مسی، رکورد بدشانسی را هم می‌شکند!/ لئو تبدیل به بازیکن ناکام شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لیونل مسی در این فصل در حال رقم زدن یک رکورد ویژه دیگر است که البته این رکورد نوعی بدشانسی برای او به حساب می‌آید.

لیونل مسی در این فصل در حال رقم زدن یک رکورد ویژه دیگر است که البته این رکورد نوعی بدشانسی برای او به حساب می‌آید و نه یک رکورد مثبت. فوق ستاره آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن بیشترین توپ را در بین بازیکنان شاغل در لیگ یک فرانسه به تیر دروازه حریفان زده است.

پاری‌سن‌ژرمن در حساس ترین بازی هفته یازدهم لیگ فرانسه به مصاف مارسی رفت و با یک گل به پیروزی رسید. لیونل مسی بعد از دو بازی غیبت در  این دیدار برای پاری‌سن‌ژرمن به میدان رفت. او بار دیگر با بدشانسی نتوانست گلزنی کند و ضربه‌اش به تیر دروازه خورد.

طبق اعلام سایت آماری اوپتا، مسی در دو فصل حضورش در لیگ فرانسه ۱۴ بار توپ را به تیر دروازه زده که این بیشترین تعداد در بین همه بازیکنان شاغل در لیگ یک فرانسه است تا مسی لقب بدشانس‌ترین بازیکن در فوتبال فرانسه را به خود اختصاص دهد!

لئو دومین فصل حضورش در پاری‌سن‌ژرمن را تجربه می‌کند. او که فصل گذشته ناکام بود و بدترین سال فوتبالی خود را از نظر آمار و تعداد گلها رقم زد، فصل جدید را با آمادگی بالا شروع کرده و یکی از بهترین عملکردها را در بین هر پنج لیگ فوتبال اروپا از نظر تعداد گل و پاس گل به ثبت رسانده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی