واکنش عجیب بعد از گل خوردن در دقیقه ۵+۹۰/ منصفانه بود!
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم بایرن مونیخ معتقد است نتیجه تساوی مقابل دورتموند در اولین دِرکلاسیکر فصل منصفانه بود.

یولیان ناگلزمن که تیم تحت‌هدایتش در هفته نهم بوندس‌لیگای آلمان در دقیقه ۵+۹۰ برتری ۲-۱ خود مقابل میزبانش دورتموند را از دست داد و به تساوی ۲-۲ رضایت داد، پس از این بازی گفت: «در نهایت من فکر می‌کنم که نتیجه کاملاً منصفانه بود. ما موقعیت‌های زیادی داشتیم و می‌توانستیم کار دورتموند را تمام کنیم. در ادامه به خوبی دفاع نکردیم و دروازه‌مان باز شد. اینکه در لحظات آخر پیروزی را از دست دادیم، البته که به ما ضربه زد. ما باید در صحنه گل دوم دورتموند بهتر دفاع می‌کردیم. بازی برابری بود اما ما در نیمه دوم صاحب موقعیت‌هایی شدیم که می‌توانستیم کار دورتموند را تمام و برتری را از آن خود کنیم.»

وی در ادامه درباره تعویض اجباری آلفونسو دیویس بین دو نیمه اظهار داشت: «آلفونسو با توجه به ضربه‌ای که به صورتش خورد دچار ضربه مشکوک به ضربه مغزی شد. ما چهار ماه پیش دوره‌ای داشتیم و در آنجا به ما گفتند لگد به صورت کارت قرمز دارد، پس نیازی به بحث نیست و در آن صحنه بازیکن دورتموند به جای کارت زرد باید کارت قرمز می‌گرفت.»

ناگلزمن در پایان درباره چرایی بیرون کشیدن مدافع هلندی‌اش در دقیقه ۶۲ بازی خاطرنشان کرد: «دی‌لیخت هم مصدوم شد، به همین دلیل او را از ترکیب بیرون کشیدم.»

بایرن با این تساوی ۱۶ امتیازی شد و در رده سوم جدول رده‌بندی جای دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • نیکی IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    هروقت پشت گوشتو دیدی توهم مربی میشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی