نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
محکومیت بازیکن سابق سرخ‌ها در دادگاه/ ۸ سال زندان برای قاچاق مواد مخدر
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک سابق لیورپول، امروز در دادگاهی در ولز به دست داشتن در قاچاق مواد مخدر اعتراف کرد.

لیتون مکسول، هافبک سابق لیورپول، امروز در دادگاهی در ولز به دست داشتن در قاچاق مواد مخدر اعتراف کرد.

 فوتبالیست سابق لیورپول به اتهام قاچاق مواد مخدر محکوم شده و حکم او هشت سال زندان اعلام شد. لیتون مکسول در دادگاه اتهام خود مبنی بر شرکت در قاچاقی ۸ میلیون یورویی را پذیرفت.

لیتون مکسول، هافبک ولزی، سابقه بازی در لیورپول را دارد. او از دست‌پرورده‌های آکادمی باشگاه لیورپول بوده و در سال ۱۹۹۹ اولین بازی خود با پیراهن تیم اول باشگاه را در مقابل هال‌سیتی انجام داد.

اما بعد از جدا شدن مکسول از لیورپول او مدتی در کاردیف‌سیتی بازی کرد ولی به سرعت از فوتبال دور شده و وارد یک باند قاچاق مواد مخدر شد. او که توسط پلیس ولز دستگیر شده در دادگاهش در شهر کاردیف حاضر شد و قبول کرد که خانه خود را به عنوان خانه امن در اختیار یک باند قاچاق مواد قرار داده است.

دادگاه این فوتبالیست سابق را به همکاری در قاچاقی به ارزش ۸ میلیون یورو متهم کرد. او در نهایت به حکم این دادگاه به هشت سال زندان محکوم شد و بلافاصله به زندان دولتی شهر کاردیف منتقل شد تا دوران حبسش را آغاز کند.

وقتی پلیس شهر کاردیف به منزل مکسول ورود کرد ۳ میلیون یورو وجه نقد و تجهیزات مرتبط با بسته‌بندی مواد مخدر را کشف کرد. دادستان‌ها اعلام کردند او به عنوان پیک برای باند قاچاق کار می‌کرده و ماهی ۸۰۰ یورو از آنها دریافت می‌کرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اس اس آس ایران IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    نوشتین سرخها با خود گفتم باز این لنگیا چه دسته گلی به آب دادن از بس که درگیر مافیابازی هستن تا اسم سرخ و قرمز و ... میاد آدم یاد لنگپولیس میفته

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی