برخورد زشت فدراسیون با مربی پرسپولیسی/ رویای بزرگی که از دست رفت!
منبع: همشهری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی مهدوی کیا مایل به ادامه همکاری نیست و بعید به‌نظر می‌رسد فدراسیون فوتبال هم چندان از این بابت ناخشنود باشد.

درست از روزی که مهدی تاج به فدراسیون فوتبال بازگشت و تغییرات فوری در راس کادر فنی تیم ملی بزرگسالان اجرا شد، انتظار می‌رفت دامنه این تغییرات به تیم ملی امید هم کشیده شود. تقریبا همه می‌دانستند که احتمال ادامه حضور مهدوی مهدوی‌کیا در این منصب چندان بالا نیست. او نتایج خوبی به‌دست نیاورده بود، اگرچه این موضوع با توجه به جوان‌سازی تیم ملی امید و هدف‌گذاری مهدوی‌کیا برای آماده کردن تیم در انتخابی المپیک ۲۰۲۴پاریس قابل توجیه به‌نظر می‌رسید.

با این همه اما، خود مهدوی‌کیا هم از شرایط کارش در تیم امید راضی نبود. باشگاه‌ها با این مربی همکاری نمی‌کردند و او به دفعات گفته بود: «با این شرایط تیم ملی امید حتی به فرودگاه هم نمی‌رسد، چه برسد به پاریس.» حتی حضور تیم ملی امید کشورمان در بازی‌های کشورهای اسلامی هم به‌دلیل همین عدم‌همکاری باشگاه‌ها لغو شد تا وخامت اوضاع آشکار شود.آنچه اما به فرضیه پایان نانوشته همکاری کیا با تیم المپیک دامن زد، استوری خود او بود؛ زمانی که از خبرنگاران ورزشی عذرخواهی کرد و گفت چون نسبتی با فوتبال ایران ندارد نمی‌تواند به پرسش‌های آنان جواب بدهد. به این ترتیب روشن شد که کیا دیگر مایل به ادامه همکاری نیست و بعید به‌نظر می‌رسد فدراسیون فوتبال هم چندان از این بابت ناخشنود باشد.

فراموش نکنیم همین فدراسیون بعد از قطع همکاری با دراگان اسکوچیچ، به او پیشنهاد داد هدایت تیم ملی امید را بر عهده بگیرد؛ پیشنهادی زننده که نه‌تنها ‌شأن خود اسکو در آن رعایت نشده بود بلکه عملا حضور مهدوی‌کیا در تیم امید را نیز نادیده می‌گرفت و توهین به او به شمار می‌آمد. در هر صورت به‌نظر می‌رسد این رابطه، در همین نقطه به پایان رسیده و تیم ملی امید با سرمربی دیگری راهی مسابقات انتخابی المپیک پاریس خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • برزو IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    الان که تیم جوانان نتایج نسبتا مقبولی به همراه بازی هجومی و زیبا رو کسب کرد، همین مشکلات رو نداشت، یا اینکه مربی تیم جوانان با تجربه تر و رزومه دار تر بود
  • صادق IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    چرا الکی جو میدید وقتی قراردادش تا آخر شهریور بوده فدراسیون حق داشته تمدید کن ه یا نکنه که البته با وجود نتایجی که گرفته بهتر بود تمدید نکنن
  • فرهنگ IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    فوتبال ما چندین دهه از المپیک دوره. چندین سال اخیر را هم علی رغم استعدادهای خوبی که داشتیم با تصمیمی اشتباه و سپردن سرنوشت و مقدرات تیم ملی امید به حمید استیلی به فنا دادبم. مهدوی کیای بی تجربه هم در ادامه نفوذ استیلی آمده بود. یک فکر اساسی و یک برنامه ریزی و انتخاب درست باید برای تیم امید و المپیک پاریس صورت بگیره. هرچه زودتر بهتر، که همبن حالا هم دیره. به نظرم استخدام یک مدیر فنی ایرانی دلسوز و خوش سابقه و یک مربی خارجی قوی از الزامات مهمه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی