سرمربی استقلال به فدراسیون فوتبال می‌رود/ به خاطر اشتباهات داوران من را محروم نکنید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم استقلال فردا به نشست کمیته انضباطی می‌رود تا در خصوص اتفاقات رخ داده در بازی با گل گهر از خود دفاع کند.

باشگاه گل گهر مدعی شده است که سرمربی تیم استقلال به سعید الهویی ضربه زده و به او به زبان پرتغالی فحش داده است!

ریکاردو ساپینتو از اینکه متوجه شده قرار است در نشست کمیته انضباطی حاضر شود خوشحال به نظر می‌رسد چون معتقد است در این نشست می‌تواند پیش از صدور رای از خود دفاع کند. سرمربی پرتغالی تیم آبی حتی بعد از بازی با گل گهر گفت امیر عرب براقی به اشتباه او را در بازی با گل گهر اخراج کرد و او به خاطر اشتباه داور از زمین اخراج شد و بازی با فولادرا از دست داد و بدون شک ساپینتو این ادعای خود را فردا در نشست کمیته انضباطی مطرح خواهدکرد.

جالب ایکه باشگاه استقلال مدعی است مربیان تیم حریف از روی عمد موجب عصبانیت ساپینتو می‌شوند تا او را از زمین بازی اخراج کنند. پیش از بازی با گل گهر ساپینتو در نشست خبری از تیم حریف خواهش کرده بود اجازه ندهد که دستیاران سرمربی با سرمربی تیم حریف بزنند و اگر گفتمانی است بین دو سرمربی رد و بدل شود. او گفته بود به دستیاران خود اجازه نمی‌دهد که با سرمربی تیم حریف حرف بزنند. اتفاقا در این بازی وقتی داور به سود تیم استقلال پنالتی اعلام کرد سعید الهویی با ساپینتو وارد بحث شد که در نهایت داور هم او را اخراج کرد و هم سرمربی تیم استقلال.

ساپینتو یک جلسه محرومیت تعلیقی در کارنامه دارد و در صورتی که پرونده فردا منجر به صدور رای شود این یک جلسه محرومیت هم مازاد بر رای اعمال و اجرا خواهد شد.  

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • رضایاک اصلی IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    کیسائوپینتو را که باید حالا حالاها مرحوم کنن😂😂
  • . IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    بهترین تیم آسیا پایین تیمی که حتی به مسابقات آسیایی نرفته .خخخ
  • فرهنگ IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    الهویی بفرمایید که تا بحال در هر تیمی بوده با نیمکت کدوم تیم حریف مشکل نداشته!؟ در این بازی هم با حرف های رکیک پرتغالی که آموخته بود سبب عصبانیت ساپینتو شد، وگرنه سرمربی چرا باید از پنالتی که به سود تیمش گرفته شده عصبانی بشه و حتی درگیری ایجاد کنه که رو تمرکز بازیکنش که می خواد پنالتی بزنه اثر منفی بذاره !؟ به قول ابوالعجائب، عجبببب ! عجب ازین الهویی ! خودش و بیک زاده گفتند فحش های پرتغالی بلدند.
  • ایران IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    ساپینتو کاری نکرده الهویی باعث تحریک شده چیه همش دنبال حاشیه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی