برنامه روزانه شگفت‌انگیز ارلینگ هالند/ بچه غول عاشق دل و جگر!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ارلینگ هالند ستاره نروژی منچسترسیتی از رژیم غذایی که برای اطمینان از سلامت بدنش انتخاب کرده، پرده برداشته است.

از زمانی که ارلینگ هالند با مبلغ ۵۱ میلیون پوند به جمع آبی آسمانی‌های منچسترسیتی پیوست او فوتبال انگلیس را به تسخیر خود درآورده است و در این راه قدرت بدنی بالا و اندام تنومند ستاره نروژی نیز به کمک او آمده است.

حالا هالند از رژیم غذایی که برای اطمینان از سلامت بدنش انتخاب کرده، پرده برداشته و نکات جالبی در این مورد مطرح شده است. یکی از رازهای عملکرد بی نقص ارلینگ هالند شاید رژیم غذایی او باشد که او در مورد آن توضیحاتی داده است. ارلینگ هالند برخی از غذاهایی را که برای اطمینان از سلامت بدنش می‌خورد، از جمله دل و جگر را فاش کرده است.

در مستندی به نام «هالند: تصمیم بزرگ» مهاجم منچسترسیتی بعضی از اجزای عجیب رژیم غذایی خود از جمله دل و جگر را فاش کرد. او گفت: «شما معمولا این غذاها را نمی‌خوریم اما من مراقب بدنم هستم.» او در حالی این حرفها را می‌زدکه دل و جگر گاو را در دستش گرفته بود و به دوربین نشان می‌داد.

 او در ادامه گفت: «خوردن غذای با کیفیت که تا حد امکان بومی و محلی باشد، مهم ترین نکته است. مردم می‌گویند گوشت برای شما مضر است. اما کدام؟ گوشتی که در مک دونالد می‌خورید؟ یا گاو محلی که همانجا علف می‌خورد؟ من دل و جگر گاو را می‌خورم.»

او همچنین مدعی شد که در برنامه غذایی خود فقط آب تسویه شده از طریق یک سیستم فیلترینگ پیچیده را مصرف می‌کند: «اولین کاری که صبح انجام می‌دهم این است که می‌گذارم کمی‌نور خورشید به چشمم وارد شود، چون برای تنظیم ریتم شبانه‌روزی بدن خوب است.. همچنین آبی که می‌خورم را فیلتر و تسویه می‌کنم. به نظرم این موضوع سود زیادی برای بدنم دارد.»

مهاجم نروژی قبل از هر بازی خانگی لازانیای خانگی را می‌خورد که پدرش آلفی درست کرده است. پپ گواردیولا، سرمربی تیم، پس از پیروزی مقابل ساوتهمپتون در مورد این غذا شوخی کرد. او گفت: «می‌توانیم به پدر ارلینگ پیشنهاد دهیم که برای ما غذا درست کند. اگر این راز گل‌های ارلینگ است، من رئیس باشگاه خلدون را متقاعد خواهم کرد که او را به اینجا بیاورد! اما فکر نمی‌کنم هالند فقط یک راز داشته باشد.»

ارلینگ همچنین گفته که روزانه ۶۰۰۰ کالری در برنامه غذایی خود دریافت می‌کند و اینکه طرفدار دوش آب یخ و استفاده از عینکهایی است که نور آبی را فیلتر می‌کند است چون این مورد به خواب راحت او کمک می‌کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • مهدی IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    چطوریه که هالند با 51 میلیون رفت منچستر، بعد بازیکن بنفیکا با 80 میلیون رفت لیورپول؟ هاذا ماذا؟ WTF?

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی