کنایه مربی معروف به سرمربی تیم ملی/ من جای او بودم این بازیکن را دعوت می‌کردم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ژوزه مورینیو با دفاع از کریس اسمالینگ بازیکن تیمش گفت او شایسته حضور در تیم ملی انگلیس است.

ژوزه مورینیو سرمربی رم با انتقاد از گرت ساوت گیت سرمربی تیم ملی انگلیس به او گفته که باید مدافع تیم رم را برای بازی در تیم ملی انگلیس در نظر بگیرد.

کریس اسمالینگ، مدافع انگلیسی، از سال ۲۰۱۷ دیگر به تیم ملی انگلیس دعوت نشده است. اسمالینگ در دو تورنمنت مهم قبلی یعنی جام جهانی ۲۰۱۸ و یورو۲۰۲۰، جایی در تیم انتخابی گرت ساوت‌گیت نداشت.

او این روزها اما در تیم رم درخشش ویزه یا دارد و با توجه به اینکه انگلیس در آستانه جام جهانی قطر دو مدافع خود را از دست داده و بعید به نظر می‌رسد ریس جیمز و کایل واکر بتوانند در این تورنمنت بازی کنند بار دیگر احتمال دعوت شدن اسمالینگ به تیم ملی قوت گرفته است.

البته دو بازیکنی که مصدوم شده اند هر دو در پست دفاع راست بازی می‌کنند و اسمالینگ یک دفاع میانی تخصصی است که توانایی بازی در دفاع راست را نیز دارد. با توجه به اینکه در فیفا دی ماه سپتامبر ساوت‌گیت اسمالینگ را به اردوی تیم ملی دعوت نکرد کارشناسان انگلیسی می‌گویند احتمال دعوت این بازیکن خیلی کم است.

مورینیو سرمربی رم با تمجید از عملکرد بازیکن ۳۲ ساله تیمش در این باره گفت: «در منچستر به اسمالینگ یاد داده بودند در دفاع دونفره بازی کند ولی او حالا بازی در دفاع سه‌نفره را کاملا یاد گرفته و عالی کار می‌کند. من اگر سرمربی یک تیم ملی بودم هر کاری می‌کردم تا کسی مثل کریس را در تیمم داشته باشم. فکر نمی‌کنم این بی‌احترامی به ساوت گیت باشد وقتی من می‌گویم متاسفم که بازیکنی مثل اسمالینگ که در چنین سطح بالایی بازی می‌کند در تیم ملی نیست و به حق خود نمی‌رسد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کینگ مار‌ک IR ۰۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    راس میگه مگو آیر بره این بیاد برا انگلیس بهتره تازه گلزنم هس البته امیدوارم کینگ مگوآیر فیکس باشه جلو ایران عاشقتم بهترین کینگ جهان هری رویایی🤟🤟😂

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی