حرکتی که شروع شده را باید ادامه بدهیم/ این برد لذت‌بخش بود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گراهام پاتر باز هم با چلسی به برد رسید و روند خوب آبی ها با او ادامه پیدا کرد.

چلسی در خانه خود موفق شد با نتیجه ۳-۰ مقابل ولورهمپتون به پیروزی برسد. این دومین بازی آبی های لندنی در لیگ برتر تحت هدایت گراهام پاتر مربی جدیدشان گراهام پاتر بود.

چلسی با این پیروزی شانزده امتیازی شد و فعلا به رتبه چهارم لیگ برتر صعود کرد. شاگردان گراهام پاتر هفته گذشته در لیگ قهرمانان اروپا هم موفق شدند میلان را با نتیجه ۳-۰ شکست دهند. پاتر در کنفرانس خبری بعد از بازی مقابل ولز گفت: «سومین برد متوالی برای من لذتبخش است. مهم این است که حرکتی که شروع شده را ادامه بدهیم و عملکرد خوب‌مان را حفظ کنیم. تلاش بچه‌ها فوق‌العاده بود. آنها هفته گذشته در تمرینات هم عالی کار کردند. می‌خواهیم در هر بازی بیشتر از یک گل بزنیم. این بود که امشب عالی بازی کردیم. تیمی که عملکردش اینقدر خوب باشد می‌تواند به گل زدن و پیروز شدن اطمینان داشته باشد.»

او در مورد گلزنی آرماندو بورخا مهاجم آلبانیایی چلسی در این بازی نیز گفت: «سه چهار هفته است به این تیم آمده‌ام و این پیروزی‌ها نباید به نامم نوشته شود. در گلی که شما می‌گویید هم پاس گل گل تماشایی بود و هم ضربه نهایی آرماندو. او هر وقت وارد زمین می‌شود برای تیم تلاش می‌کند و بازیکن سخت‌کوشی است. آرماندو باید صبور باشد ولی من خوشحالم که توانست گل بزند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی