نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
جانشین پروری؛ پروژه‌ای که برای بار دوم شکست خورد/ در ملاقات نکونام – کی‌روش چه گذشت؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فدراسیون فوتبال قصد داشت جواد نکونام را به کادر فنی تیم ملی اضافه کند تا پروژه جانشین پروری را در  تیم ملی کلید بزند اما این پروژه نافرجام ماند و به نوعی می‌توان گفت شکست خورد.

پنچ شنبه و در هتل المپیک جواد نکونام با کارلوس کی‌روش دیدار کرد و از او به منظور دعوت برای حضور در کادر فنی تیم ملی تشکر کرد اما گفت به دلیل تعهد به باشگاه فولاد نمی‌تواند به تیم ملی ملحق شود و کارلوس کی‌روش هم خطاب به فدراسیون فوتبال اعلام کرده است با همین کادر راهی دوحه خواهد شد و تمایل ندارد مربی ایرانی دیگری را به کادر فنی تیم ملی اضافه کند.

کی‌روش پیش ازاین ۸ سال در تیم ملی حضور داشت و فدراسیون فوتبال نتوانست مربیانی را در کنار این مربی پرتغالی بگذارد تا این مربیان بعد از جدایی کارلوس کی‌روش هدایت تیم ملی را برعهده بگیرند و دیدید که با ترک تهران توسط این مربی پرتغالی ابتدا مارک ویلموتس هدایت تیم ملی را برعهده گرفت و در ادامه اسکوچیچ سرمربی تیم ملی شد.

یکی از مربیانی که طی ۸ سال حضور کارلوس کی‌روش در تیم ملی در کنار او بود مارکار آقاجانیان بازیکن اسبق تیم پاس تهران بود اما او بعد از جدایی کارلوس کی‌روش حتی موفق نشد هدایت یک تیم دسته اولی را برعهده بگیرد و امید نمازی دیگر مربی ایرانی تیم ملی هم به عنوان دستیار در فوتبال آمریکا مشغول به کار است.

پروژه ای که در گذشته شکست خورده بود این بار هم شکست خورد چون جواد نکونام حاضر نیست در این شرایط موقعیت خود را در تیم فولاد رها کند. او در این باشگاه که این فصل هم یکی از مدعیان بشمار می‌رود، نفر اول است اما  اگر به تیم ملی ملحق شود به عنوان نفر دوم و سوم کار خواهد کرد و از همه مهمتر او خوب می‌داند در صورتی که منتظر بایستد، در آینده ای نزدیک سرمربی تیم ملی خواهد شد و برای اینکه سرمربی تیم ملی شود، نیاز ندارد دستیار کارلوس کی‌روش شود و این نکته ای که مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال هم بدان اشاره کرد.

جانشین پروری؛ پروژه‌ای که برای بار دوم شکست خورد/ در ملاقات نکونام – کی‌روش چه گذشت؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • زلاتان IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    اون دو نفر دیگه واقعاً سابقه مربیگری آنچنانی نداشتند. ولی نکونام چه بیاد چه نیاد کارنامه خوبی داره و احتمالأ سرمربی میشه.البته خیلی بهتره که بعد از جام ملت ها باشه. چون با نتیجه نگرفتن در جام ملت ها میسوزه البته اگر بعنوان بیاد بسیار بهتره چون یک تجربه ارزشمند میشه براش
    • محمدی IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      مربی ایرانی هیچکدومشون بدرد نمیخوره ساپینتو تیم فولاد رو کرده بود تو قوطی فولاد کم مهره نداره ولی نکونام چیزی بلد نیست بهشون یاد بده بعد کی روش باید که مربی خوب خارجی بیاریم مثلا یکی مث گواردیولا
  • زلاتان IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    اگر بعنوان مربی بیاد و بعد از جام ملت ها سرمربی بشه از هر نظر بهتره
  • حسین یاری CH ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    چرا از مارکار استفاده نمی‌کنند ؟ این سرمایه سوزی نیست ؟ چند سال زیر نظر کی‌روش متر کرد حالا ادامه بده بعد هم بزارید سرمربی تیم ملی یا امید.شاید چون اقلیتی هست و پارتی نداره یا بلد نیست به بعضی خبرنگاران باج بده
  • اعتدال IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    نکونام و فوتبال رو به عقب و عقبگرد به دهه چهل نمی خوایم.
  • رضا ياك فرعي IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    فقط امپراطور گلممد به درد تيم ملي مي خوره! البته قبلش بايد با داوران يك هماهنگي كوچكي بشه!!!!
  • قربانعلی کاظمی IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    سلام،وقتیکه بازی دفاعی باشه،یکی از اعضای فدراسیون هم می تواند کار کی روش را انجام دهند. در قطر تنها کاری که می توانیم انجام بدهیم این است که تلاش کنیم از ۱۰ تا بیشتر گل نخوریم این را خود کی روش هم می داند و می داند که شجاعت اسکوچیچ را ندارد.
  • اعتدال IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    نکونام خوبه، اما برای فوتبال ایران با استعدادهایی که داره باید از بعد از جام جهانی بتدریج به سمت فوتبال هجومی بریم تا مثل والیبال و کشتی و سایر ورزش ها در رقابت های بین المللی و جهانی قدرتنمایی کنیم که روش های دفاعی نکونام کافی نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی