نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
بازیکن و مربی سابق استقلال در بیمارستان بستری شد؛ برایم دعا کنید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت تیم استقلال که چندی پیش به علت نارسایی کلیوی در بیمارستان فیروزگر بستری بود صبح امروز بار دیگر در بیمارستان بستری شد.

علی چینی، بازیکن و مربی اسبق تیم استقلال که دی ماه سال گذشته به علت نارسایی کلیوی در بیمارستان فیروزگر بستری شده بود پس از پشت سر گذاشتن یک دوره درمانی برای پیوند کلیه در بیمارستان لبافی نژاد بستری شد.

علی چینی در همین خصوص در گفتگو با خبرورزشی اظهار داشت: فعلاً مرا در بیمارستان لبافی نژاد بستری کرده‌اند تا مراحل عفونت زدایی ام را سپری کنم. پس از آن هم باید تحت درمان پزشکان گوش و حلق و بینی قرار بگیرم تا از هر نظر آماده دریافت کلیه شوم.

بازیکن قدیمی استقلال با اشاره به شرایط فعلی اش تصریح کرد: حال چندان مساعدی ندارم و امیدوارم این روزهای سخت، در نهایت پایان خوشی برایم داشته باشد، ولی فعلاً باید کارهای اولیه برای دریافت کلیه را انجام بدهم تا بتوانم کلیه جدید بگیرم.

شایان ذکر است؛ علی چینی که سرمربی تیم ملی فوتبال پیوند اعضای کشورمان نیز بوده پیش از این هم یک بار تحت عمل پیوند کلیه قرار گرفته است اما ظاهراً کلیه قبلی که به بدن او پیوند خورده کارایی لازم را نداشته و حالا مجبور است بار دیگر تحت عمل پیوند قرار بگیرد.

چینی در ادامه صحبت‌هایش با اشاره به گروه خونی اش گفت: گروه خونی ام A مثبت است و امیدوارم در روزهای آینده بتوانم کلیه ای با همین گروه خونی پیدا کنم که با گروه خونی خودم همخوانی داشته باشد. از همه اهالی فوتبال التماس دعا دارم. به ویژه هواداران استقلال و امیدوارم تیم محبوبم این هفته در مصاف با ذوب آهن به حقش برسد. هر چند که در بازی قبلی مقابل فولاد خورده شد و یک برد مسلم را از استقلال گرفتند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۷
  • علی IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    زنده باد علی چینی انشاءالله که به حق محمدو آل محمد هرچه سریعتر خودت وهمه بیمارها شفا پیدا کنند و به آغوش خانوادشوش برگردن
    • حامی IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      تو همون بیمارستان بشین به کارای بدی که کردی فکر کن این بنده خدا تمام زندگیش حاشیه بوده هست
    • هوادارفوتبال IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      درجواب حامی.......آقاودوست عزیز من علی رااززمان قدیم میشناسم دوست عزیز ازخدابترس برای خداکاری ندارد زمین زدن انسان علی پسری ساده پاک وراستگو وصادق است نه بخاطر دوستی باایشان بلکه وجدانم قبول نمیکند درمقابل حرف مفت شما ساکت بنشینم پس شمابرو وبه افکارپوچ خودت کمی اگر عقل داری فکرکن وبجای دروغ برای ایشان وتمام بیماران دعا کن من برای عاقل شدن شمابیشتراز سلامتی علی دعا خواهم کرد
  • فوادپرسپولیسی IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    خدایا همه بیماران راشفابده...
  • تاج کبیر US ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    برو بابا!
  • ... IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    اگه قول بدی آدم بشی و دیگه به پرسپولیس کاری نداشته باشی دعا میکنیم سلامتیتو به دست بیاری ولی بعید میدونم تو آدم شی!! مثل حاج فتل که کرونا گرفت و از پرسپولیسیا حلالیت طلبید ولی خوب که شد دوباره به فتوشاپ و جعل تاریخ رو آورد.
    • ص ف IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      دوست عزیز فوتبال با تمام سروصدا و رنگ و لعاب فریبنده اش در مقابل جان و سلامتی انسانها پشیزی ارزش ندارد البته قطعاً تو دوست عزیز هم خواسته ای با این روش به علی چینی قوت قلب بدهی من خودم سی و اندی سال از پرسپولیس عاشقانه هوادارای کرده ام اما برای سلامتی همه هموطنانم از جمله علی چینی بخصوص در این روزهای برزخی با تمام وجودم دعا میکنم
  • تاج اصیل IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    انشالله خدا شفا بده سلطان تاجی
  • کامران زارعی IR ۰۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    درود متأسفانه این برای چند مین ،بار پیاپی هست، که علی آقا بستری میشن و طبق شنیده ها، توسط یکی از دوستان نزدیک به علی آقا،روز به روز وضعیت جسمی شان در حال تحلیل رفتنه، لذا از همه تاجی های اصیل میخوام برای ایشان دعا کنند انشالله با سلامتی کامل از بیمارستان ترخیص بشن توکل به خدای یکتا و دعای هواداران خاص تاجی ها.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی