آخرین مکالمه کی‌روش و سردار آزمون/ تو  یکی از ۲۶ بازیکن ما در جام جهانی هستی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با هماهنگی کارلوس کی‌روش در دوحه سردار آزمون برای ادامه مداوای خود راهی دوحه می‌شود تا در کمپ اسپایر خود را درمان کند.

بر اساس اعلام نهایی پزشکان معالج سردار آزمون این بازیکن می‌تواند تیم ملی را در جام جهانی همراهی کند. از این رو حضور او در لیست ۲۶ نفره تیم  ملی برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطعی است. این همان وعده ای که بود که کارلوس کی‌روش به سردار آزمون داده بود.

آزمون که به هنگام گرم کردن در بازی با پورتو متوجه مصدومیت خود از ناحیه فیبر عضلانی شد و نتوانست به عنوان بازیکن تعویضی در بازی با پورتو وارد زمین شود بعد از این اتفاق با تماس کارلوس کی‌روش مواجه شد. سرمربی تیم ملی به او گفت نگران حضور یا عدم حضور در لیست تیم ملی برای جام جهانی نباشد و بهتر است با خیال راحت به مداوای مصدومیت خود بپردازد چرا که یکی از بازیکنان نهایی در لیست تیم ملی خواهد بود.

از آنجایی که تیم ملی در جام جهانی با یک مهاجم بازی می‌کند، کارلوس کی‌روش در تلاش است با رساندن سردار آزمون به بازی‌های جام جهانی یک ذخیره خوب روی نیمکت داشته باشد و حتی اگر به بازی انگلیس نرسد از او در بازی با آمریکا و ولز استفاده خواهد کرد.

کمپ اسپایر در دوحه یکی از کمپ‌های مجهز فوتبال جهان است که از نظر پزشکی نیز در وضعیت مطلوبی بسر می‌برد و به زودی شاهد حضور سردار آزمون در این کمپ برای مداوای مصدومیتش خواهیم بود. این آخرین مکالمه کارلوس کی‌روش با سردار آزمون بوده است. سرمربی تیمملی بعد از انجام هماهنگی‌های لازم برای حضور در کمپ اسپایر خطاب به سردار آزمون گفت تو یکی از ۲۶ بازیکن ما در جام جهانی هستی. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    سردار دوست داشتنی تو بهترینی به روزهای اوجت برگرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی