نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
دلیل نیمکت‌نشینی ستاره پرسپولیس مشخص شد/ یحیی همه چیز را زیر نظر دارد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی عبدی بهترین گلزن پرسپولیس در فصل گذشته در فصل جاری به یک نیمکت نشین مطلق تبدیل شده است.

آن جوان رعنا و خوش آتیه قائم‌شهری در پرسپولیس جای خودش را به یک بازیکن نیمکت نشین و مصدوم در فصل جدید داده است! شاید برای خیلی ها علامت سؤال باشد که چرا یحیی گل محمدی مهاجم مستعد و گلزن خودش را نیمکت نشین کرده و از او دیگر بازی نمی‌گیرد؟

دلیل آن به گفته نزدیکان تیم پرسپولیس داده های جی پی اس این تیم است! مهدی عبدی بر اساس آمار این تیم زیاد نمی‌دود و یحیی گل محمدی نیز از این موضوع رضایت ندارد.

سرمربی پرسپولیس و دستیارانش در تمرینات اخیر این تیم بارها به مهدی عبدی توصیه کرده‌اند: «اگر می‌خواهی بازیکنی بیشتر بدو...!»

این مهاجم جوان هنوز هم می‌تواند یک ستاره و گلزن باشد و البته دویدن یا کم دویدن او هم موضوعی است که باید کادرفنی پرسپولیس آن را حل کنند.

چه بسا با تمرینات اختصاصی و هوازی بیشتر، مهدی عبدی بتواند خواسته یحیی گل محمدی (بیشتر دویدن) را برآورده کرده وبار دیگرز در پرسپولیس فیکس شود یا حداقل بازی کند. هرچند این موضوع بستگی به یحیی گل محمدی هم دارد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ن IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    یحیی یادش رفته عبدی بهترین گل آسیا را زد ودر بین بتزیکنان دوسال بیش. شاخص تر ش. نبود الان هو عبدی بوی گل میدهد فقط. باید. میدان. ببیند
  • مهران IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    عبدی به درد تیم دسته یکی میخوره.ول کنین اینارو الکی بزرگ نکنید ظرفیت ندارن.
  • Shah'hin IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    همچین میگن ، یحیی. یحیی، همه چیز را زیر نظر دارد ! که انگار "توماس توخله" "ای درخت معرفت جز شک و حیرت چیست بارت؟ یا که من چیزی نمیبینم بر فراز شاخسارت!"
  • ت IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    گیجه مهدی عبدی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی