۵۱
تیلور آمریکایی دو ستاره کشتی ایران را مقابل هم قرار داد/ درخواست از قهرمان جهان برای گرفتن انتقام حسن یزدانی
منبع: همشهری
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

گفته می‌شود یزدانی با قراردادی 800‌میلیونی به 92‌کیلوگرم می‌آید تا دیداری جذاب با قاسمپور داشته باشد. این اتفاق شاید با حرف‌وحدیث‌های فضای مجازی بی‌ارتباط نباشد.

حرف‌وحدیث‌ها در مورد کشتی‌نگرفتن حسن یزدانی در لیگ، از آنجایی شروع شد که یک‌رسانه ادعا کرد به‌دلیل اعتراضات پدر این کشتی‌گیر پس از بازگشت از مسابقات جهانی، فدراسیون به تمام تیم‌ها دستور داده قراردادی با او امضا نشود؛ البته این شایعه خیلی زود رنگ باخت و مشخص شد یزدانی از مدت‌ها قبل در حال گفت‌وگو بر سر رقم قرارداد و تعداد کشتی‌هایی بوده که قرار است در لیگ بگیرد.

۶‌دقیقه، ۴۰۰‌میلیون

در روزهای اخیر عدم‌ثبت قرارداد یزدانی برای کشتی‌گرفتن در لیگ، حاشیه‌هایی را به‌وجود آورد و سکوت یزدانی به این حواشی دامن زد، ولی حالا ایسنا خبر از مذاکرات او با چند تیم داده است. جزئیات زیادی از توافق یزدانی بیرون نیامده ولی عنوان شده پدر این کشتی‌گیر مذاکرات نهایی را با تیم صنایع مازندران انجام داده و با رقم ۸۰۰‌میلیون برای تنها ۲‌کشتی در وزن ۹۲‌کیلوگرم به توافق رسیده است. ایسنا مدعی شده یزدانی پیش از این با تیم پتروپالایش تاکستان هم مذاکراتی داشته اما پیشنهاد ۶۰۰‌میلیونی این مذاکرات را به بن‌بست رسانده است. با توجه به اینکه هر تیم لیگ برتری تنها با ۳‌کشتی‌گیر ملی‌پوش می‌تواند قرارداد امضا کند و ۳‌تیم متمول بیشتر در لیگ حضور ندارند، احتمال ثبت قرارداد یزدانی با صنایع مازندران بسیار بالاست. پتروپالایش تاکستان سهمیه‌های ملی‌پوش خود را با ثبت قرارداد علیرضا سرلک، یونس امامی و امیرحسین زارع پر کرده و انبوه‌سازان هم امیرمحمد یزدانی، محمد نخودی و کامران قاسمپور را به‌عنوان سهمیه ملی‌پوش جذب کرده است. این در حالی است که صنایع تا به امروز تنها با رحمان عموزاد قرارداد بسته است. حالا پدر یزدانی در آستانه ثبت قرارداد با تیم صنایع مازندران قرار دارد تا پسرش برای یک فصل شاگرد رضا یزدانی سرمربی این تیم شود.

جدال جذاب

با ثبت قرارداد حسن یزدانی با صنایع مازندران، از ۱۰‌ملی‌پوش ایران که در مسابقات جهانی صربستان حاضر بودند، رضا اطری و محمدحسین محمدیان هنوز با تیمی قرارداد ثبت نکرده‌اند و با توجه به ظرفیت تیم‌های باقی‌مانده به‌نظر می‌رسید یکی از این دو نفر شانس ثبت قرارداد خوبی را خواهد داشت. لیگ کشتی آزاد از ۲۲‌مهرماه در ۲‌گروه ۴‌تیمی برگزار خواهد شد. از حالا همه کشتی‌دوستان برای دیدار ۲‌تیم انبوه‌سازان هوتن و صنایع مازندران لحظه‌شماری می‌کنند. این دو تیم در یک‌گروه قرار ندارند و احتمال رویارویی آنها در نیمه نهایی، رده‌بندی یا فینال وجود دارد. گل کشتی‌ها هم درصورت رویارویی این دو تیم مصاف حسن یزدانی و کامران قاسمپور در وزن ۹۲‌کیلوگرم خواهد بود. حسن یزدانی موفق نشد در صربستان مدال طلا کسب کند و به‌نظر بدش نمی‌آید که با طلایی ایران در جهانی بلگراد در وزن ۹۲‌کیلوگرم مبارزه کند. پس از شکست یزدانی برای بار چهارم در مقابل تیلور، بسیاری از کاربران در فضای مجازی خواستار رویارویی کامران قاسمپور با دیوید تیلور شدند؛ چراکه اعتقاد داشتند کامران، تیلور آمریکایی را خیلی راحت شکست خواهد داد. به‌نظر می‌رسد این صحبت‌ها زیاد به مزاج اطرافیان یزدانی خوش نیامده است که به کشتی‌گرفتن او در ۹۲کیلوگرم اصرار دارند.

در حاشیه

حسن یزدانی پس از شکست در فینال مسابقات جهانی مقابل دیوید تیلور و هنگام بازگشت به ایران، درگیر حاشیه‌ای شد که پدرش با مصاحبه‌ای جنجالی برای او رقم زد. درحالی‌که خود یزدانی عنوان کرد در کشتی با تیلور خودش مقصر بوده، پدرش در مقابل دوربین‌ها قرار گرفت و علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون را مقصر شکست پسرش معرفی کرد. پدر یزدانی عنوان کرد دوست حسن مدعی شده ضربان قلب پسرش را قبل از مسابقه و در سالن گرم تا ۲۵۰بالا برده‌اند! این در حالی است که مربی تیم ملی عنوان می‌کند در اوج تمرینات تهران، ضربان حسن نهایتا به ۲۳۰رسیده و ضربان ۲۵۰به هیچ وجه صحت ندارد. مهم‌تر اینکه عنوان شد تمرین سنگین قبل از مسابقه، خواست خود حسن یزدانی بوده است. حسن یزدانی ۵‌بار با تیلور آمریکایی کشتی گرفته که ۴‌مرتبه شکست خورده و تنها یک‌بار بعد از المپیک در جهانی اسلو موفق به شکست این حریف آمریکایی‌ شده است.

قرارداد بی مسابقه

یزدانی سال گذشته با تیم فولادین ذوب آمل قرارداد امضا کرد ولی برای این تیم کشتی نگرفت و تنها با این تیم چند جلسه‌ای تمرین کرد. البته این ‌مسابقه‌ ندادن حواشی مختلفی را پیرامون حسن یزدانی به‌وجود آورد ولی به‌نظر توافقی بود که بین دو طرف انجام شده بود که قرارداد بدون شرکت در مسابقه‌ای رقمی جابه‌جا شود!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • احسان IR ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    آقا یزدانی تو این وزن هم آمریکا کشتی گیر قوی تر از تیلور داره فکر یاد گرفتن فن و سرعت دادن به بدن کندت باش نه تغییر وزن واقعا هیچی بدتر از فرار نیس اسمش پهلوون هم گذاشتن تاسف
    • پادشاه IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      جنابعالی از کشتی گرفتن فقط حرف زدنشو بلدی، در کشور ما به دلیل عدم پشتیبانی از ورزشکار نمیتونه در یک وزن خیلی بمونه چون واقعا سخته خودت رو سالها در یک وزن نگهداری ، از مربی بدنساز تا دکتر روانشناس نیازه بصورت ۲۴ ساعته برای ورزشکار که بتونه در یک وزن بمونی ، علاوه بر اینکه ما جوانهای زیادی داریم که در وزنهای مثل یزدانی پشت خط میمونند و مجبورند تغییر وزن بدن، اینجا آمریکا نیستش، اینجا ایران هستش و جوان علاقهمند زیاد داریم و اونها میسوزند پس لجاجت در یک وزن هم به خودش آسیب میزنه به لحاظ جسمی و روحی و هم به پرزشکاران آینده دار دیگه، دیگه حسن یزدانی باید چیکار میکرده که نکرده، کلی مدال المپیک و جهانی داره و رکورد تخی رو زده، فکر کردی راحته!؟ حرف زدنش راحته بتونی چند دقیقه دوام بیاری روی تشک کشتی، پر زورترین بدنسازها کم میارند، کشتی یک ورزش چند وجهی هستش. بفهم
    • یاس IR ۰۶:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
      برای نویسنده مقاله متاسفم کـه در حال تخریب یک قهرمان ملی هست.
    • حسین IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
      سلام دوست عزیز یزدانی خیلی خوب و عالی هست و بوده بد عادت شدید کشتی گیری که همه رو با اختلاف بالا ببره بیاد فینال همیشه تو کشتی ما عقب تر از آمریکا بودیم با اینکه فنی هم نبودن ؟ یزدانی بار عالی کشتی گرفته و زحمت کشیده ولی تو کشور این فرهنگ شده بد عادت شدن بخاطر برد های کشتی گیر که از قبل فقط دونبال طلا هستند ؟؟؟ هر کشتی گیری قابل پیش بینی نیست با احترام به آقای پژمان درست کار ولی آقای دبیر زیاد از خود متشکر هست انگار این آقا مربی سازنده بود ؟؟این بچه ها رو مربی سازنده ساخته نه دبیر با چند تا اردو اون هم تو اردو آقا پژمان زحمت کشیده ؟آقای دبیر ماشاءالله تو شورا خوش زبانی رو خوب یاد گرفته ، یا به قول خودش که تو جلسه مالی سازمان ورزش گفت آقای دبیر من از جنس خود این مسئولین هستم ؟؟ این بچه ها همه مدیون مربی های سازنده هستند دبیر برای کشتی نونهالان چه کرده مثلا تو تهران تو منطقه های تهران یک باشگاه به زور داریم یا اصلا نداریم یا تعطیل شده داداش مون دبیر فقط زبان بازی رو خوب یاد گرفته ؟؟؟؟
    • حامد US ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      اگه ورزش کرده باشی میفهمی تویه وزن سالها موندن خیلی سخته تاهمینجاهم کاری کرده تاریخی یزدانی اینو مدالهاش میگن تازه این طرف قضیس
  • علی IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    نوش جونش حقشه به تنهایی چند برابر تیم ملی فوتبال مدال آورده
  • فرهنگ IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    داستان ورزش و صنایع مازندران خیلی جالبه. صنایع آنچنانی نداره، اما تیم کشتی به نام صنایع میده. مثل قائمشهر که دیگه صنایع نساجی اش جمع شده، اما تیم و باشگاه نساجی همچنان زنده و پویا هست. اما دم جوانان ورزشکار و سرمایه گزاران خیرخواه بخش خصوصی گرم که‌ در حالی که در خیلی از مناطق دیگه و در پایتخت از جیب دولت و صنایع برای تیم هاشون هزینه های سنگین میشه، در مازندران استعدادهای جوانان ورزشکار و سرمایه گزاران بخش خصوصی از ورزش و نام صنایع و کار و تولید حمایت می کنند.
    • فرهاد کوه کن IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      منم میگم دم سرمایه گذاران خیرخواه گرم حالا چه در ورزش چه در کارهای خیر دیگه.خدا بهشون عزت بده.دوستان حسن و کامران چه در اردو و چه در مسابقات رسمی بارها با هم جوانمردانه کشتی گرفتن و هرگز از هم دلخور نشدن،امیدوارم رجز خوانی و سیاسی کاری دیگران این دو را از هم دور نکنه چون با ضربه خوردن هرکدام از این پهلوونا کشتی ایران ضربه میخوره.
  • اصغر IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    ای پول از ما ورزشکاران به تو اینگونه خطاب است..ارزنده ترین زینت ما همین پولها است.
  • سورنا IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    بعد مصاحبه پدر چه همتی گذاشتین واسه بردن آبروی حسن یزدانی ..تموم کشتی گیران همین قراداد رو با همین شرایط بستن چرا به بقیه گیر نمیدین ؟ چه میکنه این نفوذ دبیر توی رسانه ها
  • Hegmond IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    بله!!! شک نکنید کامران مثل باقلوا تیلور رو قورت میده👌
  • گمنام IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    بنده به دورازهرتعصب وغرضی نظرم اینه بهترین گزینه برای المپیک پاریس دروزن۸۶کیلوگرم کسی نیست به جز کامران قاسمپور
  • فرهنگ IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    پلنگ را رها کنید. ببر و پلنگ در قفس نمی تونند کاری کنند. کامران ببره و حسن آقا پلنگ. هردوشون تیلور رو با همه آنالیزها و تغذیه و دارو و تکنیک های بدنسازی روزش قورت میدن به شرطی که آزاد باشند و با غریزه و تجربه خودشون تیلور رو از زمین بلتد کنند و در هوا قورتش بدن.
  • هادی IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    سلام نظرات اکثر دوستان خیلی موشکافانه و درسته به هر حال حسن یزدانی هم با تمام بزرگیش انسانه و ممکنه ضعف هایی توی کشتیش باشه ولی تا جایی که حقیر دیدم حسن یزدانی یکم توی بدل زدن و دفاع ضعف داره چون کشتی گیر غالب بوده و خودشو همیشه به حریفان تحمیل میکرده به باخت و کشتی گیرهایی که گردن کلفتن عادت نداره تیلور خیلی سمجه و خیلی بدن آماده ای داره و بدل کار و خستگی ناپذیره ولی توی اکثر باخت ها حسن یزدانی جلو بوده و به نفسش باخته! قطعا توی آخرین باختش یا تحت فشار روانی و نخوابیدن بوده یا بدنش خالی کرده بوده اگر حسن یزدانی خودش باشه و کاری بهش نداشته باشن راحت تیلور رو میبره تیم آمریکا یک پک کامل پشت تمریناتش داره ولی بچه های ایران پاداش هاشونم نمیتونن بگیرن رفتن کشتی گیران المپیکی که طلا گرفته بودن در ۲۰۱۲ یکی ازین داستانهای همیشگی بود اینجا هیچ حمایتی از قهرمانان نمیشه و زندگیشون رو میذارن برای ورزش
    • حمیدرضا IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      دقیقا همینطوره و درود بر شما با نظرات درست.
  • قاسم IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    ازآستین کشتی کرمانشاه چهره ای به زودی نمایان خواهد شد که همه را غافلگیر خو اهد کرد .از حالا قول می دهم که طلا ی 86 کیلوی المپیک مال این دلاور است بی سر وصدا خو اهد امد.
    • ذبیح شاهیوندی IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      اسمش رو میفرمایید،کدوم تیم کشتی میگیره
    • فرهاد کوه کن IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      فکر کنم منظورش سبحان یاریه.الان ۷۹ کیلوه و چند ماه پیش قهرمان جهان شد.در رده سنی جوانان
  • عابد IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    چرا ازکشتیگیرمثا رحمان عموزاده صحبتی نمشه شیرمازندارن تمام گشتی گران خداوند سلامتی بدهد الهی
  • احمدرضا IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    هم یزدانی و هم قاسمپور عزیز و محترم هستند،مردم ایران هر دو عزیزان را دوست دارند و البته بقیه قهرمانان کشور شان کامران و حسن را حمایت کنید تا در المپیک مدال اور باشیم،دست از حسادت و رجز خوانی هم بردارید و بین این دو پهلوان اختلاف نندازید،یا حق
  • Alborz BE ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    حسن یزدانی در وزنی که فعلا کشتی گرفته اصلا برای فیزیک ذاتیش متاسب نیست قبلا در وزن پایینتر حسن بسیار چالاک و پر انرژی کشتی میگرفت و کلکسیونی از فنون ناب کشتی را به نمایش میگزاشت ،تیلور ذاتی متاسب هنین ۸۰ کیلو هست چون بدنش جواب میدهد و برای همین شکستش کار سختیست ولی قاسممور همانند تیلور هست و اگر با تیلور مبارزه کند شانس پیروزیش بر تیلور خیلی بیشتر هست تا حسن یزدانی
  • جمشید IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    یزدانی بعد از قهرمانی اسلو تا مسابقات صربستان تمام وقت شو مشغول تبلیغات واسه فروشگاه و هتلها و مهمانی رفتن و کارهای حاشیه ای گذروند فکر میکرد چون تیلور و برده دیگه همه چی تموم شده است درحالیکه تیلور بعد از شکست اسلو گفت زندگی تمام نشده و تو مسابقات بعدی یزدانی رو میبرم و دیدید که برد.
    • مهدی US ۰۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      یزدانی برا همه عزیزه باختن هم جزئی از ورزشه ازصمیم قلب دوسش داریم
    • محمد IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
      دقیقاً همین بوده که فرمودید
  • پوریای ولی IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    این دیگه چه عقده ای بازیه که میخان چون کامران طلا گرفته حتما باید حسن ببرتس تا عقده باخت حسنو از تیلور سر این کامران ساده دل خالی کنین .رضا یزدانی هم سر قرداد پارسال کامران باهاش لجه .اگه این رسم پهلوونیه مرده شور هر چی پهلوونه مزخرفه....
  • ااا IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    حسن یزدانی همینطوریش هم بدنش واسه 85 کیلو جواب نمیده چه برسه بره 92 اصلا درست نیس درسته که کامران قاسمپور بهتره برا مبارزه با تیلور ولی حسن وزن بالاتر نمیتونه بره باید قاسمپور بره 97 حسن هم 85 کیلو بالاخره حسن هم باید راه کشتی گرفتن با تیلور رو یاد بگیره
  • مهدی IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    زندگی بردوباخته یک نام خوب ماندگاره تمام کشتی گیران برای ما عزیزن بامدال یا بی مدال
  • محمد IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    اسم آقای یزدانی میلیاردها ارزش داره، بالاتر از خیلی ها که میلیاردی می‌گیرند و هیچ هنری ندارند مثل خیلی از بازیگرا و فوتبالیستها، یجوری میگید دو دقیقه 800 که انگار یه اختلاس چند هزار میلیاردی کشف کردید، چقدر گرفتید که این ورزشکار مردمی رو خراب کنی 10 میلیارد یا بیشتر تازه دو دقیقه کشتی هم نمیگیری چون وجودشو نداری، چندخط کینه و نفرت از قلمت یادگار گذاشتی، حسن آقا برای هميشه پهلوان ایرانه عزیزه
  • علیرضا IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    حسن یزدانی بدون شک یکی از پهلوانان و ورزشکاران با مرام و باغیرت و بی حاشیه و خوش اخلاق در تاریخ ایران است... واقعا قدرت نفوذ رو ببینید در حالیکه همه کشتیگران قرادادهای اینچنینی بسته اند اما فقط حسن یزدانی رو رسانه ای کردند تا ایشون رو به حاشیه ببرند و فشار روانی به خودش و خانواده اش بیاورند اما عزت دست خداست... دم همه ورزشکاران وطن پرست و باغیرت گرم
  • م ن IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    حسن یزدانی ۵۰ سال دیگه هم با تیلور روبرو بشه باخته. الکی شلوغ نکنید برادران کارشناس.پهلونی به طلا نیس .هنوز کسی مثل اقاتختی به دنیا نیومده. نیس .همه دنبال شیتیلن. با سیا بازی پهلون نمی شی
  • پوریا IR ۰۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    هرکاری کنه بالاخره شیرشاه تبدیل به شاه موش شد....!!!!
  • ایرانی IR ۰۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    اینقدر شیرشاه شیرشاه کردن تا تبدیل به موش شاه شد.
  • عایرضا IR ۰۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    پهلوان یزدانی درتاریخ مانا وجاودان خواهدماند
  • Wolf IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    حسن یزدانی کشتی گیر خوبیه ولی زمانی بهترین میشه که بتونه تیلور رو شکست بده خدایی اصلا تو فینال درمقابل تیلور نتونست کاری کنه بنطرم قاسم پور بود در مقابل تیلور باتعصب تر کشتی میگرفت نتیجه هم اینجوری نمیشد
  • محسن IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    ورزش برد و باخت داره .. نکته قابل توجه در مورد کشتی گیران آمریکایی اینکه همگی از نظر فرم جثه از رقبا بزرگتر هستند ..بدون اینکه شرایط حرفه ای ورزشی رو بخواهیم کتمان کنیم بطور حتم این تیم از نیروزاهایی مصرف میکنه که در لیست دوپینگ موجود نیست و بعدها به دست دیگر ورزشکاران خواهد رسید ..
  • Feru IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    خخخ حسن یزدانی با این پولکی بازیا فقط طرفدارای سر سپرده ی پوول پیدا میکنی متاسفانه. لطفا دیگه با تیلور هم سرشاخ نشو دفعه چهارم پرچم کشور میاد پایین مردم کشتیگیر جیگردار میخواستن که تو اعتراضات اخیر حمایتشون کنه کشتیگیرای پهلوون صفت کجا و شما کجا با تبلیغان اینجوری ۲ تا بازی ۸۰۰ ملیون هم باید بگم مثل مسابقه با تیلور اشتباه بدی مرتکب شدی و اسم بزرگی که ایرانی ها همیشه به قهرمان کشتی میدادن رو ازت می گیرن
  • Feru IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    نظری که ارزش براتون قائل شدم یه ساعت طول کشید تایپش کردم چیز بدی و توحین نداره که اگه نتونید اینو هم بزارید دیگه شرمنده ولی با این ورزش خوبی داریم ببینید کجای رسانه هستید
  • ارسلان امیری IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    شک نکنید اگر به مرام و معرفت باشه کامران قاسمپور یه سرو گردن از یزدانی بالاتره ،یزدانی تبلیغاتش خوبه ۵بار کشتی گرفته ۴بار باخته ،باخت آخری خیلی افتضا بود هیچی نداشت یه امتیاز هم به خاطر اخطاربود ،یزدانی جوان و مجرد اما تیلور دوتا بچه داره و و۳۲سال سن داره اینها را هم مد نظر قرار دهید ،الکی پهلوان پهلوان نکنید و با تختی مقایسه نکنید تعصب بیجا نداشته باشین ،تختی کجا ،یزدانی کجا ،شما بروید ببینید تختی چه کارهایی کرده که تختی شده ،مطمین باشید یزدانی قادر نیست یکیشو انجام بده ،همین یزدانی اگر در مقابل کاکس کشتی بگیره به یگانگی خداوند در همان سه دقیقه اول خوردش می‌کنه چرا الکی نظر میدهید شما کشتی کامران قاسمپور با کاکس چندین بار نگاه کنید تا متوجه شاهکار قاسمپور شوید و حسادت و تعصب بیجا کنار بگذارید ،
  • عابر IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    پهلوان شدن لیاقت میخاد. پهلوانی یعنی حمایت از مردم کشورت.
  • حاج رضا IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    قاسمپور فیکس وزن 92 هست و دلاورانه میجنگد باعث جابجاییش نشوید جریان خادم و جدیدی پیش میاد و تیم ملی بهم ميريزد
  • شبگرد IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    همه ورزشکاران ما عزیزن و قابل احترام حرمت زحمت خشونت.بدونیم اونا تلاششونو.کردن و این قابل احترامه
  • محمد IR ۰۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    بخدا۲میلیاردهم بگیره کمه بریدببینیداین پول رو آره کجا خرج میکنه همین الان چندوام گرفته برای سالن کشتی بعضی هاتلویزیون هم نگاه نمیکنندهمین چندوقت پیش توی یک برنامه نشون دادگستری وام شخصی گرفتم برای زدن سالن توی شهرشون کی میادین کارروبکنه
  • بنی بشر IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    هردو پهلوان و عزیزند اما با توجه به نظرات عزیزان و واقعیت کشتی حسن جان یزدانی همان در وزن خودش بماند و تلاش و کوشش خود را در تمرینات و سایر فنون کشتی را مرور و بدن خود را چالاک کند چون در جهان فعلا تنها رقیب حسن تیلور است باید بماند و تیلور را از پیش رو بردارد.این است رسم کشتی ایرانی و ما هم برایشان آرزوی موفقیت میکنیم . واما در مورد قاسمپور عزیز اینکه این پهلوان عزیز و دوست داشتنی شاهد بودیم که بخاطر شرایط و صلاح کشتی ایران مردانه به یک وزن بالاتر لبیک گفت و شایستگیش را به رخ جهانیان کشید و پای کار مانده. چه بسا که اگر در وزن حسن آقا میماند وضعیت قطعا طور دیگر برای حسن جان رقم میخورد. در هرحال برای یزدانی پر افتخار و کامران جان عزیز قهرمان و پهلوان و تمامی کشتیگیران آرزوی بهترینها را دارم . یا حق
  • Vid IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    به نظر من فیروزپور باید بیاد در وزن 86 کیلو کشتی بگیره . بهترین کشتی گیر در چندین سال گذشته بوده چون معنی و مفهوم کشتی گرفتن رو واقعا میدونه و بدل کار هم هست ما تو تیم ملی بدل کار تر از این نداشتیم
  • علیرضا IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    یزدانی کشتی گیر صاحب سبکی هست .. با همه نقدهایی که به سبکش میشه و دست زیر کتف را حتی دبیر کم میدونه و میگه نمیشه آمریکایی رو با اون برد ! دیدیم که با همین سبک تیلور رو در اسلو نابود کرد !! اشتباه حسن تغییر استراتژی ها و روش تمرینات هست صرفا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی