واکنش جالب نکونام به نتیجه تساوی دیدار با استقلال
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فولاد خوزستان به نتیجه تساوی مقابل استقلال واکنش نشان داد.

جواد نکونام پس از تساوی یک - یک فولاد خوزستان مقابل استقلال در نشست خبری گفت: می‌دانستیم استقلال با توجه به شرایطی که در این چند هفته داشته، در خانه و بیرون از خانه بازی‌ها را برده و خودش را به جمع مدعیان رسانده است. می‌دانستیم باید چگونه به این تیم ضربه بزنیم و کنترل کنیم. در نیمه اول دو موقعیت به تیم حریف دادیم و یک مقدار بچه‌ها در حمله کردن عجله داشتند و همین موضوع باعث شد یک توپ به تیر دروازه ما بخورد. بین دو نیمه صحبت کردیم و روزنه‌ها بستیم و هیچ موقعیتی به استقلال ندادیم و فقط روی اشتباه فردی گل خوردیم، در حالی که می‌توانستیم بازی را ببریم.

وی اظهار کرد: می‌دانستیم چطور باید بازی و شرایط را برای استقلال سخت کنیم، اما روی اشتباه فردی گل خوردیم و بازی به تساوی کشیده شد. بعد از آن استقلال رو به ارسال و توپ‌های بلند آورد و ما می‌دانستیم با توجه به تعویض‌های استقلال برنامه آنها چه چیزی است. روی ضربات ایستگاهی موفق عمل کردیم و می‌دانستیم یک گل دیگر هم به ثمر برسانیم. در نیمه دوم موقعیت خاصی به استقلال ندادیم و بازی را باب میل خودمان کنترل کردیم.

سرمربی فولاد خوزستان تصریح کرد: استقلال تیم قدرتمندی است و ۵، ۶ ملی‌پوش دارد و این شرایط را برای هر تیمی در آزادی سخت می‌کند. بازیکنان امروز خیلی زحمت کشیدند و کارهای تاکتیکی را به خصوص در نیمه دوم خوب انجام دادند و به آنها خسته نباشید می‌گویم. عملکرد ما خوب بود و نیاز به ادامه دادن این روند داریم. این فصل برای همه تیم‌ها سخت است و شاید با توجه به برگزاری جام‌جهانی طاقت فرسا باشد، اما بایدبه کارمان ادامه دهیم و انگیزه خود را حفظ و شرایط را برای خودمان بهتر کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • رضایاک اصلی IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
    خوب یک امتیاز به کیسه اهدا کردی
  • کریم IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
    جواد عزیز شما وقت کشی و دفاع اتوبوسی نکن ۳ امتیاز پیشکشت
  • تاج اسیا IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
    جااااااااااان؟؟؟ایشون یه بازی دیگه رو دیده!میگه به استقلال موقعیت ندادیم!خخخخخخخخخ
  • صادق ذوالفقاری IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
    آقای نکونام بس دوتا پنالتی دادین وباور نگرفته با این همه بازیکن تیمت صفر وتو قوطی بودین.
  • چرا اینو حذف کردید ؟؟/ IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
    کنایه نکونام به استقلال؛ برای پنالتی گرفتن برنامه ریخته بودند
  • سورنا۲ستاره IR ۰۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    این جواد نکونامو که دیگه ولش کن ی سبک کاملا دفاعی بلده فکر میکنه فرگوسنه.تنها استقلالی بود ک از بودنش تو استقلال حال نمی کردم.تیمشم تو قوطی باشه میگه اصلا موقعیت به حریف ندادیم ولی وای به روزی که یک هیچ ببره دیگه میشه همش حمله کردیم تاکتیکای مختلف امتحان کردیم تیم حریف لوله بود. آقای نکونام سر بازی دیشب کل طرفداراتون نفری پنج کیلو وزن کم کردن.با کرکای ریخته شدشونم دارن نخ میریسن.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی