نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
اقدام فوری باشگاه استقلال برای تبرئه ساپینتو/ آبی‌ها با دست پر به کمیته انضباطی می‌روند
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه استقلال لایحه خود را در دفاع از ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم فوتبال این باشگاه آماده کرده تا در اختیار کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قرار دهد.

تیم فوتبال استقلال در هفته هفتم لیگ برتر باشگاه‌های ایران موفق شد در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی دو بر یک گل‌گهر سیرجان را شکست دهد.

جنجالی‌ترین اتفاق مسابقه در این دقیقه شکل گرفت، ریکاردو ساپینتو وقتی از سوی داور با کارت قرمز روبرو شد اعتراضات تندی به تصمیم داور داشت و حاضر به بیرون رفتن از زمین نشد و اگر نیمکت نشینان استقلال او را کنترل نمی‌کردند معلوم نبود چه اتفاقاتی رقم می‌خورد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از ساپینتو دعوت کرده است تا با حضور در این کمیته نسبت به اتفاقات افتاده در بازی با گل‌گهر پاسخگو باشد.

ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در واکنش به تصمیم‌ داور دیدار تیمش برابر گل‌گهر رفتارهایی را از خود نشان داد که انتقادهای بسیاری را به همراه داشته است.

تیم‌های گل‌گهر سیرجان و استقلال عصر شنبه در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های ایران در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی سیرجان روبروی یکدیگر صف‌آرایی کردند که آبی‌پوشان با گل‌های محمد محبی و کوین یامگا به برتری رسیدند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مهدی IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    پارسال چهار جلسه گلمحمدی را محروم ودو جلسه هم تعلیق که آنهم فعال شد و شد شش جلسه وهمین مورد هم قهرمانی را از پرسپولیس گرفت. وحالا هم کمیته انضباطی میبایست این اجنبی مربی زنجیر پاره کرده استقلال را شش جلسه محروم کند و تبعیض قابل نشود
    • اشکان IR ۰۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
      ساپینتو محروم خواهد شد مطمئن بقیه اش قصه
  • ک ی س ه ی کثیف. IR ۰۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    با دست پر میرن کمیته انضباطی! دقیقا مثل بازی با ملوان که برانکارد هلال احمر اومد محکم خودشو زد به پای مربی کیسه!خخخ خخخ وقاحت از نوع کیسه کشی.
  • محمد IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    گل محمدی به سینه داور کوبید. ساپینتو کجا زد داور را
  • کوهمره_جروق IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    اقدام فوری باشگاه استقلال برای تبرئه ساپینتو/ آجرلو و دارودسته اش با جیبی پر از پول به کمیته انضباطی می‌رود
  • 6 IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    ماله فراموش نشه. لازم ميشه همراه كيسه باشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی