نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۱۱ بازیکن احتمالی پرسپولیس برابر ملوان/ شیخ سرخ‌ها آماده حضور در ترکیب اصلی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس امروز در حالی به مصاف ملوان می رود که استقلال را تعقیب خود می‌بیند.

شاگردان یحیی گل محمدی که با ۱۸ امتیاز در صدر جدول قرار دارند برای ایجاد فاصله با رقیب خود چاره ای به جز پیروزی برابر ملوان بندر انزلی ندارند. تیمی که هدایت آن را مازیار زارع هافبک سابق سرخ‌ها بر عهده دارد.

اما پیش بینی می‌شود ترکیب پرسپولیس در بازی امروز چندان دچار تغییر نشود. به این ترتیب مطابق معمول علیرضا بیرانوند علی رغم مصدومیتی که دارد امروز درون دروازه سرخ‌ها قرار خواهد گرفت.

در خط دفاعی همچنان زوج پورعلیگنجی و گولسیانی به میدان خواهند رفت و در جناحین هم وحید امیری و اسماعیلی فر حضور خواهند داشت. باید منتظر ماند و دید اسماعیلی فر در این بازی می‌تواند کیفیت سابق خود را به نمایش بگذارد یا نه. او اخیرا با انتقاداتی مواجه شده است.

اما در خط میانی کمال کامیابی نیا با بازوبند کاپیتانی به میدان خواهد رفت و در کنار او سینا اسدبیگی حضور خواهد داشت. جلوتر از دو هافبک دفاعی پرسپولیس سروش رفیعی بازی خواهد کرد.

سعید صادقی و مهدی ترابی هم به عنوان دو وینگر تهاجمی سرخ‌ها راهی میدان خواهند شد تا لوکادیا تنها مهاجم تیم یحیی در این بازی باشد.

البته شیخ دیاباته هم با رسیدن به آمادگی کامل شرایط حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس را دارد و احتمالا یحیی گل محمدی در بازی امرور  این مهاجم را زودتر به میدان خواهد فرستاد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس:

بیرانوند، پورعلیگنجی، گولسیانی، اسماعیلی فر، امیری، کامیابی نیا، اسدبیگی، رفیعی، ترابی، صادقی، لوکادیا

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • هوادارفوتبال IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    به عنوان یک استقلالی به احترام گلها وشادکردن دل استقلالیها درزمان حضورشان دراستقلال برای شیخ درتیم جدید وبزرگ پرسپولیس آرزوی موفقیت میکنم
    • محسن IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
      ممنون مرد بزرگ و با ادب به امید برد پرسپولیس کبیر
  • حاجی IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    اگر انزلی چیها زمین را آبیاری کرده بودند میشه از توپهای بلند وتربیت سر شب استفاده کرد البته خود یحیی بچه شمال است تجربه بازی در این نوع زمین‌ها را دارد
    • احمد IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
      چند جلسه تمرین املا بد نیست
  • . IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    آقای گل محمدی تمام هواداران پرسپولیس وپیشکسوتان وهرکه و هر..... بازمیگیم این راهی که توباعثش شدی اگه به همین رویه ادامه بدی مطمئن باش نه پرسپولیس هیچ جان میذارن آرامش داشته باشی.. باند بازی درپزسپولیس معنایی ندارد ترابی منفورترین فرداست نه تنها بازی نمی‌توان بکندبلکه درگیری های فیزیکی اختلاف بین بازیکنان.. دودستگی کم اعتبار کردن باشگاه. بی حرمتی وزیراب زدن مدیرعامل های باشگاه. نابودکردن بازیکنان جوان بیرون کردن سرمایه های پرسپولیس.. بلدنبودن کارسرمربی گری همه و همه توهستی.. راه مردم داری یادبگیرکم به زمین وداور وباشگاه ونداری بازیکن بنال.. آرزوی مارفتن تو پرسپولیس است به این زودی اتفاق خواهد افتاد
  • امید IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    ملوانم سابقه4تایی کردن لنگ روداره درکنارابومسلم استقلال اهواز 3بارم سپاهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی