چه فرقی بین یحیی و ساپینتو بود که او را ۶ جلسه محروم کردید؟/ هوادار پرسپولیس اعتراض می‌کند چون رفتار دوگانه می‌بیند/ از سروش انتظار بیشتری داشتم
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

کاپیتان سابق پرسپولیس گفت: تیم ما در اکثر پست‌ها در فصل قبل مشکل داشت و با شناختی که از کادرفنی داشتم، حدس  می‌زدم شاهد یک خانه تکانی اساسی در تیم باشیم.

با شیث رضایی کاپیتان سابق پرسپولیس در خصوص عدم نتیجه گیری این تیم در دو بازی گذشته و سایر اتفاقات مربوط به این تیم گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید:

پرسپولیس از دو بازی گذشته فقط یک امتیاز گرفت. این موضوع نگران کننده نیست؟

نه اصلا اینطور نیست. پرسپولیس نتایج خوبی در این فصل گرفته و همین حالا هم جزو مدعیان قهرمانی به حساب می‌آید. با این وجود من هم معتقدم تیم ما در دو بازی گذشته سرحال نبود و عملکرد خوبی نداشت. نمی‌شود دروغ بگوییم و باید واقعیت‌ها را بیان کنیم. پرسپولیس در دو بازی گذشته عملکرد خوبی نداشت ولی به نظرم مشکل خاصی نیست و تیم دوباره به مسیر پیروزی بازخواهد گشت. شک نکنید  در ادامه تیم ما بهترهم  خواهد شد و کیفیت بازی‌های پرسپولیس بالاتر خواهد رفت. نتایج تیم خوب بوده و به طور حتم پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی خواهد بود.

به نظرت بازیکنان جدیدی که اضافه شدند، توانستند عملکرد خوبی داشته باشند؟

تیم ما در اکثر پست‌ها در فصل قبل مشکل داشت و با شناختی که از کادرفنی داشتم، حدس  می‌زدم شاهد یک خانه تکانی اساسی در تیم باشیم. شرایط امروز پرسپولیس را بخواهیم نسبت به موقعیت مشابه سال گذشته در نظر بگیریم خیلی خوب است و به مراتب از آن شرایط جلوتر هستیم. خریدهای انجام شده خریدهای خوبی هستند و مشخص است با برنامه و استراتژی وارد بازار شده است و به رفع نقاط ضعفش می‌پردازد. از درون دروازه تا نوک حمله شرایط تیم به مراتب بهتر از سال قبل است و این قضیه بسیار من را امیدوار می‌کند. نفرات جدید که البته بعضی از آن‌ها قبلا هم در پرسپولیس بازی کردند و با تجربه محسوب می‌شوند، شرایط خوبی دارند و تا الان عملکردشان بسیار خوب بود.

چه فرقی بین یحیی و ساپینتو بود که او را ۶ جلسه محروم کردید؟/ هوادار پرسپولیس اعتراض می کند چون رفتار دوگانه می بیند/ از سروش انتظار بیشتری داشتم

لوکادیا نشان داد مهاجم بسیار خوبی است ولی در دو بازی گذشته کمتر در موقعیت گلزنی قرار گرفت. به نظرت مشکل کجاست؟

خب رزومه این بازیکن خیلی خوب است و در تیم‌های مطرحی بازی کرده است. به نظرم خیلی زود در ترکیب تیم جا افتاد و توانست به پرسپولیس کمک کند. امیدوارم بتواند گل‌های زیادی برای ما بزند. پرسپولیس نیاز به چنین بازیکنی داشت و فکر می‌کنم لوکادیا می‌تواند ستاره لیگ شود.به این می‌گویند یک خرید خارجی خوب. پول خوب می‌دهی و بازیکن باکیفیت به این شکل کار را برای تیمت در می‌آورد. با توجه به قیمت لوکادیا از همان اول مشخص بود که چه فوتبالیست باکیفیتی است. در مورد خلق موقعیت باید بگویم که کارهای ترکیبی پرسپولیس در دو بازی اخیر خیلی کم بود. شما برای خلق موقعیت باید تمرینات زیادی انجام دهید و به این راحتی نمی‌شود ایجاد موقعیت گلزنی کرد. ضمن اینکه برای ساختن فرصت گلزنی باید یک هافبک طراح خوب  در وسط زمین داشته باشید ولی متاسفانه سروش رفیعی هنوز نتوانسته به شرایط ایده آل برسد. سروش فوتبالیست باکیفیتی است ولی من به شخصه انتظار بیشتری از او داشتم. بعد از جدایی، بازگشت دوباره به پرسپولیس خیلی سخت است ولی حتما سروش توانایی فنی بالایی داشته که دوباره او را جذب کردند. امیدوارم هرچه زودتر به فرم ایده آل خودش برسد چون پرسپولیس به او خیلی نیاز دارد.

ساپینتو هم به دلیل رفتارهایش دو جلسه محروم شد. در این خصوص چه صحبتی داری؟

چه عجب بالاخره محرومیت شامل یک استقلالی هم شد. آنقدر محرومشان نمی‌کردند، پیش خودشان فکر می‌کردند هر رفتاری انجام دهند درست است و کسی هم با آن‌ها کاری ندارد. فقط نمی‌توانم درک کنم حرکت ساپینتو با رفتار یحیی چه فرقی داشت که سرمربی ما ۶ جلسه محروم شد ولی این آقا فقط ۲ جلسه. اگر هوادار پرسپولیس حرفی می‌زند و اعتراض می‌کند، به خاطر همین اتفاقات و رفتارهای دو گانه است. با این حال همین که این طلسم شکست و سرمربی استقلال  را محروم کردند، جای امیدواری دارد.

چه فرقی بین یحیی و ساپینتو بود که او را ۶ جلسه محروم کردید؟/ هوادار پرسپولیس اعتراض می کند چون رفتار دوگانه می بیند/ از سروش انتظار بیشتری داشتم

به نظرت پرسپولیس می‌تواند در این فصل قهرمان شود؟

از نظر من و با شرایط فعلی که من از تیم‌های مختلف سراغ دارم، پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی خواهد بود. فصل قبل هم شرایط خاصی ایجاد شد و قهرمانی به نظرم حق پرسپولیس بود. پرسپولیس کادرفنی و بازیکنان باتجربه ای دارد و اصلا به سایر تیم‌ها فکر نمی‌کند. امیدوارم پرسپولیس بتواند لیگ را با قدرت ادامه دهد و در پایان فصل هم قهرمان شود.

در دوره قبلی حضور کی‌روش در تیم ملی، اختلاف او با پرسپولیسی‌ها و برانکو خیلی به چشم آمد. ولی الان خبری از آن رفتارها و حواشی نیست. در این خصوص چه صحبتی داری؟

احتمالا خودش هم فهمید آن حواشی به ضرر خودش و تیم ملی تمام شد. کی‌روش به جای تمرکز روی تیم ملی مشغول دعوا با برانکو بود و طبیعی است که هواداران پرسپولیس طرف مربی شان را بگیرند. الان هم اگر بخواهد آن رفتارهای زشت و کارهایش را تکرار کند، با ما طرف است. ما کاری به کار او نداریم ولی اگر بخواهد حرف نامربوطی بزند، ما هم جوابش را خواهیم داد. ضمن اینکه الان فرصت کمی‌تا جام جهانی مانده و او فعلا فرصت درگیری با اهالی فوتبال را ندارد وگرنه تا حالا با خیلی‌ها وارد چالش می‌شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۶
  • Ali IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    دو تا تفاوت هست بین محرومیت آقای ساپینتو و آقای گلمحمدی : اول آقای ساپینتو خارجی هست و مرغ همسایه هیشه غاز است و آقای گلمحمدی ایرانی است و همیشه حداکثر جریمه برای ایرانی ها و حداکثر و حداکثر توجیح (به فرمایش آقای حسن زاده رئیس کمیته انظباطی )برای فردی مانند جناب ساپینتو دومین تفاوت هم اینکه این تیم استقلال است نه پرسپولیس اسقلال با با جان اگر نمی دانی استقلال یعنی چه کلماتش را یک به یک جدا جدا بنویس و بخوان تا دریابی که استقلال یعنی چه
    • عادل دست كج IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      گل محمدي داور را زد و دو بازي متوالي اينكار را كرد و طبق گفته جاوداني فر بايد شش ماه محروم مي شدولي گذاشتند تا سروصدا بخوابه و سروتهش را هم آوردند ولي ساپينتو داور را لمس نكرد و فقط براي اعتراض به سمت او مي خواست حركت كنه!
    • آبی رنگ عشقه IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      در ک...و بگیر بابا
    • سید IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      اگر استقلال عقب بود و جلوی این مربی را نمی گرفتند خون بپا می کرد همین الان هم باید تمام کارشناسان و هر کی فوتبال می فهمد میگه ده جلسه چون دوبار کار زشت انجام داد ؛ یکی برانکارد هلال احمر اشتباه به جای توپ اگر زد که این شش ماه محروم و پانصد م جریمه دیگری بعد از گل استقلال به ملوان حرکت دستش به سمت داور مسابقه که از دید همه پنهان مانده این هم شش ماه محرومیت داشت و.. و..‌ حالا دیدی چه کار کند اگر ببازد ..وای !!!
    • لنگی سوز IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      خدا وکیلی رو داری آقای شیث رضایی گل ممد ولنگ هرکاری دوست دارن میکنن گل ممد کم مونده بود داور رو بکشه ساپینتو هم شلوغ کرد درست.علاوه برمحرومیت چندهزاردلارهم جریمه کردن کجا گل ممد رو اینهمه جریمه کردن!!؟
    • پرويز IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      معلومه اون حركت نصرتي كلا عقل از سرت پرونده.يحيي4جلسه محروم شد نه 6 جلسه. در حاليكه مطابق قانون بايد 6 ماه محروم ميشد چون به داور حمله كردولي ساپينتو با مربي حريف.ميدونم لنگي هستي و نميتوني تفاوت رو درك كني ولي خواستم در جريان باشي .ضمنا جديدا زياد حرف ميزني فك كنم دوباره دلت نصرتي ميخوادا
    • محسن IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      اشتباه با گل‌محمدی بود. اشتباه با داور بود. داور پنالتی اتفاق افتاده را نگرفت. ۲ امتیاز به استقلال ضرر زد. فرق جریمه گل‌محمدی و ساپینتو اینجاست.
  • احمد لوکارلی IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    هیچ فرقی بین این دو نیست خونه به مغزشان نمی‌رسد جفتک می‌اندازند
  • gaber IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    غربیها اگر محروم شوند زیاد ناراحت نمیشن فقط پول و سرمایه شون از بین بره و گرفته بشه از 6 جلسه محرومیت بیشتر عزا میگیرن
  • محمود IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    این لنگی ها دست از هوچیگری بر نمیدارن چرا نمیگن بی دلیل اخراج شد ساپینتو وه داور با این کارش اون رو تحریک و عصبی کرد ....دوم مبلغ ۴۰۰ میلیون تومن ساپینتو جریمه شده ولی یحیی یه مبلغ ناچیز 🤷‍♀️🤷‍♀️ یحیی الان باید مادام عمر محروممیشد چون الان چند سالشه این رفتارش تکرار میشه
  • بابا اولونگا IR ۰۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    کیسه کشا بابا حمید دارن و بعد سهمیه پنالتی و امتیاز معیشتی ثابت کرد بابای خوبیه واسه کیسه کشا کمبته انضباطی رو هم خربد براشون😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 دوچرخه سواران حقیر مایه ننگ فوتبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی