فدراسیون فوتبال: صعود به دور دوم سخت نیست/ کی‌روش: بهتر است از صعود حرف نزنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی چه استراتژی را در جام جهانی ۲۰۲۲ دنبال می‌کند؟ حضور شایسته در مسابقات یا صعود به دور دوم بازی‌ها؟ 

برخی از منتقدین می گویند نباید از صعود حرف بزنیم و انتظارات را بالا ببریم به این خاطر که انگلیس و آمریکا حریفان کوچکی نیستند و همین که در جام جهانی ارائه‌گر بازی‌های خوبی باشیم، کافی است. اما برخی نظر دیگری دارند و  می گویند بهتر است تیم ملی در نقطه ای به این نتیجه برسد که به دور دوم صعود کند، در غیر اینصورت هیچ گاه این موقعیت را به دست نمی آورد.

اسکوچیچ در نشست هیات رییسه گفته بود او و تیمش به دنبال صعود از گروه هستند و دیگر به حضور شایسته در بازی‌ها راضی نخواهند شد. او نتوانست در جستجوی این رویا باشد به این خاطر که تغییر مدیریت در فدراسیون فوتبال منجر به بازگشت کارلوس کی‌روش به تهران و تیم ملی شد. تا به امروز کی‌روش حرفی در مورد صعود نزده است و معتقد است ماموریت آنها باید پنهانی باشد چون داعیه صعود شاید حریفان را نسبت به اهداف تیم ملی حساس کند و موجب تحریک آنها شود. کی‌روش گفته بهتر است حرف از صعود نزنیم و هدفی که داریم در خفا با خود عهد کنیم و در تمرینات برای اجرای آن بکوشیم.

اما امروز یکی از اعضای هیات رییسه که موافق اسکوچیچ و مخالف جذب دوباره کارلوس کی‌روش بود اذعان کرده صعود تیم ملی به دور دوم کار سختی نیست. این حرف را میرشاد ماجدی گفته است. در ادامه حرف او می خوانیم: « من که با کسی تضاد نداشتم. در انتخاب‌ها و انتصاب‌ها تضاد تفکر وجود دارد، ولی الان همه باید تلاش کنیم که تیم ملی در دور دوم مسابقات جام جهانی خودش را ببیند و با تمهیداتی که صورت گرفته و حضور مربی جدید حضور در دور دوم جام جهانی کار سختی نخواهد بود. ضمن اینکه مسابقات حریفان تیم ملی در جام جهانی را هم دیدیم.»

باید منتظر ماند و دید که کارلوس کی‌روش چه واکنشی به این مصاحبه نشان خواهد داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کوهمره_جروق IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    ببینم کیروش عرضه هدایت میراث اسکوچیچ داره یا نه.الان این تیمی که اسکوچیچ ساخته به دست یه آماتور هم بدی بهترین نتیجه را باهاش میگیره.اسکوچیچ غذا درست کرد تو بشقاب آماده اش کرده فقط کیروش باید این غذا را مصرف کنه.
  • آریا IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    ولز و آمریکا لقمه های چرب و نرمی برای تیم کی روش خواهند بود
  • حسن IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    نظر افراد معلوم الحالی مثل ماجدی که تنها هدفشون ضربه زدن به تیم ملی و کیروش و ریاست فدراسیون جدید هست و منافع حزبی و باندی خودشون محلی از اعراب نداره!
  • . IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    با انگلیس راحتر بازی میکنیم تا اون دوتیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی