نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
کدام بدهی؟ بازیکنان هیچ طلبی از آجورلو ندارند!/ برای بورس و مجوز آسیا با خیلی‌ها تسویه حساب کردیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در روزهای اخیر پس از حضورر علی فتح‌الله‌زاده در باشگاه استقلال عنوان شد بدهی سنگینی از دوران مدیرعاملی مصطفی آجورلو روی دست مدیریت جدید باقی مانده است.

پیرو انتشار صحبتهای اخیر مدیرعامل جدید باشگاه درباره بدهی‌های سنگین باشگاه استقلال یکی از مشاوران مصطفی آجورلو در دوران حضورش در رأس این باشگاه در گفت‌وگو با خبر ورزشی در این باره گفت: نکته مهم درباره بدهی‌ها این است که آقای آجورلو تمامی بدهی‌های فصل قبل استقلال را با بازیکنان داخلی و خارجی و کادرفنی تسویه کردند. در واقع باشگاه استقلال بابت فصل بیست و یکم یک ریال به هیچ بازیکنی بدهکار نیست. اگر هم حرف از طلب بازیکنان باشد مربوط به سالهای قبل از آن است.

وی در این باره که گفته شد آجورلو بدهی سنگینی روی دست مدیر جدید گذاشته و رفته تصریح کرد: اصلا چنین نیست! اتفاقاً آجورلو در این یکسال بدهی‌های زیادی را حتی بدهی‌های مربوط به سال ۱۳۸۰ یعنی بیست و یک سال قبل به این طرف را پرداخت کرده است. چون دو بحث خیلی مهم وجود داشت که باید به خاطر آنها بدهی‌ها را حتی الامکان تسویه می‌کردیم.

کدام بدهی؟بازیکنان هیچ طلبی از آجورلو ندارند!/ برای بورس و مجوز آسیا با خیلی ها تسویه حساب کردیم

منیعی در این ارتباط به خبر ورزشی گفت: از یک سو بحث دریافت مجوز حرفه ای برای آسیا مطرح بود و از سوی دیگر باشگاه استقلال برای اینکه بتواند وارد بورس شود باید خیلی از بدهی‌های قبلی اش را می‌پرداخت. یکی از عمده‌ترین دلایل پرداخت بدهی‌ها توسط باشگاه استقلال در طول یک سال اخیر ورود باشگاه به بورس بود. این موضوع دست کمی از دریافت مجوز حرفه ای برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا نداشت. باشگاه با تشکیل کمیته تسویه حساب این موضوع را با دقت پیش برد تا خللی در دریافت مجوز آسیا و ورود به بورس ایجاد نشود.

وی در پایان گفت: در واقع امروز استقلال هیچ مشکلی به لحاظ مالی ندارد و اگر قرار باشد وارد کار شود و درآمدزایی کند تنها برای هزینه‌های امسال باشگاه است. اتفاقا در پایان فصل قبل بازیکنان و مربیان صراحتاً عنوان می‌کردند که برای اولین بار است که با پایان فصل همه مطالبات شان را دریافت کرده اند. ژستد، سیلوا، آمانوف و یامگا هم که به خانه می‌رفتند پولشان را تمام و کمال گرفته بودند. اسناد و مدارک مالی همه اینها در باشگاه موجود است.

ناگفته نماند؛ بدهی‌های مربوط به شکایت استراماچونی و پادوانی مرتبط با دوران مدیرعاملی سیدرضا افتخاری و امیرحسین فتحی است که پرونده‌های آنها در فیفا در دست اقدام هستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • سلطان IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    آجرلو چقدر بدبخت بود که تو مشاور عالیش بودی راستی آقای منیعی باشگاه استقلال سرویس بهداشتی داره یا اونم مثل وقتی تو شاهین بوشهر بودی . . .
  • رضایاک اصلی IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    کیسه که بدهی نداره... فقط یه ۴۰۰ یا ۵۰۰ به پادوانی استرا و ملیچ داره و این فصل هم بارنیم فصل حدود یک هزار میلیارد هزینش شده😂😂 و کلی چک دادن😂😂😂 درآمدشونم که صفر.بزرگترین کارشون فروش قایدی بود که بعد با دو برابر قیمت قرضی آوردنش😂😂😂✌️✌️✌️✌️
  • پیمان IR ۰۷:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    وقتی افشاریان ده روز پیش در برنامه فوتبال برتر تنها جوابش به همه ادعاهای سمیعی این بود که شما مستاجر هستید و سه روز بعد نیستید و چندین بار هم به موضوع تاکید کرد.و حالا میبینیم که چند روز بعد حرفش درست از آب درآمد.علت بی توجهی کمیته داوران به استقلال مشخص گردید که کمیته داوران می دانستند که مسئولان استقلال رفتنی هستند و هر چه میخواستند با استقلال کردند.
  • مرصاد IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    همه میدونن چه کسایی برای آجورلو جوسازی میکردن. رسوای عالممن اینا! سپاهانی ها و تراکتوری ها خوب میدونن کیا رو میگم.
  • سید GB ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    چه داستانی هست...خدا می داند !!!!!!! فرد مورد نظر را کسی نمی تونست بگه بالای چشمت ابروست! میکروفون قرمز زد با دست انداخت پایین کسی نفس نکشید برانکارد زد لگد کسی نفس نکشید دوتا بازیکن خارجی در زمان ممنوع خرید بازیکن ، گرفتند کسی حرف نزد در یه بازی دو تا بازیکن زمین بودند دو تا توپ زمین بود پنالتی ها گرفته شد و نشد امتیازهای معیشتی و.... و.. و... و.... کسی نفس نمی کشید !!!! فقط بتونیم زمان همه چیز را نشون می دهد !!!!
  • حامد IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    فتح الله زاده کلی چک از قبل از استقلال داشت وصول نشده بود با بر کنار کردن آجرلو که مدیر موفقی بود هم میتونه چک هاشو وصول کنه هم با دلالی وترانسفر بازیکن سود لازمه را ببره کجای دنیا تیمی که در صدر است مدیرش و عوض می کنند این از عجایب فوتبال در جهان است
  • ازاد IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    اشتباه آجرلو این بود که پشت وریا را خالی کرد واون و از تیم با طرز بدی انداخت بیرون و چوبش هم خورد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی