نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
جمعه ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱
۵ |
۴
دلیل اعتراض سیاوش یزدانی به ساپینتو مشخص شد
منبع: طرفداری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع استقلال جایی در تفکرات سرمربی تیمش ندارد و شاید به همین دلیل هم تصمیم گرفت علیه او یک توییت منتشر کند.

بازیکنان استقلال جشن تولد مفصلی برای ریکاردو ساپینتو برگزار کردند که این موضوع با توجه به اتفاقات اخیر برای خیلی ها خوشایند نبود. در این بین سیاوش یزدانی روز گذشته توییتی علیه ساپینتو منتشر و نسبت به برگزاری جشن تولد در شرایط فعلی ابراز نارضایتی کرد و حمله تندی به سرمربی تیمش داشت.

اینکه سیاوش یزدانی دغدغه مردم را داشته باشد یک برداشت است اما عده ای دیگر اعتقاد دارند چون این بازیکن جایی در تفکرات ساپینتو ندارد اقدام به انتشار چنین توییتی کرده است.

سیاوش یزدانی که قبلا از این، علیه محمود فکری و فرهاد مجیدی، دو سرمربی قبلی خود موضع گرفته بود، حالا ساپینتو را هدف قرار داده، آن هم در شرایطی که سرمربی فعلی استقلال حتی یک دقیقه هم به او بازی نداده است.

سیاوش یزدانی فعلا اجازه حضور در تمرینات استقلال را ندارد و باید دید آیا ساپینتو حاضر می شود او را ببخشد یا نه.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • رضایاک اصلی IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
    ممنون از آقا سیاوحش ❤️❤️❤️❤️ ما از کیسه تن هایی که از کیسه تن بودن خجالت میکشن و افرادی که زیادی مغرور شدن مثل کیسائوپینتو را سر جا میشونن‌ حمایت میکنیم و پیشنهاد پیراهن مقدس پرسپولیس را در صورتی که از لحاظ فنی اثبات کنی خودت را میدیم😊😊😊 ❤️❤️❤️🌹🌹🌹🌹🥰🥰🥰🥰🥰🥳🥳🥳🥳
    • Ali IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
      آقای رضا یاک فقط چند دقیقه فکر کن اگر فردی این مطلب را در باره ی تو بنویسد خوب است و تو خوشت می آید ؟؟؟؟رضا جان رقابت با برخورداری از احترام طرفین هست که دلپذیر و روح بخش و روحیه ساز می گردد. شما ببین بازیکنان دوتیم چه قدیمی ها چه بازیکنان فعلی دو تیم با یکدیگر دوست و حتی روابط خانوادگی دارند و به یکدیگر هم کمک هم میکنند و مانند یک خانواده که گاهی برادر با برادر و یا با پدر به قول قدیمی ها مکابره(صحبت با صدای بلندبایکدیگر )دارند بعضی مواقع هم بایکدیگر اختلاف پیدا می کنند و نه باهم دشمنی دارند و نه به یکدیگر بی احترامی می کنند ، ازشما خواهش می کنم رویه خود را اصلاح نموده و با کمال ادب فقط کری های ورزش فوتبال را مطرح کنی تا خود تو که نازنین هستی زودتر ازهمه و بیشتر از بقیه بهره مند شوی .
    • ارتش سرخ IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
      یادمان نرفته یزدانی زمانی ک در سپاهان بود ، چگونه به تیم و هواداران پرسپولیس توهین کرد ، وقتی چنین بازیکنی ب تیم خودش تعصب ندارد از او نمی توان توقع داشت ک در تیم دیگری متعصبانه رفتار کند ، مطهری بازیکن استقلال است اما تعصب او ب تیم خودش چنان زیباست ک تحسین هواداران رقیب را هم در بر دارد . برای یک بازیکن حتی اگر رقیب باشد چیزی زیباتر و مهمتر از تعصب به تیم خود نیست ، بازیکن بی تعصب هیچ جایگاهی ندارد .
  • حسین IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
    من کاری ب یزدانی ندارم ک تحمل هیچ سختی تو زندگیش نداره،اون از زمان سربازی رفتنش ک تو فوتبال برتر آبرو تیمو برد بس التماس کرد،انگار میثاقی فرستادش خدمت،ایتم از الان،ولی ساپینتو اصلابلد نیس از بازیکنهای بزرگ وخوب ب بهترین نفع استفاده کنه،سالهای قبل بهترینکار رو میکردن ک هردروازبان گل میخورد عوض میشد،الانم باید هم برا دروازه هم مدافع ها وـ..همینکارو کنه،تا هم بازیکنا امیدوار باشن هم تلاش بیشتری کنن،اومدیم حسینی مصدوم شد یا سیلوا و...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی