نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
ساکت الهامی
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی تیم هوادار گفت: دو بازی دوستانه تیم ملی، عیار آقای کی‌روش را نشان نمی‌دهد کما اینکه بازی دوم با بازی اول ما خیلی توفیر داشت.

ساکت الهامی سرمربی تیم هوادار تهران، در مصاحبه ای به نکته‌های عجیبی اشاره کرد که در ادامه، بخش‌هایی از حرف های این مربی را می‌خوانید:

*فعلا در جدول تیمی نتوانسته خودش را برای قهرمانی لایق نشان دهد و مردم را وادار کند که تا الان قهرمان شده است. همه‌ تیم‌ها نزدیک به هم هستند. گل‌گهر به استقلال باخت و در هفته بعد صدرنشین شد و تیم‌هایی که الان هستند همه ۸، ۹، ۱۰ یا ۱۱ امتیاز دارند و نزدیک یه هم هستند. من فکر می‌کنم امسال شاید فوتبال ما کم امتیازتر باشد مگر اینکه تیمی در نیم فصل دوم یک‌باره جدا شود و باید دید بعد از جام جهانی شرایط چگونه است ولی تا حالا تیمی مجاب نکرده که مردم قاطعانه بگویند این تیم قهرمان می‌شود.

*جمله‌ای را می‌گویم که شاید یک عده ناراحت شوند، آقای کی‌روش مربی خوبی است و اصلا صحبتی نیست ولی این بحثی که آقای کی‌روش بعد از بازی‌ها بازیکنان را به مینی کمپ می‌برد، یعنی اینکه ما مربیان نمی‌توانیم خوب ریکاوری کنیم. کار آقای کی‌روش توهین به مربیان ماست. مربی‌های ما به روز هستند کدام مربیان خارجی از مربیان ایرانی بهتر هستند؟ یعنی انقدر مربیان ما ضعیف هستند که نمی‌توانند ریکاوری کنند؟

*من اگر خودم بازیکن داشتم به کی روش نمی‌دادم. علم ریکاوری را همه دارند، آنها شق القمر که نمی‌کنند. الان سرمربی سپاهان مورایس است و با مورینیو کار کرده، ساپینتو در بزرگترین تیم‌های پرتغال بوده یا بردیف یکی از تئوریسین‌های مهم فوتبال دنیاست؛ حالا ما نه ولی آنها که می‌توانند ریکاوری کنند. اگر برای یک هفته می‌خواهد بازیکنان را بگیرد عیبی ندارد ولی اگر فکر می‌کند از ما جلوتر است بیاید به ماهم یاد بدهد.

آقای کی‌روش! کدام خارجی از مربیان ایرانی بهتر است؟/ اگر بازیکن داشتم به این آقا نمی دادم/ مایلی کهن گفت روی دست من بلند شدی!

*دو بازی دوستانه تیم ملی، عیار آقای کی‌روش را نشان نمی‌دهد کما اینکه بازی دوم با بازی اول ما خیلی توفیر داشت. در بازی اول اتحاد و همدلی نتیجه را تغییر داد. اگر کی‌روش با فلسه هشت ساله‌ای که داشت آنطور دفاع کند، راه باز کردن آن دفاع برای تیم‌ها مشخص است و مثل آرژانتین نیست که نود دقیقه خوب دفاع کنیم مگر اینکه دفاع دیگری را ترسیم کند.

*یک تشکر ویژه از آقای مایلی کهن می‌کنم که خودم به ایشان زنگ زدم و با او صحبت کردم. سردمدار ما در فوتبال ایشان هستند که در فوتبال زحمات زیادی کشیده است. شما مربی‌ای را پیدا نمی‌کنید که در فوتسال، ملی و باشگاهی نتیجه بگیرد و با همه بجنگد ولی وقتی با ایشان صحبت کردم گفت ساکت جان شما یک سور به من زدی و واقعا ارزش ندارد. برای من واقعا تاثیر گذار بود و از ایشان تشکر می‌کنم. نظر من این است که آقای مایلی‌کهن، فرکی، جلالی و کریمی مانند خامه‌ روی کیک هستند که وجودشان در فوتبال ما لازم است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۷
  • داریوش IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    عیار کی روش را بازیکنان تیم ملی با الهامی میسنجن ریکاوری تیم ملی هر بازیکن از یک تیم میاد و مربی تیم ملی میخواد مقایسه بازیکنان هر تیم داشته باشه اگه این الهامی نمی دونه چگونه مربی فوتبال شده پس
    • پرويز IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      ديوانه چو ديوانه بيند ، خوشش آيد!!! واقعا از روي علايق آدمها هم ميشه فهميد چه شخصيتي دارند. دلش خوشه كه در ديوانگي و رواني بودن ، يه سور به مايلي زده
  • عادل IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    آقای ساکت : بله شما خوبيد و بهترين مربی دنيا هستيد و شما و کريمی و جلالی و مايلی کهن اصلا شکلاتيت ، عسليد و ...!!! سر جدت بی خيال تيم ملی شو و حاشيه درست نکن برادر !فعلا که توی تيم ملی بازيکنی نداريد و اگر هم داشتيد اصلا به تيم ملی ندهيد ! سپاهان و استقلال و پرسپوليس و گل گهر که بيشترين بازيکن را در تيم ملی دارندصحبتی ندارند و اونوقت شما کاسه داغتر از آش شديد ؟؟؟
  • Ali IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    عادل جان پوزش می خواهم که الف عادل تایپ نشده بود و عدل تایپ شده بود گرچه هم خانواده هستند .
  • ... US ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    شما خودت راه باز کردن تیمهای خودمون رو پیدا کن، بعد در مورد بازی با با سنگال و جام جهانی‌ نظر بده. اگه شما تونستی تیمت رو از سقوط به دسته دوم نجات بدی هنر کردی.
  • شفای همه بیماران IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    باز زالزالک خودش رو قاطی مرکبات کرد با ضد فوتبال و بازی خارج از روح جوانمردی و فوتبال بحرینی یهویی الله بختکی نامت مطرح شد (بالاخره اینجا توی ایران از این اتفاقها کم نمیفته ) حالا دنبال خانه کدخدا میگردی ؟ بهتریت پست برای تو در هر تیمی کمک دستیار برای بزن بزن هست برعکس شغل کریم باقری در پرسپولیس که برای نزن نزن هست !!
  • Firouz IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    آقای‌‌مایلی‌کهن‌‌بازیکن‌‌معمولی‌بود‌،در‌دوران‌مربی‌گری‌هم‌کارشاخصی‌نداشتت‌وفقط‌به‌جوانکترها‌میدان‌میداد‌واشتباهات‌‌فاحشی‌هم‌در‌سرمربی‌گری‌‌‌تیم‌های‌باشگاهی‌اش‌داشت‌، مخالفت‌او‌با‌مربیان‌خارجی‌افراطی‌گری‌است‌،،
  • زلاتان IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    فقط یک جام ملت های ۹۶ آقای مایلی کهن با اون همه ستاره که ۳ تاشون بازیکن سال آسیا شدن به اضافه عابدزاده که تازه اونم سوم شد در فوتسال هم که اصلاً خیلی در سال ۱۹۹۲ تاکتیک خاصی وجود نداشت.بیشتر تکنیک فردی بازیکن ها بود. نه که بخوام نسبت به ایشون یا شما بی احترامی کنم ولی لطفاً از کی روش حرف نزنین و اینطوری مقایسه اش کنین.حتی مخالفانش هم اینو از شما قبول نمیکنن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی