نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
امروز هیچ‌کسی برای بردن توپ‌طلا در سطح این ستاره نیست/ رقابت کریم با خودش!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اسطوره‌های فرانسوی مانند دیدیه دشان و ژان پیر پاپن از کریم بنزما مهاجم رئال مادرید در کسب توپ طلا حمایت می‌کنند.

تمام توجهات روی کریم بنزما است. خیلی‌ها معتقدند که در جشن دوشنبه این هفته، بازیکن رئال مادرید برنده توپ طلا خواهد بود. اگر چنین بشود او پنجمین بازیکن فرانسوی خواهد بود که پس از کوپا، پلاتینی، پاپن و زیدان موفق به کسب توپ طلا می‌شود. آخرین فرانسوی در سال ۱۹۹۸ برنده شده بود. همه در فرانسه قویاً معتقدند که توپ باید به بنزما برسد.

دیدیه دشان سرمربی تیم ملی هیچ شکی در این مورد ندارد. او به تله فوت گفت: «بدیهی است که این یک پاداش بسیار بسیار خوب خواهد بود. من برای او بسیار خوشحال خواهم شد اگر بتواند توپ طلا را دریافت کند.»

دشان ادامه داد: «او لیاقتش را دارد. به خاطر همه چیزهایی که در طول فصل با عملکردهایش و عناوین باشگاهش به دست آورده است. و همینطور با ما، چون به ما هم کمک کرد تا در لیگ ملت‌ها قهرمان شویم.»

اما دشان تنها فرانسوی بلندپایه نیست که کریم را کاندیدای برجسته برای دریافت این جایزه می‌داند. ژان پیر پاپن که در سال ۱۹۹۱ برنده این جایزه شد هم احساسی مشابه دشان دارد. پاپن به تله فوت گفت: «فکر می‌کنم برنده بنزما خواهد بود. فکر می‌کنم او شانس خوبی دارد و به عقیده من او برنده توپ طلا خواهد شد. رئال مادرید تا حدی به لطف عملکردهای او قهرمان لیگ قهرمانان شد و امروز هیچ‌کس در سطح او نیست.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی