ربیعی: پرسپولیس می‌تواند قدرت اول آسیا باشید/ خوشحالم که مس هویت پیدا کرده است
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: در بازی با پرسپولیس باید با دقت زیادی روی جزئیات در جریان بازی داشته باشیم.

محمد ربیعی در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس اظهار داشت: فردا می‌تواند بازی خوبی برگزار شود. اصالت باشگاه پرسپولیس، هوادارانش، یحیی گل‌محمدی و کادرفنی تیم برای من بسیار قابل احترام است. در کنار مسائل استراتژیکی و تاکتیکی، این دیدار به گونه‌ای است که باید با دقت زیادی روی جزئیات در جریان بازی داشته باشیم که بتوانیم با تمرکز بسیار بالا برنامه‌هایمان را انجام بدهیم. برای نفرات هر دو تیم آرزوی سلامتی در بازی فردا دارم.

سرمربی مس رفسنجان در مورد اینکه پرسپولیس از سه بازی گذشته  ۲امتیاز گرفته و این مساله تیم را تحت فشار قرار داده، گفت: نگاه من اینگونه نیست. پرسپولیس همیشه پرسپولیس است. می‌تواند همیشه جزو قدرت‌های اول ایران و آسیا باشد. همیشه جزو دو تیم اول ایران بوده، هم پرسپولیس هم استقلال هردو این شرایط را دارند. سپاهان هم همینطور است. این سه تیم واقعا تا حدودی متفاوت تر هستند.

وی افزود: اینکه هفته گذشته یا هفته قبل از آن چکار کردند، در کل لیگ برانداز نمی‌شود. شاید در لیگ جاهایی برای شما سرپایینی باشد و راندمان شما رو به بالا بیاید ولی چیزی که در آخر مورد ارزیابی قرار می‌گیرد عملکرد کلی تیم است. پرسپولیس مهره‌های زیادی جذب کرده و تیمی جدیدتر نسبت به دو فصل قبل است. خطرناک هستند و فوتبال خوبی هم ارائه می‌دهند. ما هم سعی کردیم نسبت به فصول گذشته روند رو به رشد را داشته باشیم.

ربیعی گفت: مس رفسنجان سومین فصل حضورش در لیگ برتر را تجربه می‌کند. خوشحالم توانسته در این مدت شخصیت و هویتی را برای خودش ایجاد کند که مورد تحسین احترام خیلی از اهالی فوتبال قرار گرفته است. این می‌تواند برای آینده باشگاه مس رفسنجان هم خوب باشد.

سرمربی مس رفسنجان در مورد غایبان این تیم در بازی فردا، عنوان کرد: قائم اسلامی‌خواه مصدومیتی جزئی دارد که شاید به بازی فردا نرسد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی