سرمربی آبی‌ها بعد از برد شاکی شد!/ بدون سیستم چرخشی نمی‌توانیم ادامه دهیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سیمونه اینزاگی سرمربی اینتر از برد تیمش مقابل ساسولو و خروج نراتزوری از بحران خوشحال است.

در رقابتهای سری آ ایتالیا اینتر در نهمین بازی خود موفق شد در زمین ساسولو با دو گل ادین ژکو با نتیجه ۲-۱ به پیروزی برسد.

به دلیل نتایج ضعیف هفته‌های گذشته اینتر در سری آ سرمربی این تیم، اینزاگی، با فشار شدیدی مواجه بود و حتی گفته می‌شد او در آستانه اخراج قرار دارد. ولی پیروزی ۱-۰ مقابل بارسلونا در دیدار هفته گذشته در لیگ قهرمانان اروپا و برد مقابل ساسولو اوضاع را به نفع این مربی ایتالیایی عوض کرد.

سرمربی اینتر بعد از بازی مقابل ساسولو گفت: «ما عطش زیادی به پیروزی داشتیم و همین به ما امکان داد که خستگی بدنی و ذهنی را فراموش کرده و در این مسابقه پیروز شویم. مقابل بارسا بازی خیلی سختی را برگزار کردیم و امروز اگر انگیزه بالای بچه ها برای برنده شدن نبود به مشکل برمی‌خوردیم. این دو پیروزی اعتماد به نفس ما را بالا برده و جایگاه‌مان در جدول لیگ هم بعد از این بازی بهتر شده است. این امتیازها بسیار مهم است. درباره نیمکت‌نشینی هاندانوویچ باید بگویم او یکی از بازیکنان باارزش ما است. ولی ما تنها با این استفاده چرخشی از بازیکنان است که می‌توانیم ادامه بدهیم و این در مورد همه صدق می‌کند.»

اینزاگی درباره شرایط لائوتارو مارتینس مهاجم آرژانتینی اینتر که هفت بازی پیاپی است که گل نمی‌زند هم گفت: «با بازی‌های خوبی که از او می‌بینم شک ندارم به زودی دوباره پایش به گلزنی باز خواهد شد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی