نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
ایران قطعاً از جام جهانی حذف نمی‌شود/ شیطنت انگلیس به خاطر ترس از تیم ملی است/ کی‌روش به موقع جواب‌شان را می‌دهد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

محمدرضا مهدوی بازیکن اسبق تیم ملی کشورمان گفت: شایعه حذف تیم ملی ایران از جام جهانی شیطنت انگلیسی‌هاست تا تیم ملی فوتبال ایران را تحت فشار قرار بدهند.

محمدرضا مهدوی ملی‌پوش اسبق کشورمان در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره شایعه مطرح شده از سوی رسانه انگلیسی درباره حذف تیم ملی ایران از جام جهانی اظهار داشت: قطعاً چنین اتفاقی نمی‌افتد آن هم در فاصله یک ماه مانده به مسابقات جام جهانی. مطرح کردن این مسائل چیزی جز شیطنت از سوی رسانه‌های انگلیسی نیست.

وی افزود: با توجه به اینکه ما در بازی اول باید با انگلیس بازی کنیم مسئولان ورزشی و البته سیاسی این کشور برای پیشبرد اهدافشان در جام جهانی قطر از هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کنند. همانطور که بعد از قرارداد کی روش با تیم ملی ایران هم تیتر زدند حالا ایران با کی روش حریف درست حسابی برای ما به شمار می‌رود و می‌خواستند تیم ملی ایران را کوچک جلوه بدهند شیطنت‌های دیگرشان را هم شروع کردند.

ایران قطعاً از جام جهانی حذف نمی‌شود/ شیطنت انگلیس به خاطر ترس از تیم ملی است/ کی روش به موقع جواب‌شان را می‌دهد

بازیکن اسبق فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: شک ندارم این موضوع با واکنش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان پاسخ داده خواهد شد. شاید به این زودی نباشد ولی قطعاً کی‌روش که دفعه قبل هم بابت آن حرف بی موردشان درباره تیم ملی ایران جواب خوبی به آنها داد باز هم موضعش در این باره را روشن می‌کند و جوابشان را می‌دهد اما بدون شک مسئولان فدراسیون فوتبال کشورمان هم نباید در این باره بیکار بنشینند.

مهدوی تاکید کرد: در دنیای امروز باید برای هر اتفاقی، احتمالی هرچند کم در نظر گرفت. به همین خاطر مهدی تاج و دست‌اندرکاران فدراسیون فوتبال باید بلافاصله در این باره با مدیران فیفا صحبت کنند تا حتی به اندازه یک درصد هم خطری کشورمان و تیم ملی مان در راه حضور در جام جهانی را تهدید نکند. قطعاً باز هم می‌گویم که این موضوع شیطنتی بیشتر نیست ولی ما هم نباید بیکار بنشینیم.

پیشکسوت فوتبال کشورمان با اشاره به اردوهای اخیر تیم ملی یادآور شد: خوشبختانه بچه‌های لژیونر و داخلی تیم ملی هم در باشگاه‌های شان با قدرت در تیم‌هایشان حضور دارند و همگی دره حال رقم زدن افتخار برای باشگاهی شان هستند. این آمادگی به‌خودی‌خود انگلیسی‌ها را ترسانده و آنها هم برای ضربه زدن به تیم ملی ایران از این حربه‌های کثیف استفاده می‌کنند.

ایران قطعاً از جام جهانی حذف نمی‌شود/ شیطنت انگلیس به خاطر ترس از تیم ملی است/ کی روش به موقع جواب‌شان را می‌دهد

بازیکن اسبق تیم ملی در پایان تصریح کرد: مطمئن هستم مسئولان فدراسیون فوتبال انگلیس و کادر فنی تیم ملی شان بازی‌های اخیر ایران مقابل اروگوئه و سنگال را به دقت زیر نظر گرفته اند و عملکرد خوب ملی‌پوشان ایران باعث شده سعی کنند از طریق روش‌های غیر فوتبالی اهداف شان را جلو ببرند. من کاملاً در جریان هستم که کشور انگلیس چقدر برای تیم ملی فوتبالش هزینه کرده. آنها دوست دارند به راحتی از گروه خودشان صعود کنند ولی قطعاً با وجود تیم ملی ایران نمی‌توانند. حتم دارم تیم ما تحت تاثیر این شیطنت‌ها قرار نمی‌گیرد و با قدرت در جام جهانی مقابل انگلیس به میدان می‌رود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • کابوی موج سوار IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    شما دارید با این حرفهای نابخردانه تون اهالی فدراسیون رو تحریک میکنند که به فیفا نامه بزنند که اگر خود فیفا هم ننوز حساس نباشند حساس شوند
  • آریهان DE ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    کسی تو اسیا از ما نمی ترسه. انگلیس از ما بترسه؟
  • محمدی IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    اصلا مهدوی جان انگلیس از ترس ایران جام جهانی رو کنار گذاشت خوبه خوشحال شدی!!!
  • تیم ملی ایران IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    فوتبال ما لااقل بازیکنان تیم ملیمون از سیاست کاملا جدا هستن و بعید میدونم چنین اتفاقی بیافته.البته بجز ترابی و امیری
  • پرسپولیسی IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    کلا انگلیس از ترس خوابش نمی‌بره و مدام کابوس طارمی رو میبینه!! شماها بقول مجری صداوسیما مردم رو چی فرض کردین؟؟؟ یکمی برای مخاطباتون شعور قائل بشید اینا از ترس میخوان مارو حذف کنن؟؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی