نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
پرسپولیس شانس اول قهرمانی است/ مقابل استقلال شکست تلخی را تجربه کردیم
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

جواد منافی مربی تیم نساجی مازندران گفت: فولاد خوزستان جزو ۸ تیم برتر آسیاست که کادرفنی و بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارد.

تیم نساجی مازندران موفق شد در هفته نهم لیگ برتر شگفتی خلق کرده و تیم گل گهر را در سیرجان شکست دهد. جواد منافی مربی تیم نساجی مازندران در این رابطه به خبرورزشی گفت: انصافا باید بگویم بازی سخت و پرفشاری را در سیرجان پشت سر گذاشتیم. امیرقلعه نویی تیم بسیار خوبی ساخته است که تهاجمی و چشم نواز بازی می‌کند. ما هم می‌دانستیم مقابل چه تیمی‌با چه مربی با تجربه ای قرار است بازی کنیم. بنابراین از قبل ضمن آنالیز بازی قبلی این تیم مقابل نفت مسجد سلیمان با یک استراتژی مناسب از سوی حمید مطهری وارد این مسابقه شدیم.

وی ادامه داد: قبل از شروع بازی و در جلسه فنی، حمید مطهری که به جرأت می‌توانم بگویم آینده مربیگری ایران است حرف قشنگی به بچه‌ها زد. او تأکید کرد که کلید موفقیت در بازی با صدرنشین لیگ برتر تا پایان هفته هشتم، جنگیدن و تمرکز کامل است. الحق و الانصاف هم بچه‌های تیم هم به موقع گل زدند و هم تا پایان مسابقه فداکارانه جنگیدند. ضمن آن که مهم تر از هرچیزی تمرکز کافی و کامل بچه‌ها روی بازی و امور دفاعی بود به ویژه در اواخر نیمه دوم که گل گهر بازیکنان سرزن و بلند قامت خودش را به زمین فرستاده بود خیلی خوب دفاع کردیم.

منافی افزود: این پیروزی و برد شیرین خارج از خانه محصول وحدت و همدلی همه اعضای تیم هم بود ضمن آن که جا دارد از میزبانی باشگاه خوب گل گهر سیرجان و دوست با معرفت و همبازی قدیمی‌خودم در تیم ملی یعنی امیر قلعه نویی هم قدردانی کنم. فوتبال و مسابقه تمام می‌شود و به پایان می‌رسد. یکی می‌برد و دیگری می‌بازد اما آنچه باقی می‌ماند احترام و معرفت است. باشگاه گل گهر و سرمربی این تیم نشان دادند اخلاق و معرفت برای آنها ارزش فراوانی دارد و این قابل تقدیر است.

پرسپولیس شانس اول قهرمانی است/ مقابل استقلال شکست تلخی را تجربه کردیم

مربی نساجی مازندران در خصوص عملکرد خوب این تیم پس از تعطیلی لیگ برتر به دلیل اردوی تیم ملی در اتریش نیز گفت: متأسفانه ما جلوی استقلال انواع و اقسام بدشانسی‌ها را آورده و به نوعی غافلگیر شدیم. گل زودهنگام، پنالتی یا ده نفره شدن و مصدومیت دو بازیکن کلیدی در حین بازی از جمله این بدشانسی‌ها بود که باعث شد مقابل استقلال شکست تلخی را تجربه کنیم. بعد از آن شکست لیگ تعطیل شد و شاید فرصت خوبی نصیب ما شد که در تمرینات روی نقاط ضعف خود کار کنیم. خوشبختانه ما در ۳ بازی بعد از استقلال گلی نخوردیم و ۲ پیروزی و یک تساوی به دست آوردیم که این ۷ امتیاز بسیار ارزشمند است. انشالله بتوانیم همین روند خوب را حفظ کرده و دل هواداران پرشمار نساجی مازندران را شاد کنیم.

دستیار مازندرانی حمید مطهری در نساجی، درخصوص دیدار آتی این تیم مقابل فولاد خوزستان نیز خاطرنشان کرد: فولاد خوزستان جزو ۸ تیم برتر آسیاست که کادرفنی و بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارد. این تیم هم جزو تیم‌های مدعی در لیگ برتر است که قطعا بازی سختی پیش روی ما خواهد بود اما من به وحدت، همدلی و خودباوری بازیکنان و اعضای تیم نساجی مازندران ایمان دارم. این بازی درورزشگاه شهید وطنی قائم شهر برگزار می‌شود و هدف تیم نساجی مازندران هم بدست آوردن یک نتیجه خوب در ورزشگاه خانگی است که امیدوارم مقابل تیم قابل احترام فولاد خوزستان به آن برسیم.

مدافع چپ سابق پرسپولیس در مورد صدرنشینی این تیم و دوست صمیمی‌اش یحیی گل محمدی نیز گفت: به اعتقاد من پرسپولیس شانس اول قهرمانی در لیگ برتر است. این تیم نقاط ضعف سال گذشته به ویژه زیاد گل خوردن را برطرف کرده و حالا کمترین گل خورده را در پایان ۹ هفته لیگ برتر داشته است. البته استقلال تهران، سپاهان اصفهان و گل گهر و حتی فولاد خوزستان هم می‌توانند رقیبان سختی برای پرسپولیس باشند اما شاگردان یحیی گل محمدی اگر خودشان باشند می‌توانند در پایان فصل جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    شانس اول قهرمانی با این بازیهای ناپلئونی😂😂😂 ی نگاه به قیمت خط دفاع و دروازبان تیم لنگ بنداز متوجه میشی چرا نسبت به پارسال گل کمتری خورده
  • کیسه سوز IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    پرسپولیس به امید خدا قهرمان میشه
  • کیسه عروس آسیا IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    اقا این تعریف رو از پرسپولیس نکنید کیسه کشا از حسادت دق میکنن😂😂😂😂😂

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی