نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
دردسر جدید قطری‌ها برای جام جهانی ۲۰۲۲/ فرودگاه آماده نیست!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نگرانی‌ها از عدم آمادگی فرودگاه اصلی دوحه برای پذیرش پروازهای متعدد در یک روز در آستانه جام جهانی ۲۰۲۲ افزایش یافته است.

جام جهانی ۲۰۲۲ قرار است در فاصله کمتر از شش هفته دیگر به میزبانی قطر برگزار شود و شرایط این کشور در این فاصله کوتاه تا آغاز این رقابت‌ها کمی نگران‌کننده به نظر می‌رسد. 

نشریه انگلیسی «دیلی میل» مدعی شده است که بسیاری از منابع نزدیک به مسئولان برگزاری جام جهانی می‌گویند که فرودگاه حمد برای پذیرش پروازهای متعدد در یک روز آماده نیست و ممکن است نگرانی‌های امنیتی نیز به این موضوع اضافه شود. این روزنامه خبر داده که کارکنان این فرودگاه در حال حاضر با سرعت در حال انجام کارهایی هستند که بتوانند استاندارد لازم برای برگزاری جام جهانی به بهترین شیوه را رعایت کنند اما همچنان مواردی چون افزایش قابل توجه ترافیک و فشار بیش از حد روی کارکنان به دلیل افزایش ناگهانی بازدیدکنندگان از مواردی است که باعث شده شرایط برای همه افراد دخیل در این قضیه دشوار به نظر برسد.

انتظار می‌رود که تعداد پروازهای روزانه این فرودگاه در طول برگزاری جام جهانی به ۱۶۰۰ پرواز در روز برسد و همین موضوع ممکن است شرایط سختی را برای کارکنان این فرودگاه که از همین حالا نگران اقدامات آتی هستنند، به وجود بیاورد. آنها معتقدند که ظرفیت این فرودگاه ممکن است پاسخگوی این حجم از ترافیک هوایی نباشد و پیش‌بینی این موضوع از عهده مسئولان برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ خارج بوده است. گفته می‌شود بیانیه‌ای با اسامی پنهان در رابطه با همین موضوع نیز منتشر شده تا مسئولان را متوجه این شرایط کند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی