نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
۲ نمایش ضعیف در ترکیب آبی‌ها/ زنگ خطر برای وینگر - مهاجم استقلال به صدا درآمد/ ماموریت غیرممکن برای مسافر کوچولو!
منبع: فوتبال۳۶۰
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

ستاره جوان آبی‌پوشان پایتخت بعد از ۲ نمایش نه‌چندان خوب در ترکیب استقلال به نیمکت این تیم منتقل و در دیدار با ذوب‌آهن به عنوان یار جانشین به ترکیب آبی‌ها اضافه شد.

استقلال در حالی مقابل ذوب‌آهن قرار گرفت که ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان پایتخت در تصمیمی جالب‌توجه مهدی قایدی را نیمکت‌نشین کرده و از رضا میرزایی در ترکیب اصلی استقلال استفاده کرد. میرزایی در هفته‌های اخیر به عنوان یار جانشین عملکرد خوبی در ترکیب آبی‌ها داشته بود و همین مسئله باعث شد تا سا پینتو برای دیدار حساس با ذوب‌آهن، او را به قایدی ترجیح بدهد!

مهدی قایدی بعد از شروع طوفانی در استقلال و گلزنی و کسب پنالتی، در هفته‌های اخیر نتوانسته عملکرد خوبی در ترکیب استقلال داشته باشد. قایدی حتی بعد از ورود به ترکیب استقلال در دیدار با ذوب‌آهن هم نتوانست گره‌گشای تیمش باشد و خطر جدی روی دروازه ذوبی‌ها خلق کند. البته که عملکرد ستاره جوان آبی‌پوشان پایتخت رابطه مستقیمی با پست بازی او دارد، چون ساپینتو بعد از ورود مهدی قایدی تصمیم گرفت تا از او در پست هافبک پشت مهاجم استفاده کند!

ماموریت غیرممکن؛ قایدی مسافرِ قطر می‌شود؟

قایدی در حالی‌که تصور می‌شد برای حضور در فهرست تیم ملی تلاش کند اما حالا با چالش نیمکت‌نشینی در استقلال مواجه شده و به نظر می‌رسد باید بازیابی موقعیتش در ترکیب آبی‌پوشان پایتخت را در اولویت قرار بدهد. ستاره ۲۳ ساله آبی‌ها فقط ۳ بازی (۲ بازی لیگ برتر و یک بازی سوپرجام) دیگر تا زمان آغاز جام جهانی فرصت درخشش در ترکیب استقلال را دارد و همین فرصت کوتاه باعث شده تا بسیاری از دنبال‌کننده فوتبال ایران، شانسی برای حضور قایدی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قائل نباشند.

وینگر-مهاجم استقلال در ۲ دوره ارزیابی فنی هم از سوی کارلوس کی‌روش به اردوی ملی فراخوانده نشده و کی‌روش با وجود تعریف و تمجیدهای پرشمار از مهدی قایدی، به دلیل ناآمادگی این بازیکن ترجیح داده تا او را در فهرست تیمش جای ندهد. مگر آنکه قایدی در ۳ بازی پیش‌رو بتواند عملکرد خارق‌العاده از خود به جای بگذارد و با درخشش در ترکیب استقلال معادلات را به سود خود تغییر بدهد.

۲ نمایش ضعیف در ترکیب آبی ها/ زنگ خطر برای وینگر - مهاجم استقلال به صدا در آمد/ ماموریت غیرممکن برای مسافر کوچولو!

دوباره آلومینیوم دوباره هفته دهم؛ موتور باشوی آبی‌ها روشن می‌شود؟

مهدی قایدی در لیگ بیستم و پیش از ترک استقلال به مقصد لیگ امارات، با ۱۰ گل و ۸ پاس‌گل در ترکیب آبی‌ها عملکردی فوق‌العاده از خود به جای گذاشت و توانست مورد توجه مدیران باشگاه شباب‌الاهلی قرار گیرد. قایدی در حالی موفق به‌ثبت این آمار شد که یکی از گل‌های زده او در دیدار هفته دهم مقابل آلومینیوم اراک بود و حالا دوباره آبی‌پوشان پایتخت باید در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر مقابل آلومینیوم قرار گیرند.

قایدی با توجه به عملکرد پرنوسان رضا میرزایی این شانس را دارد تا برای دیدار با آلومینیوم اراک به ترکیب اصلی استقلال بازگردد و شاید این بهترین فرصت برای ستاره جوان آبی‌پوشان پایتخت باشد تا هم شایستگی‌های خود را بار دیگر به ریکاردو سا پینتو اثبات کند و هم اینکه بتواند کورسوی امیدش برای حضور در فهرست تیم ملی را زنده نگه دارد. البته که باید به این مسئله اذعان داشت که قایدیِ لیگ بیست‌ودوم به لحاظ فنی فاصله محسوسی با قایدیِ لیگ بیستم دارد و باید دید در ادامه فصل آیا ستاره جوان آبی‌ها موفق به بازیابی توانایی‌های فنی خود می‌شود یا خیر.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • رضایاک اصلی IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    به زودی سر از کیسه ب درمیاره😂😂
  • Ali IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    مهدی فقط بدنسازی مشکل داره، قطعا موتورش روشن بشه کسی جرات نمی کنه نزدیکش بشه واسه توپگیری
  • سهند IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    حالا به فرض که قایدی این سه بازی بترکونه . مگه شانس جام جهانی داره ؟!!!! وقتی که جای امثال امیری و ترابی به دلایل ناگفتنی باوجود ناآمادگی ،تو تیم ملی تضمین شده است .. قایدی بخواد رقابت کنه باید با لژیونرها بجنگه که خب کیروش به لژیونرها اعتماد و اعتقاد بیشتری داره
  • سجاد IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    میرزایی اونقدر نیمه اول بازی با ذوب گند زد که همون شروع نیمه دوم قایدی را ساپینتو جاش اورد. قطعا قایدی میتونه دوباره خودی نشون بده . همین که تو همون نیمه دوم ما لایی هاش و پریدن رو توپ هاش برای فریب دفاع های ذوب را دیدیم، نشون داد همون قایدی دوسال قبله فقط بدنی یکم مشکل داره که بزودی رفع میشه
  • سیاوش IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    قایدی هرچی باشه تا الان از امثال ترابی و امیری خیلی بهتر بوده . دعوت نشدن قایدی به تیم ملی ربطی به آمادگی نداره بلکه جای بعضیا از قبل رزرو شده که باعث شده جا برای قایدی برای خودنمایی نباشه/// مهدی قایدی : ۴۱۳ دقیقه بازی » یک گل ، یک پاس گل ، یک کسب پنالتی//// مهدی ترابی : ۷۵۴ دقیقه بازی » فقط یک پاس گل
    • رضایاک اصلی IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      نههههه باباااااا؟؟؟؟؟؟😂😂😂😂
  • مرد همیشه آبی IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    یجوری میگی کورسوی امید که انگار بقیه وینگرهای تیم ملی فوق العاده کار کردن . علی قلی زاده تو ۱۱ بازی فقط. یک گل و یک پاس گل داشته. ترابی را که خدا زده ، امیری هم که اصلا دوتا بازی درست نکرده . قایدی از لحاظ غیرفنی امید نداره وگرنه به فنی بود که الان تیم ملی بود
  • سهراب IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    والا باتوجه به اتفاقات فصل گذشته و عدم بدنسازی اول فصل تا الان که ما از قایدی راضیم . قایدی تو دوران اوجش اونقدر خارق العاده بوده که انتظارات ازش زیاده وگرنه با همین حدش هم در قیاس با بازیکنای هم پستش تو تیمای رقیب خیلی هم خوبه.
  • Iman IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    مهدی قایدی هرچی باشه حداقل مثل ترابی و امیری ... مال نیست
  • Hamid IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    همین که بیاد تو زمین لایی اش رو بزنه و منو یاد دو گل دربی اش بندازه واسه من کافیه. عشقه مهدی قایدی 💙💙💙💙
  • Arman IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    مهدی که باتوجه به سنش هنوز جا داره واسه درخشیدن و دوتا جام جهانی دیگه میتونه بره. نسل بعدی تیم ملی کاملا استقلالیه 👌 عارف غلامی ۲۵ سال ، مجیدحسینی ۲۶ سال ،صالح حردانی ۲۴ سال ، جلالی ۲۴ سال ، عارف اغاسی ۲۵ سال ، امید نورافکن ۲۵ سال ، امیرحسین حسین زاده ۲۱ سال ، مهدی قایدی ۲۳ سال ، محمد محبی ۲۴ سال ،اللهیار صیادمنش ۲۱ سال و...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی