نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
خروج یک ستاره نامدار از لیست تیم ملی/ سورپرایز جدید کی‌روش در راه است؟
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اخباری که عملکرد تحسین برانگیزی در اکثر هفته‌های این فصل از لیگ برتر داشت به عنوان تنها ورودی جدید در حالی به جمع ملی‌پوشان اضافه شد.

دومین اردوی ارزیابی فنی تیم ملی فوتبال ایران در حالی با حضور بازیکنان منتخب داخلی در حال پیگیری است که محمدرضا اخباری دروازه تراکتور تبریز به جمع بازیکنان دوره قبلی اضافه شد تا در کنار علیرضا بیرانوند، سید حسین حسینی و پیام نیازمند برای سفر به کشور قطر تمرین کند.

اخباری که عملکرد تحسین برانگیزی در اکثر هفته‌های این فصل از لیگ برتر داشت به عنوان تنها ورودی جدید در حالی به جمع ملی‌پوشان اضافه شد که کی روش با وجود امیر عابدزاده در تیم پونفرادینا باید دو دروازه‌بان داخلی را برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در لیست قرار دهد.

دعوت از اخباری تهدید جدی برای سه سنگربان تیم ملی ایران است که خطر دور شدن از هواپیمای تیم ملی به مقصد مهم‌ترین تورنمنت ملی سال ۲۰۲۲ را بیشتر از همیشه احساس می‌کنند.

از سوی دیگر آسیب دیدگی بیرانوند از ناحیه کمر شاید دلیلی برای ترس کی روش باشد تا اخباری به عنوان شگفتی در لیست نهایی کی روش قرار بگیرد.

اخباری مانند نیازمند و حسینی ۱۱ گل خورده در ۹ بازی داشته است تا نشان دهد همچون تمام فوتبالیست‌های داخلی حریص بازی کردن مقابل انگلیس، آمریکا و ولز است.

تیم ملی فوتبال ایران در گروه B گروه جام جهانی ۲۰۲۲ با تیم‌های انگلیس، آمریکا و ولز بازی می‌کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • حامد IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    عباس زاده هم باید دعوت می شد
    • ارتش سرخ پایتخت DE ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
      رضا اسدی رو بگی یه چیزی. عباس زاده همین که به تراکتور دعوت شده خودش خیلی پیشرفت قابل توجهیه
  • بولینگ منفور مردمی IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    بله مربی حرفه ای یعنی کارلوس کی روش براش فرقی نمی کند که طرف در چه تیمی بازی می کند خوب عمل کند سریعا در اردوهای تیم ملی ورود خواهد کرد تا دستمز تلاشش را بگیرد ،،،اما زمانی بود یک مترسک سر جالیز بنام اوسکولیچ دلالویچ لنگویچ. شده بود مربای تیم میلی سیرک عبده ،،،باورتون می شود فرشاد فرجی شده بود بازیکن تیم میلی سیرک عبده خخخخخخخخخخ یعنی اینکه فلفل خود را جز میوه ها جا کند البته امیدوارم به فلفل توهین نکرده باشم
  • سلمان IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    یه زحمت میدادی جدول چک میکردی اول بعد ۲۰ خط مینوشتی.استقلال و سپاهان ۶گل خورده دارن نه ۱۱تا.!!!!!!!!
  • تیم ملی ایران DE ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    چه مقاله عجیبی.انگار منظور شما اینه که بیرانوند که مصدومه و نیست.عابدزاده هم چون لژیونره و قبلا هم دعوت و بازی کرده بودنش قطعیه.میمونه دوتا دروازه بان از این سه تا که بین اینا حسینی هم دعوت و بازی کرده و خوبم بوده اونم احتمالا هست.موند نیازمند و اخباری که اونم احتمالا اگه تو تمرین خوب باشه احتمالا اونه وگرنه احتمالا اصلا دعوت نمیشد.یعنی عابدزاده،حسینی،اخباری که البته ممکنه هر تغییری داشته باشه و مقاله عجولانه ایه بهتر بود کمی صبر کنید تا تصمیم کیروش مشخص بشه
  • ارتش سرخ پایتخت DE ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    خوشحالم برات که به آرزوت رسیدی. کیروش باوجود عابدزاده و بیرانوند و حسینی و پیام، احتمالا دنبال حریف تمرینی میگشته! ولی خب، تا میتونین از حضور دروازبان تیم پنجم لیگ در اردوهای آماده سازی لذت ببرین!!!
  • ابوالعجائب IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    عجببببببب ! چنان میگین عابدزاده دروازه بان بونفرادینا که هرکی ندونه گمون می کنه در باره دروازه بان رئال مادرید و بارسا صحبت می کنید 🤣🤣 حداقل اول این باشگاه رو معرفی کنید که مردم بدونند در لیگ دو کدوم کشور قرار داره. راستشو بگین. شما هوادار تیم ملی خودمونید یا انگلیس و آمریکا و احیانا هوادار جیب رفقاتون !؟ هرچی هست، وقتتونو برای عابدزاده در جام جهانی ۲۰۲۲ هدر ندین. به باباش بگین انشاالله ۲۰۲۶. برای ۲۰۲۲ خیلی جوونه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی