نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
منچسترسیتی ۶ - منچستریونایتد ۳/ نابودی قرمزها در دربی/ ترمیناتور و دستیارش هت‌تریک کردند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در دربی منچستر که از هفته نهم لیگ برتر انگلیس برگزار شد، منچسترسیتی مقابل منچستریونایتد قاطعانه پیروز شد.

در حساس‌ترین دیدار هفته نهم لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد میزبان همشهری‌اش منچستریونایتد بود که با نتیجه پرگل ۶-۳ این دیدار را برد.

کولاک نیمه نخست سیتی بدجور یونایتد را نابود کرد. دقیقه ۸ فودن پاس سیلوا را به قعر دروازه دخئا فرستاد. دقیقه ۳۴ با ضربه سر و دقیقه ۳۷ با پرتاب کردن و قطع کردن توپ، هالند دو مرتبه دیگر برای تیم گواردیولا گل زد. دقیقه ۴۴ هم فودن گل دوم خودش و چهارم تیمش را زد تا با برتری ۴-۰ سیتیزن‌ها دو تیم به رختکن بروند.

نیمه دوم را یونایتد بهتر شروع کرد و دقیقه ۵۵ شوت تماشایی آنتونی به گوشه دروازه ادرسون رفت تا کمی تیم تن‌هاخ امیدوار شود. دقیقه ۶۵ هالند توقف ناپذیر پاس فودن را تبدیل به گل کرد تا در اولین دربی‌اش هت‌تریک کرده باشد. پس از هالند، فودن هم هت‌تریک کرد. شوت پای‌چپ فودن در دقیقه ۷۲ به قعر دروازه یونایتد رفت. دقیقه ۸۳ مارسیال با ضربه سر گل دوم یونایتد را زد تا مرحمی بر زخم‌های این تیم باشد. دقیقه آخر هم یک پنالتی اولیور برای یونایتد گرفت که مارسال آن را تبدیل به گل دوم خودش و تیمش کرد.

منچسترسیتی با این برد ۲۰ امتیازی شد و فاصله یک امتیازی‌اش با آرسنال صدرنشین را حفظ کرد. منچستریونایتد ۱۲ امتیازی هم در رده ششم جای گرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فرزاد IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    بازی خوبی بود .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی