نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
گل گهر سیرجان
منبع: فوتبال۳۶۰
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

گل‌گهر سیرجان با وجود از دست دادن چند مهره کلیدی‌اش توانسته عملکردی درخشان در لیگ بیست‌ودوم داشته باشد و فعلاً صدرنشین رقابت‌هاست.

هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران با ۲ نتیجه جالب‌توجه خاتمه یافت که باعث تغییر صدرنشین جدول لیگ بیست‌ودوم شد. گل‌گهر در مسجدسلیمان توانست جشنواره‌ای از گل به راه بیندازد و شاگردان امیر قلعه‌نویی به بردی ۵ گله دست پیدا کردند و در مقابل، پرسپولیس در اصفهان مقابل سپاهان متوقف شد تا گل‌گهری‌ها به جایگاه نخست جدول رده‌بندی صعود کنند و به عنوان تیم صدرنشین به کار خود در هفته هشتم پایان دهند.

گل‌گهر سیرجان با هدایت امیر قلعه‌نویی در فصول اخیر لیگ برتر همواره در جمع مدعیان قرار داشته اما نتوانسته به جام قهرمانی برسد و یا سهمیه آسیایی کسب کند و هدف‌گذاری شاگردان قلعه‌نویی در لیگ بیست‌ودوم، کسب حداقل سهمیه آسیایی است تا بتوانند در فصل آینده رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کنند.

گل‌گهری‌ها در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه چند مهره کلیدی‌شان از جمله سعید صادقی که ستاره بی‌چون‌وچرای فصل گذشته لیگ برتر بود و مسیح زاهدی و میلاد زکی‌پور را از دست دادند و تصور می‌شد که در غیاب این مهره‌های کلیدی کار شاگردان قلعه‌نویی به مشکل بخورد، اما آن‌ها توانسته‌اند با عملکردی جالب‌توجه صدر جدول لیگ بیست‌ودوم را به تسخیر خود در بیاورند.

بهترین خط حمله با لشکری از مدعیان!

شاگردان قلعه‌نویی با کسب پیروزی پرگل در هفته هشتم برابر نفت مسجدسلیمان توانستند صاحب عنوان برترین خط حمله لیگ بیست‌ودوم شوند. گل‌گهری‌ها با ۱۴ گل زده با اختلاف نسبت به استقلال و نساجی توانسته‌اند عنوان بهترین خط آتش لیگ را از آن خود کنند و نکته جالب‌توجه تنوع گلزنان در اردوی تیم گل‌گهر است.

سیرجانی‌ها به واسطه مشارکت و درخشش ۸ بازیکن توانسته‌اند به رکورد ۱۴ گل زده برسند. محمد خدابنده‌لو، رضا شکاری و علی‌اصغر عاشوری بازیکنان ۲ گله تیم گل‌گهر در لیگ بیست‌ودوم به شمار می‌روند و هم‌چنین کی‌روش استنلی سوارز، مرتضی تبریزی، مهدی تیکدری‌نژاد، امیر شهیم و علیرضا علیزاده با یک گل زده دیگر گلزنان گل‌گهر در فصل جاری لیگ برتر هستند.

راز صدرنشینی تیم لیگ برتری فاش شد؛ مبارزه سخت با پرسپولیس و استقلال/ این تیم عاشق آتش بازی در خط حمله است

پاسخ مثبت پدیده‌ها به اعتماد قلعه‌نویی

پرافتخارترین سرمربی لیگ برتر فوتبال ایران با وجود از دست دادن چند مهره کلیدی به سراغ جذب بازیکنان جوان در بازار نقل‌وانتقالات تابستانی رفت و بازیکنانی مثل محمد خدابنده‌لو و امیر شهیم را در اختیار گرفت. خدابنده‌لو فصل گذشته با درخشش در ذوب‌آهن عنوان پدیده لیگ برتر را به‌دست آورد و شهیم هم با عملکردی فوق‌العاده در ماشین‌سازی تبریز توانسته بود ستاره جوان و ۱۸ ساله لیگ یک باشد.

قلعه‌نویی در مسابقه روز گذشته به امیر شهیم برای اولین‌بار میدان داد که ستاره جوان گل‌گهری‌ها توانست با گلزنی پاسخ اعتماد سرمربی تیمش را بدهد. محمد خدابنده‌لو هم که به عنوان یار جانشین به ترکیب گل‌گهر اضافه شده بود، با عملکردی فوق‌العاده توانست ۲ گل بزند و یک گل بسازد تا نقش اصلی را در پیروزی تیمش در مسجدسلیمان مقابل نفت داشته باشد. خدابنده‌لو پیشتر در مصاف با مس کرمان هم موفق به گل‌سازی برای تیمش شده بود.

تیره‌روزی‌هایی که به پایان رسید

گل‌گهر سیرجان بعد از پیروزی ارزشمند خانگی مقابل تراکتور تبریز در هفته نخست لیگ برتر، ۳ هفته سخت را سپری کرد و ناکامی شاگردان امیر قلعه‌نویی در کسب پیروزی باعث شد تا گمانه‌زنی‌هایی درباره عدم حضور احتمالی گل‌گهر در بین مدعیان لیگ بیست‌ودوم صورت گیرد. سیرجانی‌ها در ۲ دربی استان کرمان مقابل مس رفسنجان و مس کرمان متوقف شدند و در دیداری پرگل برابر سپاهان توانستند شکست ۲ گله را با تساوی ۲-۲ عوض کنند.

سرمه‌ای‌پوشان سیرجانی در ۴ بازی اخیر خود توانسته‌اند ۳ پیروزی به‌دست بیاورند و تنها شکست آن‌ها در مقابل استقلال در واپسین لحظات بوده تا بعد از تجربه ۳ تساوی متوالی، با ۳ برد روحیه‌بخش شاگردان امیر قلعه‌نویی بتوانند خود را به صف مدعیان برسانند و با ۸ امتیاز برای نخستین‌بار صدر جدول لیگ بیست‌ودوم را از آن خود کنند.

راز صدرنشینی تیم لیگ برتری فاش شد؛ مبارزه سخت با پرسپولیس و استقلال/ این تیم عاشق آتش بازی در خط حمله است

پافشاری‌ها برای حضور ستاره جنجالی جواب داد

اریک باگناما فصل گذشته شرایط عجیبی را در گل‌گهر پشت سر گذاشت و حضور جنجالی این بازیکن در ترکیب گل‌گهر باعث شد تا شاگردان قلعه‌نویی ۳ باخت انضباطی را مقابل استقلال، سپاهان و پیکان تهران تجربه کنند. باگناما که حائز شرایط قانونی حضور بازیکنان خارجی در لیگ ایران نبود، بعد از جنجال بزرگ در گل‌گهر راهی استقلال تاجیکستان شد تا بتواند رزومه‌اش را پربارتر کند و مجدداً به جمع سرمه‌ای‌پوشان سیرجانی بازگردد.

باگناما بعد از گذراندن روزهای موفق در استقلال تاجیکستان، در ابتدای لیگ بیست‌ودوم با تصمیم امیر قلعه‌نویی به فهرست گل‌گهر بازگشت و سرمربی گل‌گهری‌ها قصد داشت تا شایستگی‌های مهاجم خارجی تیمش را نشان بدهد. باگناما از هفته سوم لیگ بیست‌ودوم توانسته جایگاهی ثابت در ترکیب گل‌گهر داشته باشد و نکته جالب‌توجه تاثیرگذاری مهاجم گابنی در ۲ گل اخیر گل‌گهر است.

مهاجم گابنی گل‌گهر در بازی با استقلال، روی ریباند شوت مهدی تیکدری توانست با خط دفاعی استقلال درگیر شود تا آبی‌ها ناکام در دفع دوباره توپ تیکدری باشند و گل اول گل‌گهر به‌ثبت برسد. شب گذشته اریک باگناما با از خودگذشتگی در مصاف ۲ به تک با دروازه‌بان نفت مسجدسلیمان، اولین پاس‌گل خود در لیگ ایران را به‌ثبت رساند و اجازه گلزنی به امیر شهیم را داد. اریک باگناما در هفته‌های اخیر عملکرد خوبی را از خود نشان داده و یکی از عوامل موفقیت گل‌گهر بوده و به نظر می‌رسد به‌زودی پای این مهاجم گابنی به گلزنی هم باز خواهد شد.

گل‌گهر سیرجان با ۱۵ امتیاز و به لطف تفاضل گل ۷+ صدرنشین لیگ بیست‌ودوم است و شاگردان امیر قلعه‌نویی برای حفظ این عنوان کار بسیار دشواری در رقابت با تیم‌های پرسپولیس، استقلال و سپاهان دارند. گل‌گهری‌ها در هفته‌های نهم و دهم لیگ برتر، ۲ بازی پیاپی خانگی دارند و باید در مقابل نساجی مازندران و ذوب‌آهن اصفهان قرار گیرند که این ۲ مسابقه خانگی می‌تواند بهترین فرصت برای شاگردان قلعه‌نویی برای دفاع از عنوان صدرنشینی‌شان باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • بستوزن لنگ IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    مربی تاجی اینه دیگه ..بی خودنبودمیگفتن سرورهرچی لنگیه امیرقلعه نوعیه
  • سورنا۲ستاره IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    این نفت به کی نباخته.همین تیم صدرنشین باختش جلو سرورش بوده.گل چه دقیقه یک چه دقیقه صد گله.ولی در آخر استقلال قهرمانه.راستی این پیشکسوتای لنگ کجان که با دوتا برد الکی قهرمانی تیمشونو تبریک میگفتن؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی