نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
لیونل مسی - بارسلونا
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شروع ضعیف بارسلونا در رقابت‌های فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا ممکن است مانع بازگشت لیونل مسی به این تیم شود.

تیم بارسلونا که برخلاف لالیگا، شروع خوبی در رقابت‌های فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا نداشته، با تساوی خانگی ۳-۳ چهارشنبه شب خود مقابل اینتر در دور برگشت از مرحله گروهی این رقابت‌ها، حالا کارش برای صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی این رقابت‌ها خیلی سخت شده است. در گروه C لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا در حال حاضر با چهار امتیاز در رده سوم و پشت‌سر بایرن مونیخ ۱۲ امتیازی و اینتر ۷ امتیازی است. در صورتی که اینتر در بازی بعدی خود مقابل ویکتوریا پلزن به برتری برسد، بارسلونا از دور رقابت‌ها حذف خواهد شد.

نشریه «ال‌ناسیونال» چاپ کاتالونیا گزارش داد؛ افزایش احتمال ناکامی بارسلونا برای صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمان می‌تواند تلاش‌های آنها برای بازگرداندن لیونل مسی به نوکمپ را مختل کند. بر اساس این گزارش؛ ناکامی در رسیدن به مرحله حذفی لیگ قهرمانان منجر به از دست دادن درآمد مورد نیاز بارسلونا برای جذب لیونل مسی در تابستان آینده خواهد شد، حتی اگر قرار باشد او به عنوان بازیکن آزاد به بارسلونا بازگردد. بارسلونا باید مجموع دستمزد پرداختی به بازیکنانش را کاهش دهد که همین جذب بازیکنان جدید با حقوق بالا را غیرممکن می‌کند. طبق همین گزارش؛ بارسلونا در صورت ناکامی در صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا، درآمدی معادل ۲۰ میلیون یورو را از دست خواهد داد.

لیونل مسی که تابستان ۲۰۲۱ از بارسلونا جدا و با امضای قراردادی دو ساله به پاری‌سن‌ژرمن پیوست، شایعاتی درباره احتمال بازگشتش به جمع کاتالان‌ها در پایان فصل جاری با منقضی شدن قرارداد فعلی‌اش با پی‌اس‌جی وجود دارد، این در حالی است که پاریسی‌ها نیز در تلاش برای تمدید قرارداد برنده هفت توپ طلا هستند.
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی