نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
تمدید قرارداد فیل فودن با منچسترسیتی تا سال ۲۰۲۷
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قرارداد فیل فودن هافبک پرورش‌یافته در باشگاه منچسترسیتی تا سال ۲۰۲۷ تمدید شد.

باشگاه منچسترسیتی رسماً اعلام کرد قرارداد فیل فودن هافبک ۲۲ ساله‌اش را تا سال ۲۰۲۷ تمدید کرده است.

فودن بعد از تمدید قرارداد گفت: «رؤیای من به حقیقت پیوست. من در تمام عمرم هوادار سیتی بوده‌ام. عاشق باشگاه هستم، بنابراین دانستن این که تا سال ۲۰۲۷ بخشی از آن خواهم بود، بسیار شگفت‌انگیز است.»

فودن از سال ۲۰۰۹ به باشگاه منچسترسیتی ملحق شد و سال ۲۰۱۷ به تیم بزرگسالان رسید. او در ۱۸۲ بازی برای سیتی موفق شده ۸۲ گل به ثمر برساند.

تمدید قرارداد فیل فودن با منچسترسیتی تا سال 2027

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • کامیار IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
    درود واقعا از کیسه کش جماعت بعید نیست این همه بی چشم و رویی.نیمه دوم چند نفر از بازیکنای ذوب آهن برای استقلال بازی کردند.مشخص بود این بازی هم مثل بازی با گل گهر به چندنفر از بازیکنای ذوب آهن پیشنهاد شده بود که در ازای قول های پشت پرده جوری بازی کنند که استقلال دقایق پایانی به گل برسه که با گل به خودی مدافع ذوب آهن موفق شدید.آخه تیمی که تاکتیک نداره بایدم دلخوش باشه به زد و بندهایی پشت پرده با بازیکنای حریف.واقعا جای خجالت داره.ای کاش دربی قبل از جام جهانی برگزار میشد تا این همه زر اضافی نزنن این جماعت کیسه کش.افشاریان اگر خودشم میکشت و حتی داور رو نمیتونستید بخرید اما بازیکنای حریف رو راحت میخرید تا نتیجه ی دلخواهتون رو بگیرید.این لیگ باید به خاطر تیم دوچرخه سواران کبیر آسیا تعطیل بشه.توی این فصل حداقل ۴ تا از بازیهای استقلال با تبانی و به نفع کیسه کش ها تمام شده.وقتی فدراسیون دست یه دزد مثل تاج باشه بایدم این تبانی ها رو کسی نبینه.تا دردانه ی حکومتی نتیجه ی لازم رو بگیره.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی