نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
شوک به انگلیس قبل از دیدار با ایران در جام جهانی/ ستاره سه‌شیرها مصدوم شد
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ریس جیمز مدافع کلیدی تیم ملی انگلیس بازی با ایران در جام جهانی را از دست داد.

نشریه «گاردین» انگلیس خبر داد ریس جیمر مدافع راست تیم ملی انگلیس و عضو باشگاه چلسی به دلیل مصدومیت برای مدت ۸ هفته از میادین دور است.

بدین ترتیب این مدافع کلیدی انگلیس بازی با ایران در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ را از دست داد. این بازیکن در بازی سه شنبه گذشته چلسی با میلان مصدوم شده بود.

تست های انجام گرفته از این بازیکن در پنجشنبه گذشته نشان داد مصدومیت این بازیکن جدی است و برای مدت ۸ هفته از میادین دور خواهد بود.

تیم ملی فوتبال کشورمان در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ با تیم های ملی آمریکا، انگلیس و ولز رقابت می کند. اولین دیدار شاگردان کی‌روش در تاریخ ۳۰ آبان مقابل سه شیرها است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    سمت راست انگلیس بهم ریخت، همونجایی که طارمی بازی میکنه، رسی جیمز مصدوم، کای واکر مصدوم، آرنولد مصدوم....ساوث گیت باید بره سراغ گزینه چهام و پنجم برای سمت راستش، این خیلی خوبه، مدافع وسط هم که سوتی دهندشون هست، طارمی میتونه بهم بریزه، طارمی توی پورتو بازیکنایی کنارش داره که خیلی راحت باهاش دوبه دو میکنن، مثل په په برزیلی یا زیدو یا گالنو، اما در تیم ملی کیو داریم، آزمون که در شرایط بدی قرار داره، قدوس باز بهتره، ولی متاسفانه اینا زیاد باهم کار نکردن. طارمی عادتشه پاسو که داد هجوم میبره توی محوطه، اونجاس که باید طرف بدونه زود توپو برسونه اونجا. با این روش ترکیبی طارمی میشه راست انگلیس رو هدف گرفت. پنالتی گرفتن هم که خوراکشه
  • علی IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    این کلک انگلیسی کهنه شده دارن مظلوم نمای میکنن که اگر به ایران باختن دروغ برای مردم خودشون داشته باشن
  • محمد IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    جای عباس زاده فرصت طلب وباهوش در تیم ملی خالیه
  • حاج حبیب IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    با این تفاسیر ۲ بر یک برنده میدان هستیم و خداحافظ آمریکا و ولز عزیز از جام جهانی خواهیم گفت ، سیستم حمله زهردار ما کار دستشون میده 😊😊😊👍👍👍

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی