نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
تنهایی یحیی در پرسپولیس/ سرمربی سرخ‌ها مرد مورد اعتمادش را از دست داد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی پرسپولیس برخلاف فصل های گذشته این روزها دستیار مورد اعتمادش را همراهش نمی‌بیند.

این روزها پرسپولیسی ها امتیاز می‌گیرند و صدرنشین لیگ هم محسوب می‌شوند اما هواداران این تیم معتقدند سرخپوشان تهرانی زیبا بازی نمی‌کنند.

یحیی گل محمدی در فصل جدید بازیکنان ستاره و خوبی خریداری کرد. او یک دستیار برزیلی، یک بدنساز اسپانیایی و مربی گلرهای برزیلی به کریم باقری و سیدجلال حسینی اضافه کرد تا به اتفاق محمد عسگری و مهرداد خانبان آنالیزورهایش کار را جلو ببرد اما...

ارتباط سرمربی ایرانی با خارجی ها طبعا نمی‌تواند خیلی صمیمانه باشد ولو آن که این مربیان از دانش و تجربه بالایی برخوردار باشند. کریم باقری هم چه در پرسپولیس و چه تیم ملی نشان داده است که بیشتر از کمک فنی علاقمند است در نظم و انضباط تیمی به سرمربی کمک کند! سید جلال حسینی هم که تازه وارد عرصه مربیگری شده و در این زمینه تجربه کافی را ندارد تا بتواند خیلی به یحیی گل محمدی نزدیک شود.

شاید با این تفاسیر اغراق نباشد باور کنیم با رفتن حمید مطهری، دستیار امین و دوست صمیمی گل محمدی، یحیی تنها شده است! حمید مطهری که در سه فصل گذشته همکاری با یحیی گل‌محمدی در لیگ برتر، با پیشنهادهایی برای سرمربیگری مواجه شده بود، بالاخره تصمیم به جدایی و سرمربیگری گرفت. او که سال‌ها دستیار اول یحیی گل محمدی بود درباره جدایی از کادر فنی پرسپولیس و ناراحتی بابت این موضوع افزود: "همیشه پرسپولیس را دوست داشتم و این تیم همه وجودم است."

حمید مطهری در نساجی عملکرد قابل قبولی داشته و در آخرین بازی خود نیز گل گهر صدرنشین را در خانه خودش در سیرجان شکست داد.

بردی که کمک کرد یحیی گل محمدی و تیمش بار دیگر به صدرجدول برگردند و...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • بستوزن لنگ IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    همونی که طلسم نبردن استقلالو جلو نساجی شکست خخخخخخ مربی خوببببببببب اینا بذرافشانی کردن برای نتیجه های ازپیش تعین شده برای لنگ ..فناییی مطهری ......آره اونی که فکر میکنین مردمن خودخودیایاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی