نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
بازیکن پرسپولیس اشتباه بزرگ من را انجام ندهد/ او باید خودش را جای یحیی بگذارد
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

علی باغمیشه پیشکسوت سرخ‌ها می‌گوید ستاره جوان این تیم نباید تصمیم شتاب‌زده‌ای بگیرد.

علی باغمیشه مهاجم سابق پرسپولیس برای مهاجم جوان پرسپولیس که گفته می‌شود قصد جدایی از پرسپولیس دارد توصیه‌های خاصی دارد و معتقد است جدایی از تیم‌های پرطرفدار ضرر زیادی به بازیکن خواهد زد.

با حضور لوکادیا توجهات روی دیگر مهاجمان پرسپولیس کم شده. در این رابطه چه صحبتی دارید؟

شرایط خوب لوکادیا دلیلی نمی‌شود که مهاجمان داخلی خودمان را دست‌کم بگیریم و به همه مهاجمان خودمان بها ندهیم.

اما در حال حاضر پنج مهاجم در پرسپولیس حضور دارند. این ترافیک در پست فوروارد مشکل‌ساز نخواهد شد؟

سال ۱۳۷۶ خودم در پرسپولیس بودم. در آن سال جدا از من مهاجمانی مانند سراج، برمک، بزیک، رافت و دو هافبک مانند علی کریمی و امامی‌فر را هم داشتیم که آنها هم قابلیت بازی در پست مهاجم را داشتند اما با وجود این همه مهاجم خوب هیچ زمانی هیچ مشکلی به وجود نیامده و همه مهاجمان با هم رقابت سالمی داشتند و بدون هیچ مشکلی در تیم حضور داشتند. در حال حاضر هم مهاجم در پرسپولس باید قدر لحظه‌ها را بداند و از فرصت‌هایی که در این لحظات نصیب‌اش می‌شود به نحو احسن استفاده کند. در این رابطه در مورد خودم باید بگویم زمانی که به پرسپولیس آمدم ۱۵ یا ۲۰ دقیقه بازی می‌کردم اما از این لحظات هم نهایت استفاده را می‌کردم و گل‌های حساسی را به ثمر رساندم حتی در جام باشگاه‌های آسیا هم برای پرسپولس گل زدم.

اما شنیده می‌شود عبدی به‌دلیل کم بازی کردن قصد جدایی از پرسپولیس در نیم فصل را دارد؟

عبدی بازیکن بسیار خوبی است و ما زحمات او و گلی که در فینال لیگ قهرمانان برای پرسپولیس در فینال زد را فراموش نمی‌کنیم. عبدی بازیکن آینده‌داری است اما بهتر است منطقی به جریانات اخیر نگاه کند و به نوعی خودش را جای یحیی بگذارد. عبدی در اوایل فصل زمان‌هایی که تیم به گلزنی نیاز داشت در ترکیب قرار گرفت اما نتوانست وظیفه خودش یعنی گلزنی را به نحو احسن انجام دهد به همین دلیل یحیی از لوکادیا استفاده کرد و این بازیکن هم به نحو احسن به بهترین شکل خودش را نشان داد و گل‌های زیادی زد و کار را برای تیمش به قول فوتبالی‌ها در آورد. از همین رو عبدی باید بجنگد و رقابت کند و اشتباهی که من در مورد جدایی از پرسپولیس انجام دادم را او مرتکب نشود. من سه فصل در پرسپولیس حضور داشتم اما بعد از این مدت از پرسپولیس جدا شدم و به پیکان رفتم و پس از آن لژیونر هم شدم و به تیم اتحادکلبا هم رفتم اما بازیکن وقتی از پرسپولیس یا استقلال جدا می‌شود دیگر به نوعی از کانون توجه دور می‌شود و کم‌کم از یادها می‌رود. به همین دلیل عبدی در این سن و سال زود تصمیم نگیرد و از پرسپولیس براحتی جدا نشود.

در رابطه با پیشکسوتان هم انتقاداتی وجود دارد که بعضی‌ها معتقدند بازیکن با چند بازی در پرسپولیس نباید خودش را پیشکسوت پرسپولیس بداند.

بازی در پرسپولیس خیلی سخت است و به این پیراهن رسیدن بسیار مشکل است و یک بازیکن خیلی باید مرارت بکشد تا به پیراهن پرسپولیس برسد. از همین رو حتی اگر بازیکنی یک دقیقه هم سابقه بازی در پرسپولیس را پیدا کند بسیار ارزشمند است.

پرسپولیس با صدرنشینی به کار ادامه می‌دهد؟

پرسپولیس شرایط خوبی دارد و حتماً قادر خواهد بود جایگاه خودش را حفظ کرده و باز هم به صدرنشینی‌اش ادامه داده و جای خودش را در صدر حفظ کند. جمع کردن امتیازهای اول فصل خیلی برای پرسپولیس ارزش دارد به همین دلیل خیلی مهم است که پرسپولیس پیروز شده و با صدرنشینی به کارش ادامه دهد.

لوکادیا قادر خواهد بود در ادامه فصل هم به درخشش خودش ادامه دهد؟

لوکادیا بازیکنی حرفه‌ای و باهوش است؛ بازیکنی که روی هوش و قدرت حرفه‌ای خودش توانست حتی زمانی که خیلی به لحاظ بدنی آماده نبود در امر گلزنی موفق شود. این نشان می‌دهد که لوکادیا اگر به لحاظ بدنی آماده شود بسیار خوب خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی