نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۲ تیم درجه یک تحویل فتح الله‌زاده دادیم/ قدر این تیم را بدانند و باز هم قهرمان شوند/ تعویض‌های موفق ساپینتو گواه نیمکت قدرتمند استقلال است
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مشاور عالی مدیرعامل قبلی استقلال گفت: با در نظر گرفتن شرایط خاص استقلال در فصل جاری و وضعیت فوتبال کشورمان در سال پیش رو ما دو تیم برای استقلال بستیم و تحویل فتح الله زاده دادیم.

میثم منیعی بازیکن اسبق و مشاور عالی مصطفی آجورلو مدیرعامل برکنار شده استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره تیمی که در فصل نقل و انتقالاتی تابستانی برای استقلال بسته شده و امروز در لیگ حضور دارد اظهار داشت: با توجه به اینکه ما می‌دانستیم لیگ امسال یک لیگ فرسایشی است و در میانه راه جام جهانی را داریم، آقای آجورلو تلاش کرد دو تیم درجه یک را در اختیار کادر فنی قرار دهد.

وی افزود: لیگ امسال به شدت فرسایشی است. هم جام حذفی هم لیگ برتر و هم لیگ قهرمانان آسیا و البته اردوهای متعدد تیم ملی برای جام جهانی و بعد هم برای جام ملتها همه و همه را در نظر گرفتیم و بر این اساس یارگیری شد.

این مقام آگاه که به تازگی همکاری اش با استقلال را قطع کرده تاکید داشت: در چنین شرایطی استقلال می‌تواند مدعی باشد که بازیکنانی یک دست دارد. بازیکنانی که فاصله چندانی بین نفرات روی نیمکت و داخل ترکیب اصلی اش وجود ندارد. برای همین است که می‌بینید بازیکن ذخیره استقلال یعنی ابوالفضل جلالی هم به تیم ملی دعوت میشود.

۲ تیم درجه یک تحویل فتح الله‌زاده دادیم/ قدر این تیم را بدانند و باز هم قهرمان شوند/ تعویض های موفق ساپینتو گواه نیمکت قدرتمند استقلال است

منیعی اضافه کرد: ما تیمی را بسته ایم که در هر پست دو بازیکن نزدیک به هم و درجه یک وجود دارد. بازیکن نیمکت نشین استقلال می‌تواند در هر تیمی فیکس بازی کند. برای همین است که مربی در هر مسابقه با تعویض‌هایش می‌تواند ورق بازی را در نیمه دوم عوض کند و روند تیم را تغییر دهد.

مشاور آجورلو در پاسخ به این پرسش خبر ورزشی که برخی می‌گفتند آجورلو تیم را نبسته و یکی از نزدیکانش این کار را انجام داده است توضیح داد: این نوع تیم بستن، فکر کارشناسی از سویی چندین کارشناس بوده که با در نظر گرفتن سال فرسایشی پیش‌رو بازیکنانی برای استقلال به خدمت گرفته شوند که همگی در مقاطع مختلف به کار تیم بیایند. هر اتفاقی در این باره رخ داده باشد حالا نتیجه اش تیمی شده که با وجود اشتباهات فاحش داوری با یک گل زده کمتر در رده دوم جدول هم امتیاز رقیب اصصلی اش است.

۲ تیم درجه یک تحویل فتح الله‌زاده دادیم/ قدر این تیم را بدانند و باز هم قهرمان شوند/ تعویض های موفق ساپینتو گواه نیمکت قدرتمند استقلال است

وی ادامه داد: در ابتدای فصل نقل و انتقالات ما شرایط سختی داشتیم. چون پرسپولیس بلافاصله چند بازیکن اسمی خرید و خیلی‌ها تصور کردند استقلال نقل و انتقالات را باخته اما در ادامه دیدیم که بازیکنانی به استقلال اضافه شدند که در نهایت توانست با همان‌ها نقل و انتقالات را هم برنده شود. در آن برهه فشار زیادی روی مدیریت باشگاه استقلال بود اما آقای آجورلو در کمال آرامش بازیکنان مورد نظرش را گرفت و حالا هم استقلال یک تیم پرمهره است که در اختیار فتح الله زاده و تیم مدیریتی اش قرار گرفته.

منیعی در پایان گفت: در حال حاضر جوانانی به تیم اضافه شده اند که تا سالیان سال می@توانند کمک حال استقلال باشند و یا حتی می‌توان روی بحث ترانسفر آنها برنامه‌ریزی کرد تا برای استقلال درآمدزایی شود. ضمن اینکه همین تیم بدون اشتباهات داوری الان باید با ۲۳ امتیاز و اختلاف در صدر جدول باشد. ولی در کل آرزو دارم کادر مدیریتی جدید قدر این تیم را بداند و باز هم بتوانند قهرمانی فصل قبل را تکرار کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • رضایاک اصلی IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    شما رئال تحویل فتل بده، کیسه ب تحویل بگیر😂😂😂
  • Mahdi IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    درود بر میثم منیعی با تعصب و دوست داشتی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی