لیست خروج استقلال در نیم‌فصل/ مقصد بمب آبی‌ها بعد از جدایی مشخص شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شاید یکی از مهم ترین خروجی های استقلال در نیم فصل خرید پرسروصدای این تیم در تابستان باشد.

سرمربی استقلال قصد دارد با پایان نیم‌فصل، چند بازیکن تیمش را در لیست خروج قرار دهد، بازیکنانی که در چند دسته قرار می‌گیرند؛ نخست ترافیک در برخی از پست‌ها، دوم عدم رضایت از عملکرد و سوم درخواست خود بازیکنان باعث شده که ساپینتو چند بازیکن تیمش را در لیست خروج استقلال قرار دهد.

محمدحسین زواری و امید حامدی‌فر، دو بازیکن فصل گذشته صنعت نفت آبادان هستند که جزو خریدهای استقلال محسوب می‌شدند اما هرگز از آنها استفاده نشده است؛ دو بازیکنی که ساپینتو به آنها گفته می‌توانند آینده خوبی داشته باشند اما در حال حاضر نیازی به آنها ندارد. زواری مصدوم است و نتوانسته برای آبی‌پوشان به میدان برود. سجاد شهباززاده سومین بازیکنی است که از نیمکت‌نشینی ناراضی است و قصد دارد دوباره به سپاهان بازگردد.

از بین آرمان رمضانی و ارسلان مطهری قرار بود مطهری در لیست خروج باشد اما مصدومیت رمضانی شاید باعث ماندن مطهری در جمع آبی‌پوشان شود. البته همه اینها معادلات امروز باشگاه استقلال است و هیچ بعید نیست تا پایان نیم‌فصل تغییرات تازه‌ای در استراتژی سرمربی استقلال حاصل شود و لیست او تحولاتی داشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • هوادارفوتبال IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    باسلام واحترام به هواداران فوتبال به عنوان یک عضو کوچک خانواده استقلال این نوید رابه هواداران محترم استقلال میدهم که باآمدن دکتر فتح الله زاده انشاالله خبرهای بسیار خوبی برای تیم محبوبمان درراه است دکتر در زمان آخرین دوره ی مدیریت خود باکج خلقیها ورنگی نگاه کردنهای وزیر وقت کنارگذاشته وفضاوجوسازیهای بساربدی برای آخرین دوره ی مدیریت ایشان بوجود آوردنداما به شکر رفتن وزیر قبلی وبه لطف نگاه عادلانه وزیر محترم حال شک نکنید دکتر تیمی شکست ناپذیر برای استقلال درنیم فصل دوم لیگ خواهدساخت ...دوستان استقلالی روزهای روشنی پیش روی تیم محبوبمان بامدیریت دکتر خواهد بود وتبریک اصلی رابه شماهواداران باید گفت💙💙💙💙💫💫
  • گل گلی۱۱ IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    با سلام خدمت همه هواداران واقعی تیم محبوب و سربلند استقلال عزیزان ما تیمی قدرتمند داریم فقط مواظب باشید رخنه بین ما هوادارا و تیم ایجاد نشه این تغیرات مدیریتی همیشه بوده و خواهد بود اقای دکتر فتح الله زاده پیشینه خوبی دارد ما استقلال قویی را داریم و الان در صدر جدول هستیم فقط همت شما هوادارا را میطلبه که پشت تیم باشیم بخدا هیچ چیز جز تخلیه بازیکن و سرمربی و مسولین تیم را به نابودی نمیکشاند هواداران واقعی و بزرگوار استقلال فقط تشویق تیم انشاالله مدیر عامل جدید هم بایستی تیم را سر زنده تر از این مدت نگه دارد و با پرداخت به موقع دریافتیهای بازیکنان و مسولین تیم قدرت تمرکز و روحیه جنگندگی تیم را بیشتر از پیش کند و در اینجا بیان میکنیم که جناب اقای دکتر فتح الله زاده هوادار فقط قهرمانی میخواهد نایب قهرمانی برای هوادار استقلال مثل سقوط به دسته پایین تر است پس خواهش میکنیم بدان که کجا هستی و قرار است چه کار کنی و میدانیم که مرد این کارید خداوند یارو یاورتان ....به امید پیروزی و موفقیت تیم محبوبمان استقلال کبیر که واقعا فوتبال به ان میبالد .
  • امید IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    شهباززاده چیا بیاد سپاهان اگه خوب بود نگهش میداشتن سیاوش یزدانی بیادخوبه دفاع وسطا سپاهان تعریفی ندارن
  • استفراغ منفور IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    این تیم فقط با رشوه و خریدن داور وبازیکن حریف و امتیاز معیشتی و کرونا نمایی و جعل مدارک میتونه هر ده سال یه جام پاک👎 بگیره،
  • آریا IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    ارسلان نباید بره😕

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی