نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
ژاوی؛ بارسلونا - سلتاویگو
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا با وجود پیروزی خانگی مردانش برابر سلتاویگو اعتراف کرد که از نمایش آنها در این بازی کاملاً راضی نیست.

تیم بارسلونا شب گذشته در هشتمین هفته از رقابت‌های لالیگا مقابل میهمانش سلتاویگو با نتیجه ۱-۰ به پیروزی رسید. تک گل دقیقه ۱۷ پدری کافی بود تا کاتالان‌ها با کسب هفتمین پیروزی فصل خود در لالیگا، ۲۲ امتیازی شوند و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به رئال صدر جدول را از کهکشانی‌ها پس بگیرند و به عنوان تیم صدرنشین آماده ال‌کلاسیکوی هفته آینده شوند.

ژاوی سرمربی آبی‌واناری‌های کاتالونیا در پایان این بازی گفت: «باید پیشرفت کنیم چون هنوز در بخش‌های زیادی از بازی‌مان ضعف داریم که باید برطرف‌شان کنیم. نیمه اول خوب بودیم اما نباید به یک گل بسنده می‌کردیم. نیمه دوم اما خیلی جالب نبودیم و دست از فشار آوردن به حریف کشیدیم. شاید به خاطر خستگی بود، شاید هم به خاطر ناآمادگی روانی.»

ژاوی درباره بازی بعدی تیمش که در خانه رئال مادرید است، اظهار داشت: «در حال حاضر ما داریم برای بازی برابر اینتر آماده می‌شویم. ال‌کلاسیکو غیرقابل پیش‌بینی است. سال گذشته ما به مادرید رفتیم و بازی را ۴-۰ بردیم. درباره این بازی هیچ چیز مشخص نیست اما شکی نیست که باید برویم و با شخصیت بازی کنیم.»

سرمربی کاتالان‌ها راجع به بازی مقابل اینتر در لیگ قهرمانان تأکید کرد: «داستان آن بازی متفاوت خواهد بود. همه چیز به خودمان بستگی دارد. امروز هم اگر تمرکزمان را از دست نمی‌دادیم، می‌توانستیم در نیمه اول دومین گل را هم بزنیم. نتیجه مثبتی است اما برای کسب آن به زحمت افتادیم و این یک واقعیت است. من اصلاً آدم نتیجه‌گرایی نیستم و به همین دلیل از عملکردمان در نیمه دوم راضی نیستم. اگر برابر اینتر هم مانند نیمه دوم بازی کنیم، کارمان خیلی سخت خواهد شد اما اگر مثل نیمه اول باشیم می‌توانیم نتیجه بگیریم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • . IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    2/3تامیزنیم به رئال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی