واکنش وزارت ورزش به برکناری آجورلو از استقلال/ دیگر حرفی باقی نمی‌ماند!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

معاون وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد در جریان دلیل برکناری مصطفی آجورلو از مدیرعاملی باشگاه استقلال نیست!

برکناری ناگهانی مصطفی آجورلو از سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال حواشی زیادی را ایجاد کرده است. این موضوع باعث شده تا بسیاری از افراد در این خصوص به اظهارنظر بپردازند.

از سوی دیگر گفته می‌شود اختلافاتی که آجورلو با سجادی وزیر ورزش و جوانان داشته باعث این برکناری شده است. با اینکه محمد پولادگر معاون وزیر در جلسه روز گذشته با اعضای هیات مدیره استقلال حضور داشته‌اند اما او از دلیل برکناری آجورلو ابراز بی اطلاعی می‌کند.

پولادگر امروز در گفت و گویی که با خبرنگاران داشته درباره اینکه گفته می‌شود یکی از اعضای هیات مدیره استقلال موافق برکناری آجورلو نبوده، بیان کرد:‌ به هر حال وقتی اکثریت اعضای هیات مدیره نامه برکناری را امضا می‌کنند و این اتفاق رخ می‌دهد، حرفی باقی نمی‌ماند.

معاون وزیر ورزش در پاسخ به این پرسش که آیا در جریان دلیل برکناری آجورلو قرار دارد،‌گفت:‌ نه، استقلال یک باشگاه حرفه ای است و هیات مدیره آن چنین تصمیمی گرفته است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • رضایاک اصلی IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    بابا حمید که باشه اسم ها فرقی نمیکنن😂😂😂
    • ا. IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
      اتفاقاً این فصل نتونست امتیاز معیشتی و پنالتی های هفتگی جیره بندی و سنگ اندازی در مسیر مدعیان قهرمانی ولابی باکمیته های انضباطی و..چاق کنه رفت با۶۰میلیاردتا گنده ی کیسه بیادالبت باندپاسیهاازشصت میلیاردبی نصیب ند
    • مهدی IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
      بهترین مدیرعامل تاریخ باشگاه بود و بدون شک این باشگاه بود که ضرر کرد ای ابوموسی های اشعری! تنها باید خوشحالی پرسپولیسی ها را در فضای مجازی میدید و قدری شما ساده لوح ها با خودتان فکر میکردید چرا اینقدر خوشحالند! من فکر میکنم الان هم اگر حمایت کنند می تواند برگردد چرا که نه
  • تاجی IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    اره جون خودت.... شماها که خیلی راست میگید
  • اس اس دوستاره IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    هر دو مدیرعامل خوبند!!!! اصلا" طرح این سوال شبه انگیز و اختلاف برانگیزاست....والسلام

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی