اتمام فصل به مهاجم هلندی یا باشگاه ایرانی پیشنهادی بدهد چرا که جواب از قبل مشخص است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • یه نفر IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
    تا وقتی که با بازیکنا قرارداد یه ساله بسته میشه همینطور بازیکن سازی میکنیم برای قطری ها
  • عشقپولیسی US ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
    حاشیه نسازید. لوکا تا ۲ سال دیگه هم با پرسپولیس تمدید میکنه
  • فوادپرسپولیسی IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
    با لوکا ان‌شاالله تاقهرمانی آسیااااااا ♥️
  • مهران IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
    ریختا پاشی که پرسپولیس میکنه عربا جلوشون لنگ پهن میکنن
  • شایان IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
    خبر ورزشی سلطان حاشیه های نا منظم هنو نیم فصل نشده😂
  • اعتدال IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
    یکتا جون، چرا سانسور می کنی!؟ چیزی نگفتیم. گفتیم خواب و رویا دیدی خیر باشه😄😄 آخه این هم شده حرف حسابی که مطلبتو اینطوری شروع کنی که بععععله، شنیده‌ها حکایت ازآن دارد که یک تیم پولدار قطری، یورگن لوکادیا را زیر نظر گرفته است!؟!؟ آره، منم میگم دایی ام بدجوری زیر ذره بین یک تیم پولدار قطری قرار گرفته. دایی خوش بحالت بشه حالا🤣🤣🤣🤣

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی