نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
حمله مدیر تیم فولاد به مصاحبه استقلالی‌ها/ باید با اینگونه تهمت‌ها برخورد شود/ همیشه می‌خواهند نشان بدهند که از داوری ضرر کرده‌اند
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سید محمد علوی مدیر تیم فولادخوزستان به مصاحبه مسئولان استقلال واکنش داد.

سید محمد علوی در خصوص دیدار روز گذشته تیمشان مقابل استقلال گفت: فکر می‌کنم در این دیدار بدشانس بودیم و روی یک غفلت بازی برده را با تساوی عوض کردیم. به هرحال فوتبال همین است و باید به فکر بازی‌های آینده باشیم و از امروز برای دیدار با پیکان تلاش خواهیم کرد.

وی در خصوص اعتراضات استقلالی‌ها در خصوص داوری گفت: هنوز از ورزشگاه خارج نشده بودیم که تمامی مسئولان و مربیان  ‌بازیکنان استقلال گونه‌ای درباره اشتباهات داوری حرف زدند که انگار داور واقعا ۵ پنالتی برای آن‌ها نگرفته‌است. اکنون آقای سلیمانی مسئول اجرایی دپارتمان داوری نیز در خصوص تمام صحنه‌های مشکوک گفتند که تصمیم داور کاملا صحیح بوده است. به نظرم اکنون باید با اینگونه مصاحبه‌ها و تهمت‌های علیه تیم داوری برخورد شود تا شاهد اینگونه صحبت‌ها دیگر نباشیم.

مدیر تیم فولاد افزود: به عقیده من یکی از بهترین قضاوت‌های لیگ بوده و تحت تاثیر جو قرار نگرفت. از همان اول مسابقه، بازیکنان استقلال آنقدر در محوطه جریمه ما خودشان را زمین می‌زدند که مشخص بود برنامه‌شان کسب پنالتی به هر روش ممکن بود. به هرحال بهتر است که دوستان اینگونه به سمت کمیته داوران حمله نکنند و باعث نشوند تا با ایجاد چنین فضایی، داوری ‌ها را به نفع خود ببرند. چه بازی را ببرند چه ببازند این صحبت‌ها را انجام می‌دهند تا بگویند همیشه ضرر کرده‌ایم و در آینده بخواهند به نفع خودشان مسائل را تغییر بدهند.

او در پایان گفت: در دقیقه ۸۳ سیلوا مدافع استقلال کارت زرد گرفت و سه دقیقه بعد یک‌ خطای خشن روی ساسان انصاری انجام داد که داور می‌توانست کارت زرد دوم بدهد و او را اخراج کند. رضا میرزایی در اولین صحنه شبیه سازی انجام داد و کارت زرد گرفت و در دومین صحنه هم‌همین عمل را تکرار کرد و به نظرم داور بازهم می‌توانست کارت زرد دوم را بدهد و اخراجش کند، اما آیا ما برای این دو کارت قرمز دست به چنین مصاحبه‌هایی زدیم؟ یا نیمکت ما اعتراضی انجام داد تا داور تحت تاثیر قرار بگیرد؟ بهتر است درون زمین به تصمیم داوران احترام بگذاریم و باعث نشویم تا آرامش داوران برای ادامه لیگ گرفته شود نه اینکه برای رسیدن به هدفمان بخواهیم هرکاری انجام بدهیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • عباس IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    این مدیر فوتبال فولاد یا فوتبال یادش رفته یا خودش رو زده به نفهمی،که هردوحالتش واقعا خجالت اوره
  • استقلال بدون وزیر و داور هیچی نیست: IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    تاکتیک کلی کیسه: شیلجه بلو، پنالتی بگیل!!
    • .... NL ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      آره مثل دوران بازی دایووووووومی در پیروزی
  • آبی رنگ عشقه IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    شما خوبید
  • رضایاک اصلی IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    هوچیگری در ذات تیمِ منفورِ کیسس
  • احمد صالح پور IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    این استقلال توقع داره تو هربازی یکی یا دوتا پنالتی براشون بگیرن مثلا مهدی قائدی دایوین کن وداور پنالتی بگیره
    • رضایاک اصلی IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      ممنون میشم بجای اسم این تیمِ نوپا از کیسه یا نادی الکیسه یا نادی الکیسهٌ الهوچی یا پنالکیسه استفاده کنید☺️✌️✌️🌹
  • احمد صالح پور IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    این استقلال توقع داره تو هربازی یکی یا دوتا پنالتی براشون بگیرن مثلا مهدی قائدی دایوین کن وداور پنالتی بگیره
  • جواد بسه دیگه ...... IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    این علوی رو کنار زمین مراقبش نباشن خودش یه پا الهوئیه
  • جواد بسه دیگه ...... IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    این علوی رو کنار زمین مراقبش نباشن خودش یه پا الهوئیه
  • جواد بسه دیگه ...... IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    این علوی رو کنار زمین مراقبش نباشن خودش یه پا الهوئیه
  • javid US ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    dorost migoyeed, Esteghlalyha mesleh parsal khodeshan ra be nane man gharibam mizanand ta be on chizy ke mikhahand beresand, negah konid modand aval goftand chera perspolis dirtar az ma bazy mikonad,? baed goftand chera havadar nadarim? bishtare hafteha ham hamin basate davary ra migoyand dar bishtare bazyha mesleh Goel Gohar ham ba hame daeva darand? chera kesy nist jeloye in karha ra begirad? ta key, tamame inha zire sare on Fatahy hast ke ghablan dar sazemane leage reise boud hast
  • 6 IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    كيسه است ديگر...
  • مسعودبابا IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    داوران شتیل بگیر وکمیته شتیل بگیران کار رابرای تیم های گل گهر وتیم پیروزی درمیارن
    • Ali IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      اول اینکه مبدع شیتیل جناب فرهادتان بود و چون خودش اینکاره بود خوب چم وخم شیتیل دادن و شیتیل بگیران را می دانست و این بود که در پنالتی گرفتن تیم جناب مجیدی رکورد زد و 17 پنالتی براش جور کردند و با دو امتیاز کمکی هم که برایش نور علی نور شد اکنون شما جماعت تصور می کنید هنوز سال گذشته هست که فرهادتان با شیتیل و فضای مجازی که تبدیل به فضای مجیدی شد کار را برای خودش به نحو احسن در آوردو در آوردند. و در مورد نام دو تیم گل گهر و پرسپولیس و به نظر تو پیروزی باید بگو یم خوب به این سه اسم نگاه و دقت کن چه میبینی و میفهمی؟؟؟؟ حال نام تیم خودت را چه قبلی یعنی تاج وچه فعلی استقلال ،باز خوب نگاه کن و با دقت ببین چه میفهمی ؟؟؟گل گهر یک نام ایرانی است اما نام تیم تو چه ؟؟؟ همینطور پرسپولیس و یا پیروزی هردو نام ایرانی هستند امانام های تاج و استقلال آیا اثری از ایرانی بودن دارند؟؟؟پرسپولیس در ذهن و گفتمان جهانیان یعنی ایران یعنی پرشین یعنی پارس اما نام های تیم تو چه ؟؟؟ حتی اگر تیمت برنده بازی هم شود باز باید از واژه پیروزی برای برد تیمت بهره ببری و ببرند، کافی است و یا باز هم بگویم ؟؟؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی