سیوانه - آلونسو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه بایرلورکوزن در پی قطع همکاری با جراردو سیوانه و استخدام ژابی آلونسو بازیکن پیشین بایرن‌مونیخ است.

عملکرد ضعیف بایرلورکوزن در فصل جاری باعث شده تا جراردو سیوانه سرمربی سوئیسی این تیم در آستانه برکناری باشد.

لورکوزن در بوندس‌لیگا با تنها یک برد، ۲ تساوی و ۵ شکست در رده هفدهم قرار دارد و در لیگ قهرمانان اروپا هم یک برد و ۲ باخت داشته. پس از شکست مقابل پورتو به نظر می‌رسد کار سیوانه در لورکوزن تمام شده باشد و به زودی حکم اخراج را به دستش بدهند.

اما این باشگاه که سردار آزمون مهاجم ایرانی را هم در اختیار دارد، در پی استخدام ژابی آلونسو است. فابریتزیو رومانو خبر داد، ستاره پیشین تیم ملی اسپانیا و تیم‌های رئال‌مادرید، لیورپول و بایرن‌مونیخ که در تیم‌های زیر ۱۴ ساله‌های رئال‌مادرید و تیم دوم رئال‌سوسیداد کار کرده در حال حاضر بدون تیم است و گزینه اول باشگاه آلمانی خواهد بود. در صورتی که آلونسو ۴۰ ساله روی نیمکت بایرلورکوزن بنشیند نخستین تجربه‌ای در سطح اول فوتبال به‌عنوان سرمربی خواهد بود.

پیش از این خبر رسیده بود که توماس توخل سرمربی برکنار شده چلسی که سابقه کار کردن در پاری‌سن‌ژرمن، دورتموند و ماینتس را هم داشته، گزینه سرمربیگری بایرلورکوزن است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • علی IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    واقعا از سیستم فوتبال آلمان همچین حرکتی عجیبه، چطور راضیی میشن کسی که هیچ سابقه مربیگری درست و حسابی نداره رو بیارن سرمربی اول کنن. یعنی هیچکی توی آلمان پیدا نمیشه تیمو بدن دستش؟ اونهمه سیستم و تجهیزات و فارغ التحصیلان مدارک بین المللی فوتبال در آلمان پس کجا هستن؟ وبر آلمانی، نظریه پرداز بروکراسی، صدسال پیش معتقد بود در آلمان افراد براساس شایستگی هاشون به پست و مقام نمیرسن بلکه براساس روابط میرسن، لذا نظریه بروکراسی رو مطرح کرد. این انتخاب آلونسو مارو یاد صدسال پیش سازمانهای آلمانی میندازه
  • حسین علیدادی IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    لورکوزن الان به آرامش نیاز دارد اجازه بدهیم مارس را بکند در حد امکان تا ترکیب تیم را بدست بیاریم ما هنوز تصمیم نداریم که چطور حمله کردن و ضربه آخر را وارد کرد تعارف کنار بگزاریم و شجاعت تغییر در ترکیب حمله را داشته باشیم
  • mahbob IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
    باشگاه های بزرگ زمانی که دچار بحران میشوند نیاز به مربی بزرگ دارند نه مربی تازه کار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی