نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
اعتراض استقلال به برگزاری دیدارهای پرسپولیس/ این برنامه‌ریزی نوبر و جدید است
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه استقلال نسبت به برنامه‌ریزی زمان بازی‌های این تیم به نسبت پرسپولیس در مسابقات لیگ برتر فوتبال اعتراض کرده است.

تیم فوتبال استقلال که روز گذشته با نتیجه ۲ بر یک گل‌گهر سیرجان را شکست داده بود، هفته آینده با فولاد خوزستان در ورزشگاه آزادی بازی خواهد کرد.

باشگاه استقلال به سازمان لیگ اعتراض کرده است که چرا در این فصل بازی‌های استقلال جلوتر از پرسپولیس برگزار می‌شود. در هفت دیدار قبلی، تنها یک بار استقلال پس از پرسپولیس به میدان رفته است و در هفته هشتم لیگ برتر نیز ابتدا استقلال به میدان می‌رود و سپس دیدار سپاهان - پرسپولیس برگزار خواهد شد.

محمد مومنی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال با اعلام این خبر گفت: هفته آینده بازی‌ها در یک روز است، اما باز هم ما زودتر از پرسپولیس بازی خواهیم کرد. این برنامه‌ریزی نوبر و جدید است که اتفاق می‌افتد. اگر هم صحبت کنیم می‌گویند حالا چه شده است که اعتراض می‌کنید؟! از دوست خوبم سهیل مهدی توقع دارم. چرا باید بازی‌های این فصل استقلال جلوتر از پرسپولیس برگزار شود؟ اگر هم در یک روز باشد باز هم استقلال زودتر بازی می‌کند. اینها تبعیض است و امیدواری برنامه‌ریزی‌ها طوری باشد که عدالت اجرا شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۷
  • رضایاک اصلی IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    کاش منم انقدر پر رو بودم😅😅😅 مثل کیسه
    • تورج IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
      نگران نباش هستی
  • طوری نیس .. طوری نیس IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    این بنده خداها در سازمان لیگ کاره ای نیستن اینا مثل مدیران دست نشانده استقلال در زمان بابا مسعود هستن بهشون میگن انجام میدن بالاخره پرسپولیس بعد از رفتن بابا مسعود افت محسوسی داشته جامهایی رو از دست داده آبروی نداشته ای که بر باد رفته و ...... سالهاست که در روی همین پاشنه میچرخه بی بابایی سخته سعی کنین یتیم نواز باشین
    • بابا بزرگ IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
      این شما کیسه کشا هستید که عزیر دوردانه لیگ هستید بلاخره به لطف امتیاز یارانه ای پنالتی های هدیه بابا جونها تون باباحمید بابا جاودانی بعدنیم قرن یه جام بهتون دادند نارحت نباشید انقدر بابا براتون پیدا میشه درد یتیمی نکشید راستی این مربی ام خوب میزنه معلوم خیلی درد بی بابا ی کشیده به مسئولین بگیم مثل پارسال ازکیسه کشا یتم نوازی کنند
  • 6 IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    کیسه نق نقو همینه همینه
  • محمد IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    تیم سوگهیه دیگه
  • محسن IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    کیسه سوگلی لیگه کیسه کشای عقب مونده
  • استقلال مظلوم IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    تاج و مسولان لیگ و مهدی مسول برگزاری لیگ متحد شدن برای قهرمانی تیم محبوبشون پیروزی شما هوادارای لنگو به شرفتون وجون مادراتون قسم میدم آیا اگر تو این هفت هفته این برنامه برعکس برای شما بود وبازی هاتون زودتراز استقلال بود از بازیکن ومیدیرو مربی پیروانی تا خودتون هوادارا اعتراض نمیکردید؟تو بوق کرنا نمیکردید؟ لغب خودتون که حکومتی هستیدو به استقلال نمیدادید؟ از بابا سجاد نمیگفتید؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی