نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
تصمیم ناگهانی ساپینتو علیه یک استقلالی/ خروج غیرمنتظره از لیست آبی‌ها
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علیرضا رضایی دروازه‌بان جوان استقلال در لیست تیم خود مقابل گل‌گهر سیرجان قرار نگرفت.

اتفاق غیرمنتظره دیدار استقلال و گل‌گهر عدم حضور نام علیرضا رضایی در لیست آبی های تهران بود. دروازه بان جوان استقلال در روزهایی که سیدحسین حسینی در اردوی تیم ملی بود، در تمرینات با انگیزه بالا حضور یافت اما با بازگشت حسینی او بار دیگر وظیفه حراست از قفس توری را در سیرجان برعهده گرفت و با وجود خستگی برای تیمش به میدان رفت.

نکته قابل توجه اما عدم حضور علیرضا رضایی در لیست ۲۰ نفره استقلال بود. این دروازه بان ۲۲ ساله همراه اعضای تیم به سیرجان سفر کرد اما در روز بازی نامش از لیست خط خورد و از روی سکو مسابقه را تماشا کرد تا سینا سعیدی فر دروازه بان ذخیره آبی ها باشد.

در این خصوص برخی بر این باورند که رضایی در بازی دوستانه با تیم ملی دانشجوریان نتوانسته نظر ساپینتو را جلب کند اما باید منتظر موضع رسمی باشگاه استقلال در این باره باشیم. هرچه که هست این تصمیم ساپینتو برای هواداران غیرمنتظره بوده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    من یک استقلالی هستم ولی رفتار ساپینتو را نمی پسندم اوباید صبور باشد واعتراض خودرابطور منطقی بیان کندوباحرکات نا متعارف ونامعقول مخالفت خودرا نشان ندهد چون هم به ضرر تیم وهم به ضرر خودش است باید مسوولین استقلال این موضوع را به او گوشزد نمایند
  • رضایاک اصلی IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    کلا اخبار کیسه شده این: ناگهانی، دعوت به تیم ملی،پنالتی،مرحومیت‌ یک جلسه ای در عزای مرحومیت ده جلسه ای،عصبانیت کیسائوپینتو، بیانیه کیسه،😂😂😂😂😂 بابا منحل کنید کیسه را 😂😂

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی