نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
ستاره پرسپولیس با این تصمیم یحیی برای همیشه بیرون می‌ماند/ بازی با سپاهان بعد از دربی مهم‌ترین بازی لیگ است
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حسن خان محمدی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید دیدار این تیم برابر سپاهان بعد از دربی مهم‌ترین بازی برای سرخ‌ها محسوب می‌شود.

حسن خان‌محمدی درباره شرایط پرسپولیس پیش از دیدار برابر سپاهان اظهار کرد: پرسپولیس شرایط خوبی دارد و در این فصل بازی‌های خوبی انجام داده و نشان داده که یکی از مدعیان قهرمانی است. مطمئنا این تیم برابر سپاهان هم برای برد وارد زمین می‌شود چون یکی از رقبای پرسپولیس در صدر جدول سپاهان است.

وی درباره شکست این تیم برابر تراکتور هم گفت: قبول دارم که در این بازی، شاهد عملکرد خوبی از پرسپولیس نبودیم. تیم آن شادابی خود را نداشت. این موضوع شاید به خاطر این بود که ملی‌پوشان پرسپولیس به تازگی از اردوی تیم ملی برگشته بودند و شاید کمی خسته بودند. به هرحال در دیدار برابر تراکتور، پرسپولیس بازی خوبی انجام نداد.

او در ادامه گفت: تراکتور به خوبی پرسپولیس را آنالیز کرده بود. این تیم می‌دانست پرسپولیس رو به جلو بازی می‌کند و همین خاطر برای ضعف‌های پرسپولیس در خط دفاع برنامه‌ریزی کرده بود. روی چند صحنه هم از سمت راست و هم چپ تراکتور حملاتی را روی دروازه پرسپولیس طراحی کرد.

خان‌محمدی در ادامه درباره اینکه آیا لوکادیا می‌تواند به تنهایی در خط حمله پرسپولیس کار کند هم گفت: گل‌محمدی علاقه دارد تیمش با سیستم ۱-۳-۲-۴ بازی کند. در این سیستم با توجه به تراکم نفرات، تیم عملکرد بهتری در کارهای دفاعی دارد. با این حال وقتی تک مهاجم در زمین حضور دارد، بازیکنان کناری که باید در حمله به او اضافه بشوند. لوکادیا بازیکن بسیار خوبی است که دروازه‌ را خوبی می‌شناسد و از فرصت‌ها به خوبی استفاده می‌کند اما به هرحال باید بازیکنان کناری هم اضافه شوند تا تیم در حمله با تعداد نفرات بیشتر کار کند.

وی درباره اینکه آیا مهدی عبدی هم ‌می‌تواند در خط حمله به پرسپولیس کمک کند هم گفت: سیستمی‌ که آقای گل‌محمدی بازی می‌کند، تک مهاجم است. اگر قرار باشد عبدی بازی کند باید یکی از نفرات کناری باشد اما او یک مهاجم نوک است.

او درباره حواشی دیدار پرسپولیس و سپاهان هم گفت: این دیدار همیشه حواشی خاص خودش را دارد. هواداران دو تیم برای هم کری می‌خوانند و این بازی برایشان حساسیت خاصی دارد. بازی پرسپولیس و سپاهان آنقدر حساس است که فکر می‌کنم بعد از داربی تهران مهم‌ترین بازی لیگ محسوب می‌شود. البته این بازی نسبت به داربی تفاوت‌هایی دارد. در داربی دو تیم از ترس باخت طوری بازی می‌کنند که بازی معمولا مساوی می‌شود اما در این دیدار هر دو تیم برای برد وارد زمین می‌شوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • رضا IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
    عبدی بهتر ازسعید صادقیه
    • Saeed IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
      هم عبدی هم صادقی هردو شون عالی هستن پس بینشون فرق نذارید همه بازیکنامون عالین و من و همه ی پرسپولیسیا بهشون افتخار میکنیم
  • بی نام IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
    تیم به بازی گل محمدی باخت که حاشیه وارد تیم کرد
  • آرین IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
    براماپرسپولیسیا سپاهان از استقلال برامون مهتره هم بازی جذابتریه هم حاشیه بیشترداری
    • احمد IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
      ولی برا ماسپاهانیا تیمی که 3بارجلومون4تایی شده رقیب نیس آبکشه
  • ناشناس IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
    اگر کادر مدیریت اجازه نده تیم ، تو حاشیه بره قطعا قهرمانیم
    • زهرا IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
      انشاالله تعالی
  • جواد US ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
    از این به بعد در هر بازی پرسپولیس باید منتظر گرفتن پنالتی سهمیه ای برای این تیم بوده و یا با عدم اعلام پنالتی درست حریفان مواجه شویم دقیقا مثل بازی پرسپولیس در مقابل ذوب که پنالتی واضح ذوب آهن گرفته نشد و یا بازی با تراکتور که داور یک پنالتی خنده دار برای پرسپولیس گرفت. پنج سال که هیچ اگر پنجاه سال متوالی اینگونه قهرمان شوید ذره ای ارزش ندارد.در مسابقات قهرمانی آسیا از این نوع داوری خبری نیست به همین خاطر پرسپولیس حسرت به دل قهرمانی مانده است
  • ابی عشقه IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
    😂😂😂😂 ابکشو خوب اومدی. لنگ حقیر واضافه در فوتبال
  • عباس IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
    لوکادیا باید اون موقعیت رو پاس به بیرون میداد یا در برگشت سعید صادقی هم میتونست پاس به بیرون بده که نداد. فصل قبل و همین فصل چندتا از این دست موقعیتها رو پاس ندادن بازیکنان و به تیم ضربه وارد شد یحیی هم انگار نه انگار بازیکنی که پاس نمیده باید جریمه بشه اینجا پرسپولیسه نه نردبان یکطرفه پیشرفت برای بازیکن.
  • حواد IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
    رفت تو حاشیه
  • حواد IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
    رفت تو حاشیه
  • دوستدارفوتبال برتر،امروزهرچه بکاری درومیکنی.... IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
    جناب یحیی سیاسی شدن،تعویضهای دیر هنگام پیروزی ندارد، الطاف وقت دارد...
  • Aria IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    اگه تیم ما آبکشه شما که ازترس تورختکن داشتین دعا میخوندین بازماوجودشو داشتیم اومدیم توزمین دوم اینکه تویی که میگی پنالتی سهمیه ای یادتون رفته پارسال باچنتا پنالتی یامگا آقای گل شد چنتا بازی داوربراتون درآورد از ۱۲نفره گل زدن بگیر تا جفتک زدن تودربی حتی کارت ندادن به بازیکنتون شماکیسه کشا وشله زردیا انقدرحقیروکوچیک هستین برید دنبال بازیتون ....خوری سرورتون به شما نیومده فکرتیم خودتون باشید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی