نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۵
۱ |
۴
این استقلالی راه گل زدن به آلومینیوم را بلد است!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از مهره‌های محبوب هواداران استقلال که در ابتدای لیگ برتر جاری به این تیم برگشت کسی نیست جز مهاجم ریز نقش بوشهری استقلال.

مهدی قایدی که در پایان فصل بیستم لیگ برتر با انتقال به باشگاه شباب الاهلی یک فصل نسبتاً ناموفق را در امارات پشت سر گذاشت در ابتدای مسابقات فصل جاری لیگ برتر به استقلال برگشت.

او پس از دیدار هفته اول مقابل سپاهان از بازی دوم مقابل ملوان برای استقلال (در نیمه دوم) به میدان رفت و توانست در همان بازی اول و در دقایق کمی که به میدان آمد یک گل به ثمر برساند و یک پنالتی بگیرد.

جالب اینکه فوتبالیست محبوب استقلالی‌ها سابقه گلزنی به تیم آلومینیوم اراک را نیز در کارنامه دارد. او در اولین حضور آلومینیوم مقابل استقلال در لیگ برتر، زننده گل دوم تیمش به این تیم اراکی بود. دیداری که در تاریخ ۱۵ دی ماه ۱۳۹۹ و در چارچوب هفته دهم برگزار شد. شاگردان محمود فکری در آن دیدار با نتیجه دو بر صفر برنده زمین را ترک کردند. امیر ارسلان مطهری در دقیقه ۳۸ روی پاس فرشید اسماعیلی و مهدی قایدی در دقیقه ۷۳ روی پاس شیخ دیاباته گلهای اول و دوم استقلال را به ثمر رساندند.

قایدی این روزها یکی از آماده ترین بازیکنان استقلال در تمرینات این تیم بوده و با توجه به گلزنی به تیم آلومینیوم در استادیوم آزادی قطعاً از بخت‌های مسلم باز کردن دروازه مهمان این هفته استقلال به شمار می‌رود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضایاک اصلی IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    آره... از قبل از اومدنش فقط میگید راه گل زدن، پنالتی گرفتن، پاس گل دادن و اینا را بلده و فقط داره پول کیسه را نابود میکنه😂😂😂

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی