نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
واکنش گل‌محمدی به شرایط روحی بازیکنان/ فوتبال می‌تواند برای مردم الهام‌بخش باشد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس می‌گوید تلاش می‌کند خوشحالی را به هواداران تیمش بدهد.

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی سپاهان حضور یافت و در ابتدا گفت: خیلی خوشحالم که در این شهر زیبا و تاریخی حضور دارم و از هواداران پرسپولیسی بابت استقبال خیلی خوبشان متشکرم.

بازی سپاهان؟

بازی حساسی را در پیش داریم مقابل سپاهان. تیمی است که همیشه قابل احترام بوده برای من و قطعا بازی راحتی نیست و بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود. سعی کردیم بعد از اتفاقاتی که در بازی قبلی افتاد، بیشتر از لحاظ روحی روانی خودمان را آماده این مسابقه کنیم. تمرینات خوبی داشتیم و یکی دو جلسه تمرین خوب تاکتیکی داشتیم و آنالیز خوبی هم انجام دادیم. امیدوارم بازی خوبی ارائه کنیم و باتوجه به اینکه سپاهان رقیب همیشگی پرسپولیس بوده، این سه امتیاز خیلی مهم است. قطعا برای این سه امتیاز می‌جنگیم و با تمام قوا تا جایی که بتوانیم انرژی می‌گذاریم. تمرکز زیادی را باید در همه خطوط داشته باشیم چون آنها خیلی خطرناک هستند. ارزش این سه امتیاز را می‌دانیم و امیدوارم بازی خوبی را ارائه کنیم.

وضعیت روحی روانی تیم؟

ما یکی دو جلسه تمرین خیلی خوب داشتیم با بازیکنان و در این وضعیت، شاد کردن دل هواداران خیلی اهمیت دارد. فکر می‌کنم بازیکنان به یک نتیجه خوبی رسیدند که باید فردا با تمرکز کامل و رعایت مسائل فنی، بتوانند به تیم کمک کنند. فکر کنم همه بازیکنان توجیه هستند و انگیزه زیادی دارند تا شادی را به جمع هواداران عزیزمان اضافه کنند.

وضعیت امید عالیشاه؟

متاسفانه نه. با ما به این بازی نیامده و در این لیست حضور ندارد. شرایطش بهتر شده و از هفته بعد می‌تواند به بازی ادامه دهد.

از نظر فوتبالی شرایط برایتان مثل قبل شده؟

قطعا ببینید فوتبال بخش مهمی از زندگی ماست، ما ورزشکاران و فوتبالیستها و ما مربیان. فوتبال می‌تواند الهام بخش باشد تا مردم با شکست، ناراحت شوند و با پیروزی خوشحال. خداراشکر که در تیمی هستیم که نتایجش می‌تواند در ذهن و روحیه مردم تاثیرگذار باشد. ما امسال بازی‌های خوبی ارائه کردیم و نتیجه‌گیری می‌تواند از لحاظ روحی- روانی، موثر باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سعید IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
    باشرفها همیشه تاوان میدن ولی مهم نیست،ممنون ازیحیی وسروش وعارف
    • مرصاد IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
      آقا یحیی امیدوارم در بازی با سپاهان منطقی تر بازی کنید! بازیکنان بسیار خوبی در فاز حمله داریم؛ شما تنها از یک مهاجم استفاده نکن و از دقیقه ۱ باید تیم حمله کنه تا بتونیم به گل برسیم! در غیر اینصورت اگر ۱ گل بخوریم دیگه تیم های مقابل با ۶ بازیکن دفاع میکنن و کار سخت میشه! به امید برد تیم بزرگ پرسپولیس ❤❤❤❤❤❤
  • محمود IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
    باز یه مشت حرف مفت سیاسی. بابا گرین کارت اینو بدین دستش به جای حرافی به وضع تیم برسه
  • فوادپرسپولیسی IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
    پرسپولیس تاابدقهرررررماااااان‌♥️خداباپرسپولیسه......
  • سهراب IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
    خوبه مربی متوهم فهمیده یکی دو باخت دیگه بده همین هوادار چه بلایی سرش میارن
  • سلام IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
    بله درسته به شرط اینکه فوتبال سیاسی نشه دیدن بازی بدون تماشاگر هیچ لطفی نداره که هیچ بلکه باعث سرخوردگی و متاثر بودن مشتاقان فوتبال میشه آخه کجایی دنیا تا زرتی میشه فوتبال لیگ بدون تماشاگر میشه جز ایران
  • شروین IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
    بعد سال ها مردم فهمیدن و قرمز و آبی و ایجاد دوقطبی و چند قطبی ترفند و حربه بود . به امید ایرانی شاد و آزاد .
  • محمودرضا.اردشیرسلیمانیراد IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
    ازاستقلاالی بودنم بعداز۵۰ سال شرمگینم درودبرپرسپولیس درودبربازیکنان باشرفش
  • منصور IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
    ان شاء الله که ببازی و شرت از سر پرسپولیس کم بشه و بری کنار دست علی کریمی ، و به دیگر امپراتت برسی وگرنه اگر دلت برای هوادار می سوخت سرت می انداختی پایین و کارت میکردی نه اینکه یه روز میگه روحیه نداریم و تیم به حاشیه می بری و و تراکتوری که بیش از هشت سال نتوانسته تو آزادی پرسپولیس رو شکست بده خیلی راحت تیم با این همه مهره رو شکست میده این نتیجه ندانم کاری شماست و این هفته هم چهار تار موی مصنوعیت تراشیدی و بازهم حاشیه برای تیم درست کردی جمع کن این بازیهات ، اگر نمیتونی بی زحمت خودت برو
  • ارش DE ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
    با وجود اینکه استقلالیم اما امروز امیدوارم پرسپولیس برنده ی بازی باشه.
    • رضایاک اصلی IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
      چرا؟ چون میدونید به فولاد میبازید؟؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی