نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
حمله همه‌جانبه هواداران به مدیریت جدید استقلال/ حق نداشتید با تلویزیون آشتی کنید!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

در پی حضور سرمربی تیم استقلال در برنامه فوتبال برتر موجی از انتقادات از سوی طرفداران استقلال نسبت به مدیران جدید باشگاه به راه افتاد.

در شرایطی که مصطفی آجورلو مدیرعامل برکنار شده استقلال از مهرماه سال ۱۴۰۰ تا آخرین روز حضورش در این باشگاه ارتباط تیمش با تلویزیون را به شکلی تغییر داده بود که صدا و سیما حق پخش باشگاه استقلال را بپردازد اما این رویه ظرف ۴۸ ساعت پس از خروج آجورلو از کادر مدیریتی باشگاه به شکل فاحشی تغییر کرد!

ساپینتو برخلاف مجیدی رفتار کرد

حضور ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال در شبکه سوم سیما در حالی اتفاق افتاد که در طول ماه های گذشته (پس از حضور رودی ژستد و کوین یامگا در برنامه فوتبال برتر در دی ماه سال ۱۴۰۰) عوامل برنامه فوتبال برتر و حتی مدیران رده بالای شبکه سه سیما نتوانسته بودند هیچ یک از اعضای تیم استقلال را مقابل دوربین‌های تلویزیون بنشانند. به یاد داریم پس از قهرمانی استقلال در لیگ بیست و یکم، برنامه فوتبال برتر تصمیم داشت فرهاد مجیدی را در تلویزیون مقابل دوربین شبکه سه بنشاند اما سرمربی تیم استقلال حاضر به انجام این کار نشد. اقدامی که مورد حمایت هواداران استقلال نیز قرار گرفت. در همان برهه فرهاد مجیدی اعلام کرد از مراکز مختلفی به او تلفن شده و اصرار می کردند که حتماً باید در تلویزیون حضور پیدا کند اما او نرفت.

بازیکن استقلال هم به تلویزیون نرفته بود

پس از آن نیز در ماه های اخیر قرار بود یکی از بازیکنان استقلال به تلویزیون برود که میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر صراحتاً در برنامه اش اعلام کرد همه هماهنگی ها انجام گرفته بود تا بازیکن استقلال که اسمش مطرح نشد به شبکه ۳ برود اما در آخرین ساعات باشگاه استقلال با حضور این بازیکن در تلویزیون مخالفت می کند. شبی که مجری برنامه فوتبال برتر مدعی شد آیتم های مختلفی نیز برای همان بازیکن مورد نظر آماده شده بود.

حمله همه جانبه هواداران به مدیریت جدید استقلال/ حق نداشتید با تلویزیون آشتی کنید!

حمایت هواداران از ایستادگی مقابل تلویزیون

در این مدت هواداران استقلال بارها از مدیرعامل قبلی در رابطه با گرفتن حق پخش حمایت کرده بودند و حتی تحمل تصاویر غیر معمول مسابقات استقلال مقابل سپاهان و مس کرمان که به شکلی درشت تر از همیشه و از فاصله ای نزدیک تر فیلمبرداری شده بود را هم به جان خریدند اما آجورلو باز هم اجازه حضور دوربین های صدا و سیما در نشست های خبری قبل و بعد از بازی را نمی داد.

سئوال مهم طرفداران از باشگاه

اما دوشنبه شب و پس از حضور سرمربی استقلال در برنامه فوتبال برتر موجی از حملات از سوی هواداران استقلال در صفحات اینستاگرامی و کانالهای تلگرامی علیه مدیران تازه وارد باشگاه استقلال به راه افتاد. آنها خطاب به تازه واردهای باشگاه (بدون ذکر اسم شخصی خاص) سئوال می کردند و می نوشتند؛ "چرا تن به خواسته تلویزیون می‌دهید؟ در حالی که مسئولان صدا و سیما حق پخش باشگاه مان را پرداخت نمی‌کنند".

حمله همه جانبه هواداران به مدیریت جدید استقلال/ حق نداشتید با تلویزیون آشتی کنید!

هواداران: باعث تأسف مان است!

طرفداران استقلال از این بابت که احتمالاً از این پس هر هفته باید شاهد حضور بازیکنان و مربیان تیم شان در برنامه مختلف تلویزیونی باشند ابراز تاسف می  و معتقد بودند احتمالا همه این اتفاقات در رأس باشگاه بی ارتباط با این مسایل نبوده است.

نسخه آجورلو همان روز پیچیده شد

شایان ذکر است که در نخستین ساعات پس از برکناری مصطفی آجورلو از سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال خبرگزاری های رسمی علت این تغییرات را مقاومت آجورلو در گرفتن حق پخش تلویزیونی از صدا و سیما عنوان کرده بودند. آجورلو در آخرین اظهار نظرش در این زمینه (در جلسه خصوصی سازی) اعلام کرده بود باشگاه استقلال بیش از هزار میلیارد تومان بابت حق پخش از تلویزیون طلبکار است و خیلی ها از همان روز پیش بینی کردند که آجورلو با همان اظهار نظر نسخه کنار رفتنش را پیچید!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲۰
  • رضایاک اصلی IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    تلویزیونم نشونتون نده همین یکی دو میلیون هوادار کیسه هم تموم میشن😂😂😂
    • ساوالان IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      عجیبه!! فوتبال برتر دربست در اختیار استقلال هست. انوقت فرافکنی می کنند. موجودی به نام میثاقی تمام وقت در اختیار منافع استقلال هست.. این بشر در این چند سال حتی به یک پرونده خلاف استقلال وارد نشده. که هیچ. در پی معیشت و پنالتی استقلال بوده... دیشب هم به مربی استقلال می گفت . شما کنار زمین شور شوق دارید.!!!!!!!!!!!!و همان حرکت را پارسال یحیی کرد عنوان کرد. که حمله به داور... فوتبال برتر عوامل اش مال استقلال هست..
    • جک پیکان IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      برای پرسپولیس گرشاسبی دوشغله هست. برای استقلال سردار و مدیر فتوشاب حاجی فتح الله تک شغله..عجب... چقدر این تیم حکومتی نونور هست!!!!!!!!!!!!!!!
    • امیر IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      جک جون،گرشاسبی به دلیل تقلب در پرونده طارمی کنار گذاشته شد،بجای رهسپار کردن این تیم به دسته پایین تر کاسه و کوزه رو تو سروکله اون شکستن!افتاد؟
    • سامان IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      تنها راه حل این مشکل اینه که هواداران فوتبال کلیه کالاهایی که قبل و بین مسابقات فوتبال تبلیغ دارن رو تحریم کنن اونوقت میبینید که چطور حق پخش رو پرداخت خواهند کرد و این به دست و اتحاد همه تیمها نیاز داره
    • کذاب: IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      امیر خان تخلف طارمی زمان مدیریت گرشاسبی نبود. او رو به خاطر بازنشستگی برکنارش کردن. الان آجرلو و فتح‌الله‌زاده هم بازنشسته‌اند ولی مشغول به کار بودن یا شدن. حتی خود گرشاسبی هم مشغول کاره. مملکت نیست که دیوونه‌خونه است!! در ضمن فیفا عاشق چشم و ابروی پرسپولیس نبود که نفرستش دسته یک. فیفا چهار ماه طارمی رو محروم کرد و دو پنجره پرسپولیسو بست... افتاد!! اگه سنت کمه یه کم تاریخ بخون. تاریخ سرشار از ناگفته‌هاست. شایدم سکوت سرشار از ناگفته‌هاست.
    • امیر IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      کذاب جون،اونموقع ایشون عضو هیئت مدیره بود و طاهری مدیر عامل،درباره سن و سال هم در یه قلم بگم که در اولین دربی در ۱۶ فروردین ۴۷ تو ورزشگاه بودم!افتاد؟
    • حنیف IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      دقیقا این آقا بله قربان گو رو مدیر عامل کردن تا دَربست در خدمت مقامات بالا باشه تا خدمت به استقلال منافع باشگاه و هوادار
    • کذاب: IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      امیر خان دیدی گفتم برو تاریخ بخون. تاریخ خیلی درس خوبیه. اگه فرض کنیم تخلفی هم بوده از طرف طاهری بوده نه گرشاسبی. از کی تا حالا اکبرو به جای اصغر دار زدن که ما نمیدونستیم!! در ضمن شما که تاریخ اولین دربی رو میدونی چطور راجع به علت ترک تیم ریزه اسپور توسط طارمی و رضائیان چیزی نمیدونی!! اگه نمیدونی بدون طارمی و رضائیان ریزه اسپور رو ول کردن اومدن ایران چون توی ترکیه کودتای نظامی شده بود و این کشور کاملا وضعیت جنگی پیدا کرده بود. در چنین حالتی بازیکنا خودبه‌خود میتونن قراردادشونو یکطرفه فسخ کنن و به کشورشون برگردن. وگرنه طارمی و رضائیان شاید از ترکیه به اروپا میرفتن.
    • ... IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      آقا امیر اگه راست میگی که اولین دربی رو تو استادیوم بودی بگو بازی تو کدوم ورزشگاه انجام شد و رنگ پیرهن استقلال چه رنگی بود؟ اگه تونستی بگی شک نکن که من نوکر پدرت خواهم شد.
    • امیر IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      عزیز دل برادر،شما محترم هستی،از طرف پدر مرحوم به شما درود میفرستم،در مورد رنگ پیراهن میشه با یه جستجو ساده هم پیدا کرد،اونموقع ما به عشق سلطان علی جباری میرفتیم.از اولین قهرمانی در آسیا تا بازی ۶-۰ با چشمان خودمون دیدیم و خندیدیم و گریه کردیم.زنده باشی.
    • ... IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      آقا امیر خدا پدرتو بیامرزه. راستش من خواستم بحث رو یه جور دیگه‌ای ادامه بدم که منصرف شدم. بی‌خیال، بعضی حرفا زده نشن بهتره. فقط خواستم بگم کاش میشد تعصبات الکی رو کنار میذاشتیم و به خاطر دو تا تیم زپرتی (استقلال و پرسپولیس) که نه قشنگ بازی میکنن و نه خوب گل میزنن پا رو حقایق نذاریم. طارمی یه تخلفی کرد و خودش و تیمشو به دردسر انداخت ولی وارونه جلوه دادن حقایق هم از طرف ما طرفدارا اصلا خوب نیست. ما دشمن هم نیستیم ولی بعضی وقتا تا پای دشمنی با هم پیش میریم. در هر صورت ما مخلص شماییم برادر. یا علی
    • ف دال IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
      سلام؛ دوستان عزیز، این کاربر آقا امیر باوجود تضاد فکری و تیمی، دروغگو نیست دستکم. کاربرهای سابق بانک ورزش ایشون رو می‌شناسن. درسته گاهی در مقابل درک مسائل مقاومت عجیب و گاها حتی ستودنی‌ای داره اما در این فقره حقیقت رو می‌گه. ایشون از هوادارهای پیشکسوت هستن. خاطرم هست فقط دو کاربر از منظر سنی از حقیر بزرگ‌تر بودن که یکی‌شون این آقا امیر گل بود که تقریباً هم بچه‌محل ما ست و بچه دخانیات. من نمی‌تونم برای کسی تعیین تکلیف کنم که به کسی احترام بگذارید یا نه (چون نه در جایگاه و حوصله‌مه و نه اساسا امر یا حتی تشویق به کاری که شخصی‌ست رو کاری درست می‌دونم) ولیکن شخصاً همیشه احترام ایشون رو داشته و دارم. حتی اوقاتی که اوقات خودش تلخ بوده و حسابی بار ما و تیم محبوب‌مون کرده (که البته اگه منصفانه و صادقانه بخوام بگم، کمتر پیش اومده). اما همیشه این 5، 6 سال که جایگاه استقلال با چند تا واسطه ذیل پرسپولیس بوده، حس ایشون رو درک می‌کردم. دوست ندارم شعار بدم که فوتبال عامل همبستگیه و و و و.. اما حقیقتا فوتبال ارزش کذاب‌خوندن و رنجوندن یا خدای نکرده شکوندنِ دل یک هم‌نوع رو نداره. دیگه خود دانید. یاهو.
    • مرصاد IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
      هوادارهای استقلال رو باش شما باید به مدیریت بگویید چرا بعد از برکناری آجورلو استفعا ندادید. آقای فتح‌الله زاده شما چرا مدیریت را می‌پذیری خوب اینکار ضربه زدن به استقلال است. افکار عمومی ایران همیشه این مشکلات اساسی را دارد اصلا در یک جو و فضای دیگری هستند.
  • ... IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    زیاد خودتونو ناراحت نکنید... خود آجرلو چند وقت دیگه که حالش خوب شد میره تلویزیون و روبه‌روی میثاقی می‌شینه و از اتهاماتی که این روزا بهش وارد شده از جمله اون ۶۰ میلیارد گمشده و اون ۹۰ میلیارد سازمان لیگ و ریخت و پاش ۴۰۰، ۵۰۰ میلیاردی امسالش دفاع کنه. دنیا هیچوقت همینجوری نمیمونه. انقد آدما بودن که عوض شدن یا عوضی شدن.
  • هوادار استقلال IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    بهتر است مدیران جدید و بازیکنان استقلال کمی به خود بیایند.تا به حال استقلال را اینقدر ذلیل ندیده بودم.اگر بازی نکنید بسیار عزیزتر هستید تا آنکه به خواسته های صدا و سیما و سایر نهاد ها تن بدهید. غیرت را از علی کریمی،وریا غفوری،حسین ماهینی و عارف غلامی و صد البته از پهلوان رسول خادم یاد بگیرید.
  • اس اس IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    نهایت حقارت یک رسانه ملی که یه تیم باهاش مصاحبه نکنن حتما حتما از رسانه ظلم دیدن که نمیان ...میثاقی عددی نیست در اون حدی هم نیست که کوچیکترین عضو باشگاه استقلال روبروش بنشینه و باهاش مصاحبه کنه
  • میثم IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    میثاقی استقلالیه ؟ من اینطور حس کردم
  • دریکوند IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    خدایا از این همه آزادی بیان مردیم
  • حامی IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    بیخیال بابا جوری حرف میزنید انگار سردار از دل همین سیستم بیرون نیومده. سردار خیلی خوب بلد بود چطور فیلم بازی کنه وزیر این مدیرارو میاره اونوقت شماها فکر میکنید برای خودشون تصمیم میگیرن؟ سردار مامور بود یمدت با تیوی به مشکل بخوره تا بتونن یسری کارارو انجام بدن و حالا که تاریخ مصرفش گذشته بود فتل ترقه اومد تا آشتی ملی صورت بگیره. بقول دوستمون 1ماه دیگه سردار دلها تو قاب میساکی هستش و داره براش نوشابه باز میکنه
    • ط IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
      اگر از اول انقلاب همه ی بخش های کشور دست امثال آجرلو بود الان ایران در زمینه اقتصادی هیچ مشکلی نداشت.سرداران ما از نظر ایمانی قوی هستن و فساد تو کارشون نیس.شما ببین ما الان در زمینه پهبادی و موشکی ابرقدرت هستیم.اما در زمینه خودروسازی پراید نمی تونیم تولید کنیم.چرا؟چون یه مشت فاسد غرب گرا و لیبرال صنایع ما رو مدیریت کردن.بعد انقلاب بیشترین سهم حکومت دست غرب گرا ها و طیف خاعن بوده.اگر ریشه اصلاح طلبان رو خشکونده بشه این مملکت درست میشه.نمونش در دولت قبل صنعت هسته ای رو که ده ها شهید دادیم براش بتن ریزی کردن.یا صنایع فضایی رو کلا تعطیل کردن.هر کجا پیشرفت کردیم بخاطر افراد جهادی و مومن و انقلابی بوده.
  • سامان IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    تنها راه حل این مشکل اینه که هواداران فوتبال کلیه کالاها یی که قبل و بین مسابقات فوتبال تبلیغ تلوزیونی دارن رو تحریم کنن همه هودارای تیمها متحد بشن اونوقت میبینید چطور حق پخش رو پرداخت خواهند کرد خود تیمها چون وابسته به دولت هستن کاری نمیتونن بکنن ولی هوادارا میتونن این مشکل رو حل کنن
  • کیسه عروس آسیا IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    جنگ زرگری کیسه و سیما تموم شد. همه میدونن میثاقی دوچرخه چیه. بازی رو بزارید کنار😂😂😂😂😂😂
    • aaa IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      دراینکه لنگ دوباقهرمانه اسیاشده شکی هست ایا چقدربدبختیدشماهاچقدرخداروشکرکه لنگیهاروداریم
  • زارع IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    آجرلو اینقدر خون دل خورد حق تیم و بگیره با لابیگری فتح الله زاده بخاطر اینکه چک‌های قبلیش و وصول کنه بیچاره آجرلو را کله پا کردند الان هم با صداوسیما روابطشان خوب میشه وحق تیم ول بیچاره آجرلو که گول این جماعت اهل کوفه را خورد
    • علی محمدی نیا۸ IR ۰۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
      واقعا چقدر هم زحمت کشید اجرخان تا تبلیغات محیطی رو گرفت و ۹۰ میلیارد پولش و بالا کشید یعنی حق بقیه تیمها رو بالا کشید چون از همه بخصوص سرورتون پول تبلیغات محیطی رو سازمان لیگ پیش پیش گرفت ولی اجرخان با زور یک قرون هم نداد چون همین بابا حمید نزاشت که یک قرون از سه چرخه سواران بگیرند واقعا چه رویی دارید سه چرخه سواران
  • مهدی IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    اگه آجرلو مدیر بود یا پول بدر کن بود مطمئن باشید اون مدیر تراختور به این راحتیا ولش نمیکرد پس بدانید که همه حرفهای آجرلو یه حرف الکی بود مثل ورزشگاه اختصاصی که واسه کیسه درست کرد هر چند که حاجی فتل از آجرلو بدتره فقط کاری که فتل یاد داره و مدیرای دیگه نمیتوانند انجام دهند فتل بدهکاریهای خوبی رو دست کیسه میزاره و بعد میگه آنقدر درآمد زایی داشتم آنقدر هم بدهکار شدیم بهترین راهکار فتل برای فرار از هوادار
  • امید IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    90درصد پشت پرسپولیسن از وزیر وکیل داور رسانه و.....
  • حمید IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    این ۲ تیم بدون اجازه هیچ حرکتی نمیتونن بکنن و مدیرانو مربیانشون هیچ اراده ای از خودشون ندارن همه چیز دیکته میشه براشون
  • رها IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    دگه معلومه تمام عوامل لنگی هستن اون از وزرات اون از فدراسیون و داورای لنگیش اونم از صداسیما که کاملا مشخصه نمی‌خوان حق تاج کبیر رو بدن چون اینا لیاقت ندارن تنها تیم پرافتخار ایران دوباره موفق بشه،لیاقتشون همون لنگه بره توی آسیا گند بزنه به هیکل آسیا و ایران
  • ناشناس IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    لطفا تیم رو وارد حاشیه نکنید تمرکز فقط روی بازی ها باشه استقلال قهرمان می شه اگه خودش رو وارد این جوسازی ها نکنه
  • aaa IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    بعدازدوسال یک استقلالی اومدفوتبال برترلنگیهاخودشون وپاره کردن میدونیم صداسیماحامی شماست یکباربودشماهرروزهستید
  • نسرین استقلالی IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    باید تلویزیون رو تحریم کنید
  • مسعود سلطانی فر IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    استقلالی ها بی خود می کنند به تلویزیون نمی روند
  • بانوی تاجی IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    ساپینتو رفت ولی حتما بقیه بازیکنای استقلال نمی رن
  • هاشم IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    نه پرسپولیس نه استقلال. هیچکدوم نباید برن تو اون سازمان دوزاری
  • محجبه السادات داغستانی IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    ای بابا! چی میشه برن تلویزیون. اونجا هم نرن که دیگه نمی بینمشون
  • صادق IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    ممنون از این گزارش درست
  • عزت الله ضردانی IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    تلویزیون باید حق پخش رو به شکل هدیه به استقلال بده. این راهکار منه
  • اعتراض IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    خود استقلالی ها نمی خوان برن قطعا بهشون دستور داده میشه
  • چوچول آبادی IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    ما همه جوره مخالف تلویزیون هستیم
  • شیش تایی ها IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    آخه این سوراخ ها چقدر لوس شدن! وای نمی ریم! وای نمیایم! وااای دوست نداریم بیایم
  • ثریا استقلالی IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    لطفا اینقدر برای استقلال حاشیه درست نکنید
  • احد مددی IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    مدیرعامل جدید دنبال خودشیرینی برای همه است
  • صورت زخمی IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    زنده باد پرسپولیس مُرده باد استقلال
  • شب های دلالی IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    بی زحمت برنامه شبکه ورزش هم برن خخخخخ
  • توپ تانک فشفشه IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    توپ تانک فشفشه /// حق پخش باید واریز شه
  • فواد IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    باز این فتل اومد همه جوره می خواد به همه حال بده! اون آجورلو یه کاری کرده بود کسی جرأت نداشت به استقلال چپ نگاه کنه
  • روانکاه IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    بودن یا نبودن! ای کاش میثاقی بره تا همه یه نفسی بکشن! حال آدمو بهم می زنه با اون اجرای حوصله سربرش. البته بگم من برنامه شو هرگز نگاه نمی کنم. خخخخخ
  • غلام IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    تا می تونید بذارید تو کار تلویزیون
  • Mohammad IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    کسی که بخاطر پست و مقام تم به هر خواسته ای میدهد بی شک انسان زبون و خواری است فتح الله یادت باشه که این برنامه دشمن تیم ماست و تو به دشمن روی خوش نشان دادی ...
  • ناشناس IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    سردار آجرلو ومدیر عامل پرسپولیس در ابتدا برای گرفتن حق پخش با هم شروع کردن اما بعدش مدیر عامل پرسپولیس در برنامه تلویزیون شرکت کرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی